Zdroj: Pixabay.com
AKTUALITY KRÁTKÁ ZPRÁVA TRENDY

VĚTŠINA SPOTŘEBITELŮ V USA A VELKÉ BRITÁNII ZAČNE LETOS NAKUPOVAT PŘED DNEM DÍKŮVZDÁNÍ

5. 10. 20245. 10. 2024
Podle průzkumu společnosti Salsify plánuje 27 % dospělých ve Velké Británii a USA začít nakupovat vánoční dárky již v říjnu.



Zjištění o tom, že spotřebitelé zahajují sváteční nákupy v podobném období jako loni využívají i velké společnosti.

  • Společnost Amazon podpořila předčasné vánoční nákupy spuštěním akce Prime Big Deal Days, dříve známé jako výprodej Prime Early Access. V říjnu 2023 utratili spotřebitelé během této prodejní akce 5,90 miliardy dolarů.

  • Speciální pobídky jako jsou např. Cyber Five jsou stále lákadlem pro nakupující, kteří hledají sezónní nabídky, přičemž 62 % z nich plánuje nakupovat na Černý pátek, uvádí Salsify.

  • Podíl Cyber Five na celkových tržbách elektronického obchodu klesl z 20,0 %, kterých dosáhl v roce 2019. Letos podle odhadů bude Cyber Five tvořit 15,7 % svátečních e-commerce tržeb, což v USA přinese celkem 42,66 miliardy dolarů.

  • Podle prognózy z února 2024 budou letošní sváteční maloobchodní tržby a tržby z elektronického obchodování v USA činit 1,372 bilionu dolarů.


Jak tato zjištění implementovat do obchodních pobídek předvánočního období?

  • Vypracujte sezónní merchandisingové a marketingové strategie, které zahrnují období od října do prosince.

  • Zahajte předvánoční pobídky, které přilákají zákazníky, v předstihu.

  • Zkuste porozumět chování své cílové skupiny zákazníků při svátečních nákupech.


Zdroj: emarketer.com

Načítání dalších...