Zjištění o tom, že spotřebitelé zahajují sváteční nákupy v podobném období jako loni využívají i velké společnosti.
- Společnost Amazon podpořila předčasné vánoční nákupy spuštěním akce Prime Big Deal Days, dříve známé jako výprodej Prime Early Access. V říjnu 2023 utratili spotřebitelé během této prodejní akce 5,90 miliardy dolarů.
- Speciální pobídky jako jsou např. Cyber Five jsou stále lákadlem pro nakupující, kteří hledají sezónní nabídky, přičemž 62 % z nich plánuje nakupovat na Černý pátek, uvádí Salsify.
- Podíl Cyber Five na celkových tržbách elektronického obchodu klesl z 20,0 %, kterých dosáhl v roce 2019. Letos podle odhadů bude Cyber Five tvořit 15,7 % svátečních e-commerce tržeb, což v USA přinese celkem 42,66 miliardy dolarů.
- Podle prognózy z února 2024 budou letošní sváteční maloobchodní tržby a tržby z elektronického obchodování v USA činit 1,372 bilionu dolarů.
Jak tato zjištění implementovat do obchodních pobídek předvánočního období?
- Vypracujte sezónní merchandisingové a marketingové strategie, které zahrnují období od října do prosince.
- Zahajte předvánoční pobídky, které přilákají zákazníky, v předstihu.
- Zkuste porozumět chování své cílové skupiny zákazníků při svátečních nákupech.
Zdroj: emarketer.com