UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK EFFIE SE BLÍŽÍ, ZBÝVAJÍ UŽ JEN DNY
8. 8. 20238. 8. 2023Uzávěrka podání přihlášek do 26. ročníku Effie Czech Republic se blíží. Do soutěže reklamní a marketingové efektivity, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), mohou agentury a zadavatelé své kampaně zaslat v řádném termínu jen do pátku 11. srpna. Prodloužený deadline je pak o týden delší – do 18. srpna.
Podle slov výkonné ředitelky AKA Kateřiny Hrubešové se Effie každoročně rozrůstá: „Internet a digitalizace ekonomiky přinesly ohromnou škálu nástrojů komunikace, na což Effie pružně reaguje. Přidali jsme nové kategorie a ceny a v neposlední řadě i zefektivňujeme způsob hodnocení.“
Své projekty mohou do soutěže přihlásit agentury, jejich přímí zadavatelé, a také zástupci soukromé i veřejné sféry, a to pomocí on-line přihlašovacího formuláře na webových stránkách soutěže. Podmínkou k řádné registraci je, aby kampaně proběhly v období od 1. ledna 2022 do 30. června 2023. Projekty je možné přihlásit současně do všech kategorií. Výjimkou je pouze kategorie Malý rozpočet, která v žádné další kategorii soutěžit nesmí.
Effie se i v letošním ročníku zaměřuje zejména na digitální komunikaci v mnoha jejích formách. „Její význam v marketingu stále roste a soutěž to reflektuje. Nicméně i tak poskytujeme prostor plnoformátovým kampaním, kampaním z oblasti PR, obsahového marketingu a tak dále,“ uvedl Ondřej Novák, ředitel ASMEA.
Vyhlášena bude také Cena za nejefektivnější využití YouTube, jíž uděluje hlavní partner, český Google. „YouTube v Česku zasáhne měsíčně více než sedm milionů lidí v dospělé populaci, a je proto velmi oblíbenou platformou pro sdílení videí jakékoliv délky. Vážíme si kreativity a originálních nápadů, se kterými značky neustále přichází, a těšíme se, s čím se účastníci přihlásí letos,“ říká Marie Krátká z Google.
Novinkou letošního ročníku je i ocenění Prima Video Awards, kde budou oceněny originální koncepty video obsahu bez ohledu na jeho formát, délku či umístění na dané platformě. „Ocenění Prima Video Awards udělíme nejefektivnější a nejinovativnější kampani v prémiovém video obsahu,“ vysvětluje Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.
Zdroj: mam.cz