Finská online kurýrní služba pro rozvoz jídla a maloobchodního zboží Wolt, jež na českém trhu působí od roku 2018, spouští novou kampaň „Radost z jídla doručena“. Poprvé bude značka komunikovat i v televizi.
Kampaň se zaměřuje primárně na donášku z restaurací, jež nyní funguje ve dvanácti městech. Cílem je co nejvíc budovat povědomí napříč cílovými skupinami tak, aby byla volba zákazníka v momentě objednávky přes aplikaci.
Kreativní idea konceptu pracuje s okamžikem předání donášky v papírové tašce. Ve chvíli, kdy se ve dveřích objeví kurýr, společně s klientem zažívají momenty skutečného přátelství, které tvoří vizuální metaforu pro radost ze zahnání hladu dobrým jídlem.
„Největší výzvou bylo najít způsob, jak být jiní, i když se samotná služba od těch konkurenčních liší spíš v množství drobností, které tvoří celkový zážitek. Zákazník samozřejmě rozdíl pochopí po pár objednávkách, ale co s těmi, kteří Wolt ještě nevyzkoušeli? Nakonec nám největší smysl dávala strategie jít na lidi přes přátelské emoce a zkusit kreativně zachytit příjemný pocit, který člověk zažije, až k němu jídlo dorazí. A ten si vzít komunikačně za svůj. Je to ta chvíle, kterou každý vlastně zná, jen ji neumí slovy pojmenovat,“
popisuje Michal Pivarči, associate creative director agentury Triad, jež je pod konceptem podepsána.
„Naším záměrem bylo, aby se divák ve spotu okamžitě zorientoval a mohl si naplno užít jasnou story táhnoucí k tasty momentu v závěru. Produkce se toho chopila přímočaře a navrhla nám natočit snové části spotu ve studiu pomocí velkoformátových fotopozadí. Podařilo se jim tak donést svěží, odlehčenou vizualitu, navíc bez nutnosti točit na množství lokací,“ doplňuje art director Triadu Mišo Dvorský.
Kampaň poběží od začátku dubna v televizi, outdooru a na internetu. Produkci zajistila společnost WeAre production, režie se ujal Luboš Rezler. O mediální nasazení se postarala agentura OMD.
Zdroj: mediaguru.cz