Zdroj: FB Effie Europe
AKTUALITY KRÁTKÁ ZPRÁVA ZAHRANIČNÍ

VE FINÁLE EVROPSKÉ EFFIE MÁ NOMINACI MUSTARD A MCCANN

4. 11. 20244. 11. 2024
Do finále evropské soutěže Effie se dostaly dvě české kampaně od agentur McCann a Mustard.

Evropská asociace komunikačních agentur (EACA) zveřejnila shorlist soutěže Effie Europe, kam se dostalo celkem 82 prací. Dvě z nich pocházejí také z České republiky.

V kategorii Best of Europe: Positive Change – Non-profit se do finále probojovala kampaň „Zpomal – ještě je brzo“, kterou pro Českou asociaci pojišťoven vytvořily agentury McCann Prague a Hero & Outlaw. Jejím cílem bylo vtáhnout do tématu bezpečného chování v silničním provozu mladé lidi, i z tohoto důvodu stavěla na interaktivním pořadu a učebních materiálech pro střední školy, součástí byla i komunikace na sociálních sítích a spolupráce s influencery.



Další želízko v ohni mají agentury Mustard, IPG Mediabrands a Iniciativa Junior. Jejich kampaň „Parents of Girls“, kterou vytvořily pro Lego, zabodovala v kategorii Multi-Market: Retail.

Vítězové budou vyhlášeni 11. prosince na galavečeru v Bruselu.

Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...