Placená videoplatforma Voyo registruje podle oficiálního sdělení televizní skupiny Nova více než 400 tisíc předplatitelů v Česku i na Slovensku. Ti v průměru tráví na Voyo více než 12 hodin týdně. Nova zveřejnila data o počtu předplatitelů vůbec poprvé. Cílem je dosáhnout milionu předplatitelů v Česku a na Slovensku do roku 2026.
Nova uvedla, že za dosažením milníku stojí exkluzivní obsah, původní projekty vlastní tvorby Voyo Originál, k nimž byli přizváni nejlepší tvůrci současnosti, nabídka českých filmů na a živé vysílání stanic Nova Sport 1 a Nova Sport 2.
„To, jak rychle se daří dosahovat našich ambiciózních cílů, dokazuje, že naše sázka na prémiový lokální obsah v kombinaci s nejpestřejší nabídkou českých filmů a špičkových akvizičních titulů, byla správnou volbou,“
říká ředitelka programu TV Nova a Voyo Silvia Majeská.
Historicky první minisérií z dílny Voyo Originál byl Případ Roubal režisérky Terezy Kopáčové. Ten získal dvě nominace na Českého lva. Následovaly jej série Guru, komediální Národní házená, Iveta nebo Jitřní záře, která si čerstvě odnesla cenu za nejlepší seriál z 54. ročníku dětského filmového a televizního festivalu Oty Hofmanna v Ostrově. „Zdá se, že diváci porozuměli našemu záměru. Zdá se, že co jim slibujeme, u nás skutečně nacházejí. Nerad bych byl neskromný, ale kdyby věděli, co v těchto dnech pro ně točíme, těšili by se,“ sdělil ředitel vývoje TV Nova a Voyo Michal Reitler.
V příštím roce Voyo nabídne například druhou řada minisérie Iveta, akční thriller Extraktoři, který se aktuálně natáčí na tureckých lokacích, ve Zlíně se dokončuje komediální seriál Sex O'Clock. Ještě letos pak Voyo přinese komediální seriál Gumy s Richardem Krajčem a Davidem Švehlíkem v hlavních rolích a minisérii Král Šumavy: Fantom temného kraje.
„Voyo chce stát vedle těch největších hráčů na trhu jako nejsilnější lokální služba, která nabízí uživatelům nejvíce českých filmů a seriálů. Je celosvětovým trendem, že si domácnosti předplácí více SVOD služeb. Očekáváme, že v roce 2025 to budou v průměru tři. Voyo chce být jednou z nich. Od tohoto cíle jsme doslova nadohled,“
uzavírá Daniel Grunt, Chief Digital Officer CME.
Zdroj: mediaguru.cz