ZPRÁVA: RŮST CTV PŘINÁŠÍ S ROSTOUCÍMI VÝDAJI PODSTATNÝ ZÁSAH

30. 9. 202230. 9. 2022
V letošním roce se odehrály jedny z největších historických událostí v reklamě, nimž patří zavedení reklamy u předních streamovacích služeb. Nová zpráva toto optimistické sdělení doplňuje o čísla.

Proč je to důležité


Z televize připojené k internetu se stává hlavní proud. A zpráva o trendech v reklamním dodavatelském řetězci od společnosti Pixalate naznačuje, že zásah je mnohem větší, než jsme uvedli posledně.

Zpráva přináší zjištění, že otevřená programatická reklama na CTV letos může zasáhnout 94 % domácností v USA. To je oproti roku 2021 navýšení o osm procentních bodů. Integrace nákupu v otevřených aukcích napříč aplikacemi se zvyšuje. Celkově se zdá, že pro možnosti televizní reklamy na velké obrazovce s vysokým zásahem nastal zlomový okamžik.

Zpráva vychází z interní analýzy více než 300 milionů zařízení CTV a zpráv z období od ledna 2019 do června 2022. Data o výdajích na reklamu vycházejí zejména z návštěvnosti otevřených aukcí na straně nákupu.

Zdroj: WARC.com

Podrobné údaje



  • Globální výdaje na programatickou reklamu v CTV nakupovanou v otevřených aukcích vzrostly meziročně o 31 % (podle odhadů).

  • Více aplikací CTV (meziročně +20 %) nyní podporuje otevřené programatické reklamy. Většina růstu nastala od roku 2020 do roku 2021.

  • Výdaje na reklamu v CTV v USA byly vyšší o 32 % než celosvětové výdaje. Evropa tento náskok rychle dotahuje. Nárůst výdajů na programatickou reklamu v CTV dosáhl meziročně 816 %. Velký nárůst zaznamenal i trh Latinské Ameriky s meziroční hodnotou 318 %.

  • Asijsko-pacifický region přináší zralejší obrázek. Růst výdajů na CTV byl v roce 2020 tak vysoký, až se zdá, že se výdaje snižují.


Hlubší analýza


Všichni dobře víme, že CTV na velkých, ale roztříštěných trzích, jako jsou ty evropské, je velmi komplikovaná záležitost. Přijetí CTV ve světovém měřítku je velmi vysoké, ale některá místa rostou rychleji než jiná.

Například americká společnost Roku se jeví jako nezpochybnitelný lídr na trhu. Její výdaje na programatickou reklamu dosahují 44 %. Společnost využila své výhody prvního hráče na trhu a rozšířila činnost o nové pokročilé maloobchodní příležitosti a nové reklamní techniky.

Čím dál více se zapojují i velká jména - od Netflixu přes Disney+ až po Amazon. Na významu získává především sport, který láká nové diváky. Pokrytí bude pravděpodobně růst i nadále.



Zdroj: warc.com

Načítání dalších...