EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!
spolupráce s

20. 11. 2020

Ve speciálním vydání Egtabitu se tento týden chopíme příležitosti oslavit iniciativu OSN – nadcházející Světový den televize. Jelikož se první Světové televizní fórum konalo 21. listopadu 1996, televizní společnosti po celém světě od té doby tento den slaví, aby na toho médium upozornily a připomněly divákům pozitivní vliv televize na společnost.

V posledních letech stojí v čele této každoroční iniciativy asociace Egta a The Global TV Group, neformální uskupení obchodních orgánů vysílatelů a mediazastupitelství v Evropě, USA, Kanadě, Austrálii a Latinské Americe, společně s Regionálním informačním centrem Organizace spojených národů pro Evropu (UNRIC), Evropskou vysílací unií (EBU) a Asociací komerčních televizí v Evropě (ACT). Propagují účast a oslavy v celém mediálním světě.

Televize je důležitá

Asi nejvýraznější je speciální 30sekundový videospot, který televizní společnosti po celém světě vysílají a sdílejí online, upravují a překládají do mnoha různých jazyků. V letošním 24. ročníku Světového dne televize toto video zdůrazňuje, jak je televize ve společnosti důležitá – a bude důležitá i nadále. V bezprecedentním roce 2020 televizní médium dokázalo diváky zaujmout a poskytovalo jim důvěryhodné informace o problematice rasové a sociální nespravedlnosti, projevech nenávisti, palčivém problému klimatické změny a globální pandemii, abychom uvedli alespoň ta nejzásadnější témata.

Televize svým diváků poskytuje také velmi potřebnou zábavu a odreagování. Jak to formulovala Lindsey Clay, prezidentka The Global TV Group a generální ředitelna ThinkBoxu: „Zatímco okolnosti nás letos rozdělovaly, televize nás spojovala. Televize je a vždycky byla stmelujícím prvkem společnosti. Jak sledovanost prudce stoupla, vysílatelé po celém světě na jedinečné okolnosti zareagovali hbitě a s obrovskou kreativitou. Zajistili, že televize tu byla pro nás pro všechny jako zdroj důvěryhodných informací, uklidňující rozptýlení i velmi potřebný únik.“

Laurent Bliaut, prezident asociace Egta a zástupce generálního ředitele pro marketing, výzkum a vývoj v TF1 Publicité, posílá zvláštní poděkování všem, kteří televizní kouzlo realizují, a to jak na obrazovce, tak v zákulisí. „V loňském roce televize pokračovala v dlouhodobé tradici řešení zásadních otázek našeho světového společenství. Naši pozornost směřuje ke společenské nespravedlnosti, neutralizuje nešťastné okamžiky ve společnosti, pomáhá ulevit od napětí bezprecedentního období a dává nám naději do budoucna. Světový den televize je příležitost pro nás pro všechny vzdát hold mnoha profesionálům, kteří toto kouzlo realizují na obrazovce i v zákulisí. Zveme všechny, aby s námi opět naše médium po celém světě oslavili,“ řekl Laurent Bliaut.

#WeLoveTV

Jsme naprosto přesvědčeni, že poselství letošního Světového dne televize – tj. že televize je důležitá – nebylo nikdy přesnější. Výjimečnost roku 2020 posílila významnou roli televize jakožto média pro široké publikum, které umožňuje spojit se s okolním světem i odpoutat se od něj. V předvečer 21. listopadu vám přejeme šťastný Světový den televize 2020!

Na webových stránkách The Global TV Group se o iniciativně Světového dne televize můžete dočíst více, objevit zajímavá fakta a čísla o televizi a podívat se na dřívější vydání 30sekundových spotů ke Světovému dni televize. Na YouTube můžete také vidět mnoho různých verzí klipu ke Světovému dni televize 2020, přizpůsobených trhům, kde se vysílají.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

JAK RAI PUBBLICITÀ, SHISEIDO A DOUGLAS VYUŽÍVAJÍ TELEVIZI KE VZDĚLÁVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ

2. 12. 2024

Cílem nejnovější iniciativy značky Shiseido a Douglas bylo vyvrátit falešné mýty o kráse a péči o pleť, které se často šíří na sociálních sítích a dezorientují spotřebitele. Obě značky nabídly konkrétní opatření, která mají spotřebitelům pomoci při informovaném výběru kosmetiky. Shiseido, japonská obří značka proslulá svým historickým know-how a inovacemi v oblasti péče o pleť… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

INOVACE ADRESNÉ TELEVIZE RTL GERMANY: DYNAMICKÉ KREATIVNÍ REKLAMY PRO MARKETING REWE GROUP

28. 11. 2024

Kontext Cílem společnosti REWE bylo nahradit konvenční papírové brožury udržitelnějším způsobem komunikace s využitím digitálních prodejních kanálů při zachování výhod tradičních letáků. Zaměřila se na adresovatelnou televizi jako další prodejní kanál, který doplňuje stávající digitální řešení. Výzvou bylo přesné zobrazování reklamy na základě polohy a zobrazování digitálních letáků s místními nabídkami potenciálním zákazníkům REWE v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

NOVOROČNÍ KAMPAŇ ESTRELLA A NETFLIX NA ATRESMEDIA

14. 11. 2024

V rámci propagace nového seriálu Berlín společnosti Netflix se Estrella spojila se společností Atresmedia a společně připravily inovativní interaktivní kampaň během nejsledovanějšího televizního okamžiku ve Španělsku – silvestrovského odpočítávání. Cíle byly jasné: vytvořit vysoké povědomí o Berlíně, posílit image značky Estrella a zapůsobit kampaní, která se vymyká tradičním reklamním normám. Jedinečný přístup V rámci první´takové… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

ŘEŠENÍ GEN AI OD ITV POMÁHÁ ZPŘÍSTUPNIT REKLAMU V TV A POSÍLIT POSTAVENÍ MALÝCH PODNIKŮ

18. 10. 2024

V září 2024 spustila ITV inovativní řešení, jehož cílem je zpřístupnit televizní reklamu malým a středním podnikům. Využitím síly generativní umělé inteligence (GenAI) rozšiřuje ITV své služby komerční kreativní produkce, aby odstranila domnělé překážky spojené s náklady na tvorbu televizních reklam. Tato inovace umožňuje značkám malých a středních podniků vytvářet velice kvalitní reklamy za zlomek… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

NOVÁ ÉRA SAMOOBSLUŽNÝCH REKLAMNÍCH ŘEŠENÍ: MEDIÁLNÍ MANAŽER TV4

17. 10. 2024

V červnu 2024 uvedla TV4 na trh TV4 Media Manager, průlomový systém pro rezervaci reklamy, který má zjednodušit celý reklamní proces pro malé a střední podniky a malé agentury. Tato nová platforma konsoliduje různé reklamní příležitosti do jediného uživatelsky přívětivého rozhraní a umožňuje inzerentům plánovat, rezervovat a sledovat své kampaně s nebývalou flexibilitou. Umožněním cílené… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

ZMĚNY VE SPOTŘEBĚ MÉDIÍ, STANDARDY MĚŘENÍ, RŮST MULTIPLATFORMNÍCH MÉDIÍ A VZTAH S GLOBÁLNÍMI STREAMERY

20. 9. 2024

Laurent Bliaut, zástupce generálního ředitele TF1 Publicité, nedávno nastoupil do funkce prezidenta egta, kde vystřídal Waltera Zinggla, generálního ředitele IP Austria, kterému tímto děkujeme za jeho obětavou práci. V rozhovoru s manažerem televizního výzkumu, Halli Oddssonem, se Laurent velkoryse podělil o své myšlenky a vize pro blízkou budoucnost a diskutoval o výzvách a příležitostech, kterým… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

NÁKUPY CHYTŘE A EKOLOGICKY: SPOLUPRÁCE IP OSTERREICH A GREEN SHOPPING DAYS

12. 9. 2024

S tím, jak si spotřebitelé stále více uvědomují environmentální a sociální důsledky svých nákupů, jsou podniky stále více nuceny na tyto měnící se hodnoty reagovat. Společnosti si uvědomují, že přizpůsobení se zájmům jejich publika není jen trendem, ale zásadní strategií pro dlouhodobý úspěch. Aby vyšla vstříc rostoucí poptávce po udržitelných možnostech, navázala IP Österreich, dceřiná… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU

12. 9. 2024

Přestože většina představitelů médií uznává, že klimatická krize je jednou z rozhodujících výzev naší doby, přijetí účinných opatření pro televizní společnosti často zůstává významnou překážkou. Jako proaktivní krok v odvětví mediálního průmyslu zveřejnila nedávno ITV svůj Plán přechodu na ochranu klimatu, který stanovuje nový standard environmentální odpovědnosti v médiích. ITV pracuje na dosažení svých čistých… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

CHANNEL 4 ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 320: ŠŤASTNÝ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE – TELEVIZE JE OPRAVDU DŮLEŽITÁ!

VŠECHNY CASE STUDIES