TELEVIZE JE HNACÍ SILOU NÁRŮSTU OBJEMU VYHLEDÁVÁNÍ
1. 6. 20221. 6. 2022Na konkrétním příkladu internetové realitní služby Boomin graf ukazuje, že televize má okamžitý dopad na vyhledávací aktivitu online a je skvělou platformou pro vytváření povědomí a zvyšování poptávky.
Údaje Google Trends nám mohou pomoci pochopit, jaký dopad měla lineární televize na online realitní službu Boomin, když se podíváme na změnu objemu lidí, kteří používají Google k vyhledávání "Boomin". Můžeme vidět silnou korelaci mezi televizní expozicí a objemem vyhledávání, přičemž v týdnu, kdy byla spuštěna jejich televizní reklama, došlo k obrovskému nárůstu vyhledávání.
Stáhněte si graf, abyste se dozvěděli více, a podívejte se na další příklady toho, jak televize ovlivňuje vyhledávání na Googlu, v balíčku Google Trends and TV Exposures.
Zdroj: thinkbox.tv