EGTABITE 246: ZPRÁVA IP GERMANY O KOSMETICE – JAK ÚSPĚŠNÉ KOSMETICKÉ ZNAČKY SPOLÉHAJÍ NA TELEVIZI
spolupráce s

1. 2. 2019

Zrcadlo, zrcadlo, řekni, kdo z nich má nejlepší strategii? Egtabite se tento týden hlouběji podívá na studii IP Germany – komplexní analýzu světových kosmetických značek v Německu a významnou roli televize v jejich marketingové strategii.

Obchodní zastupitelství spojilo síly s agenturou pro výzkum trhu Facit Research, aby společně zanalyzovaly národní kosmetický trh a předložily komplexní oborovou zprávu. Studie zahrnuje 61 kosmetických značek, 8 spotřebitelských profilů a 17 různých televizních pořadů vysílaných na RTL, Sat.1, ProSieben a Vox.

Evropský šampion v kosmetické péči

Každoročně se za kosmetickou péči utratí obrovské částky peněz a Německo je evropským přeborníkem: napříč všemi produktovými skupinami Německo loni na kosmetické produkty vydalo 13,6 miliardy eur *. Kvůli tvrdé konkurenci mezi značkami a produkty a rostoucímu počtu zákaznických kontaktních míst je pro značky čím dál složitější udržet se v popředí zájmu.

V tomto kontextu vydaly Facit Research a IP Germany svůj výzkum, který se zaměřil na produktové kategorie, jako jsou vyživující pleťová kosmetika, dekorativní kosmetika a vlasová péče. Zpráva, která shromáždila informace od 6 925 respondentů (ve věku 14-69 let) v online průzkumu, poskytuje informace o různých profilech spotřebitelů, nákupním chování, afinitě značek, zvyklostech využívání médií a dalších faktorech. Zkrátka všechno, co inzerent potřebuje k oslovení konkrétní kosmetické cílové skupiny.

Osm různých typů uživatelů kosmetických produktů
Kupující kosmetických produktů se velmi liší, a proto jsou pro marketingovou strategii inzerentů zásadní jasně odlišené cílové skupiny. Z tohoto důvodu vznikla v průběhu studie typologie uživatelů kosmetických produktů, která podává přehled o různých typech spotřebitelů na německém trhu s kosmetikou.

Osm různých kosmetických typů s výstižnými názvy jako nositelé trendů, minimalisti nebo pragmatici vychází z přístupu k životu a spotřebitelského chování spíše než čistě ze socio-demografických údajů.

Výzkum inzerentům umožňuje zjistit, který kosmetický typ je pro jejich značku nejlepší (na základě hodnot značky, např. luxus, inovace, smyslnost) a který ze 17 televizních formátů by byl nejlepší jako kontext pro jejich televizní spot nebo speciální reklamu, jako je product placement nebo sponzoring.

Osm různých kosmetických typů

Výzkum navíc ukazuje, že různé kosmetické typy mají vysokou afinitu k televizi. Jelikož je výběr kosmetických značek velmi široký a spotřebitelé si raději vybírají značky, které znají, inzerenti potřebují u svých spotřebitelů vybudovat emocionální propojení a loajalitu ke značce.

Díky kombinaci obrazu a zvuku dokáže televize diváky obzvlášť dobře ovlivnit a emocionálně inspirovat. Uvolněný přístup ke sledování v televizi udržuje pohodovou a vstřícnou náladu. Diváci jsou k reklamním sdělením vnímavější, jak ukazuje studie.

Na další spotřebitelské cestě můžou tisk a online kanály dále upevnit přitažlivost produktu, kterou vytvořila televizní kampaň, a pozitivně ovlivnit emocionální nákupní rozhodnutí.

Cílem studie bylo také připomenout inzerentům kosmetických produktů efektivitu televize a povzbudit je k zahrnutí cílových skupin do svých budoucích marketingových komunikačních kampaní.

*Výroční zpráva Industry Association Body Care and Detergent za období 2017/2018

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 246: ZPRÁVA IP GERMANY O KOSMETICE – JAK ÚSPĚŠNÉ KOSMETICKÉ ZNAČKY SPOLÉHAJÍ NA TELEVIZI

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 246: ZPRÁVA IP GERMANY O KOSMETICE – JAK ÚSPĚŠNÉ KOSMETICKÉ ZNAČKY SPOLÉHAJÍ NA TELEVIZI

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 246: ZPRÁVA IP GERMANY O KOSMETICE – JAK ÚSPĚŠNÉ KOSMETICKÉ ZNAČKY SPOLÉHAJÍ NA TELEVIZI

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 246: ZPRÁVA IP GERMANY O KOSMETICE – JAK ÚSPĚŠNÉ KOSMETICKÉ ZNAČKY SPOLÉHAJÍ NA TELEVIZI

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 246: ZPRÁVA IP GERMANY O KOSMETICE – JAK ÚSPĚŠNÉ KOSMETICKÉ ZNAČKY SPOLÉHAJÍ NA TELEVIZI

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 246: ZPRÁVA IP GERMANY O KOSMETICE – JAK ÚSPĚŠNÉ KOSMETICKÉ ZNAČKY SPOLÉHAJÍ NA TELEVIZI

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 246: ZPRÁVA IP GERMANY O KOSMETICE – JAK ÚSPĚŠNÉ KOSMETICKÉ ZNAČKY SPOLÉHAJÍ NA TELEVIZI

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 246: ZPRÁVA IP GERMANY O KOSMETICE – JAK ÚSPĚŠNÉ KOSMETICKÉ ZNAČKY SPOLÉHAJÍ NA TELEVIZI

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 246: ZPRÁVA IP GERMANY O KOSMETICE – JAK ÚSPĚŠNÉ KOSMETICKÉ ZNAČKY SPOLÉHAJÍ NA TELEVIZI

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 246: ZPRÁVA IP GERMANY O KOSMETICE – JAK ÚSPĚŠNÉ KOSMETICKÉ ZNAČKY SPOLÉHAJÍ NA TELEVIZI

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 246: ZPRÁVA IP GERMANY O KOSMETICE – JAK ÚSPĚŠNÉ KOSMETICKÉ ZNAČKY SPOLÉHAJÍ NA TELEVIZI

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 246: ZPRÁVA IP GERMANY O KOSMETICE – JAK ÚSPĚŠNÉ KOSMETICKÉ ZNAČKY SPOLÉHAJÍ NA TELEVIZI

VŠECHNY CASE STUDIES