„Dvě dlouhodobě fungující služby jsme sloučili v jednu a uvádíme ji v době, kdy prodej přes slevové akce nabírá na obrátkách. Předpokládáme, že tento trend bude minimálně po zbytek roku sílit. Se zvyšováním nákladů na klasické papírové letáky a propagační materiály a jejich distribuci jsme chtěli svým klientům nabídnout jedno místo, kde mohou své nabídky prezentovat televizním divákům či uživatelům na webu s minimálními produkčními a nulovými distribučními náklady a v podstatě v reálném čase,“
říká Kateřina Srbová, produktová manažerka HbbTV skupiny Prima.
Slevové akce je možné zacílit regionálně, zobrazí se v tom případě jen divákům v oblastech, kterých se týkají. „Klienti mohou stejně jako u Prima Letáků zvyšovat zásah své reklamní kampaně. Během lineárního televizního vysílání mohou v reklamním spotu poutat na konkrétní slevy a následně diváky přes červené tlačítko přivést do slevového kupónu,“ vysvětlil Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje obchodního zastupitelství Media Club.
Slevové akce se zobrazují nejenom v HbbTV, ale zároveň i na webu Primy.
Zdroj: lupa.cz