Egtabite se v tomto týdnu podívá blíž na ONE PTV, programatickou nabídku TF1 PUB ve Francii, spuštěnou v únoru 2020. ONE PTV využívá poptávkovou platformu (DSP) společnosti The Trade Desk a zpřístupňuje nákupy lineární televize online nákupčím.
„Tento vývoj představuje počátek konvergence mezi online kanály a televizí,“ říká Francois-Xavier Le Ray, ředitel The Trade Desk, globální softwarové společnosti, která nákupčím reklamy umožňuje nakupovat reklamní kampaně na základě dat napříč různými reklamními formáty a zařízeními. Nabídka ONE PTV je první garantovaná programatická nabídka lineární televize v Evropě.
Programatická televize už v předchozích letech získala významný základ na několika trzích, jako jsou Spojené státy, kde roční obrat lineární televize na platformách DSP v roce 2019 dosáhl 500 milionů USD. To je přibližně 1,5 % ročních výdajů na televizní reklamu, nicméně jde o významný růst v této doméně. Ve Francii tvořila digitální videoreklama nakoupená v roce 2019 přes programatické technologie více než 70 %. V současnosti se do mixu přidává i lineární televize.
70 millionů impresí
V současnosti jsou pro nákupčí dostupné tři kanály v portfoliu TF1 PUB: TMC, TFX a TF1 Séries Films. Nabídka ONE PTV se vyvíjí rychlým tempem. Brzy bude obsahovat také zpravodajský kanál LCI a další socio-demografické cíle. V příštích dnech se součástí nabídky stane i TF1, nejsledovanější kanál ve Francii, a to kromě hlavního vysílacího času.
Nákupčí mohou kampaně nakupovat podle téměř 100 atributů za použití fixní výše CPM na cílový oceňovací model a garantovaného doručení. Nabídka je součástí širší strategie totálního videa. Můžeme ji považovat za přirozené pokračování dřívějších produktů a projektů tohoto vysílatele založených na datech, např. LaBox, Sygma a CPM 5 écrans. Loni v srpnu byla také ve Francii adresovatelná televize oficiálně uzákoněna, což otevřelo cestu k dalšímu rozvoji.
Francois-Xavier Le Ray vysvětluje, jak ONE PTV agenturám a inzerentům umožňuje přistupovat k inventory lineární televize programaticky, stejně jako k inventory mobilního a streamovaného videa. Nákupy se neodehrávají pomocí aukcí, ale prostřednictvím garantovaného programatického modelu.
K dispozici je již šest typů cílů: nakupující (82 cílů), socio-demografický (11 cílů), zájemci o nákup (4 cíle), kosmetika a hygiena (4 cíle), postojový (2 cíle) a příležitostní televizní diváci (1 cíl). Do dneška DSP použilo 9 inzerentů, včetně 3 nových, ke spuštění 15 kampaní. V příštích týdnech jsou v plánu další kampaně. Televizní kampaň je k dispozici za pouhých 5 000 eur. Otevírají se tím dveře k televiznímu inventory pro širší skupinu inzerentů.
100% bezpečí pro značku
„100% bezpečná, 100% zacílená, 100% úplná a 100% bezpečná pro značku.” Tak TF1 PUB propaguje programatickou nabídku a zdůrazňuje přínosy společných a srovnatelných klíčových ukazatelů výkonnosti, dostupnosti cross-mediálních údajů a efektivitu, to vše z jediného nástroje pro online videoreklamy i lineární televizi.
Sven Hagemeier, ředitel partnerství pro inventory ve společnosti The Trade Desk, říká: „Teď jsme schopní nabídnout v televizním vysílání kampaně srovnatelné s digitálními, protože spojujeme klíčové ukazatele výkonnosti na obou stranách. Z GRP se stávají imprese a z nákladových GRP jsou CPM. Slučujeme je a umožňujeme inzerentům přijímat holistická rozhodnutí, založená na datech. Partnerství mezi TF1 a The Trade Desk je zcela jedinečné. A je úžasné vidět, co je možné, když dvě společnosti spojí své jedinečné síly, aby podpořily inovaci v reklamě. ”
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE
JAK RAI PUBBLICITÀ, SHISEIDO A DOUGLAS VYUŽÍVAJÍ TELEVIZI KE VZDĚLÁVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ
2. 12. 2024Cílem nejnovější iniciativy značky Shiseido a Douglas bylo vyvrátit falešné mýty o kráse a péči o pleť, které se často šíří na sociálních sítích a dezorientují spotřebitele. Obě značky nabídly konkrétní opatření, která mají spotřebitelům pomoci při informovaném výběru kosmetiky. Shiseido, japonská obří značka proslulá svým historickým know-how a inovacemi v oblasti péče o pleť… Pokračovat ve čtení EGTABITE 312: TF1 PUB PŘINÁŠÍ NA SVÉ LINEÁRNÍ KANÁLY PROGRAMATICKOU TELEVIZI DÍKY ONE PTV
INOVACE ADRESNÉ TELEVIZE RTL GERMANY: DYNAMICKÉ KREATIVNÍ REKLAMY PRO MARKETING REWE GROUP
28. 11. 2024Kontext Cílem společnosti REWE bylo nahradit konvenční papírové brožury udržitelnějším způsobem komunikace s využitím digitálních prodejních kanálů při zachování výhod tradičních letáků. Zaměřila se na adresovatelnou televizi jako další prodejní kanál, který doplňuje stávající digitální řešení. Výzvou bylo přesné zobrazování reklamy na základě polohy a zobrazování digitálních letáků s místními nabídkami potenciálním zákazníkům REWE v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 312: TF1 PUB PŘINÁŠÍ NA SVÉ LINEÁRNÍ KANÁLY PROGRAMATICKOU TELEVIZI DÍKY ONE PTV
NOVOROČNÍ KAMPAŇ ESTRELLA A NETFLIX NA ATRESMEDIA
14. 11. 2024V rámci propagace nového seriálu Berlín společnosti Netflix se Estrella spojila se společností Atresmedia a společně připravily inovativní interaktivní kampaň během nejsledovanějšího televizního okamžiku ve Španělsku – silvestrovského odpočítávání. Cíle byly jasné: vytvořit vysoké povědomí o Berlíně, posílit image značky Estrella a zapůsobit kampaní, která se vymyká tradičním reklamním normám. Jedinečný přístup V rámci první´takové… Pokračovat ve čtení EGTABITE 312: TF1 PUB PŘINÁŠÍ NA SVÉ LINEÁRNÍ KANÁLY PROGRAMATICKOU TELEVIZI DÍKY ONE PTV
ŘEŠENÍ GEN AI OD ITV POMÁHÁ ZPŘÍSTUPNIT REKLAMU V TV A POSÍLIT POSTAVENÍ MALÝCH PODNIKŮ
18. 10. 2024V září 2024 spustila ITV inovativní řešení, jehož cílem je zpřístupnit televizní reklamu malým a středním podnikům. Využitím síly generativní umělé inteligence (GenAI) rozšiřuje ITV své služby komerční kreativní produkce, aby odstranila domnělé překážky spojené s náklady na tvorbu televizních reklam. Tato inovace umožňuje značkám malých a středních podniků vytvářet velice kvalitní reklamy za zlomek… Pokračovat ve čtení EGTABITE 312: TF1 PUB PŘINÁŠÍ NA SVÉ LINEÁRNÍ KANÁLY PROGRAMATICKOU TELEVIZI DÍKY ONE PTV
NOVÁ ÉRA SAMOOBSLUŽNÝCH REKLAMNÍCH ŘEŠENÍ: MEDIÁLNÍ MANAŽER TV4
17. 10. 2024V červnu 2024 uvedla TV4 na trh TV4 Media Manager, průlomový systém pro rezervaci reklamy, který má zjednodušit celý reklamní proces pro malé a střední podniky a malé agentury. Tato nová platforma konsoliduje různé reklamní příležitosti do jediného uživatelsky přívětivého rozhraní a umožňuje inzerentům plánovat, rezervovat a sledovat své kampaně s nebývalou flexibilitou. Umožněním cílené… Pokračovat ve čtení EGTABITE 312: TF1 PUB PŘINÁŠÍ NA SVÉ LINEÁRNÍ KANÁLY PROGRAMATICKOU TELEVIZI DÍKY ONE PTV
ZMĚNY VE SPOTŘEBĚ MÉDIÍ, STANDARDY MĚŘENÍ, RŮST MULTIPLATFORMNÍCH MÉDIÍ A VZTAH S GLOBÁLNÍMI STREAMERY
20. 9. 2024Laurent Bliaut, zástupce generálního ředitele TF1 Publicité, nedávno nastoupil do funkce prezidenta egta, kde vystřídal Waltera Zinggla, generálního ředitele IP Austria, kterému tímto děkujeme za jeho obětavou práci. V rozhovoru s manažerem televizního výzkumu, Halli Oddssonem, se Laurent velkoryse podělil o své myšlenky a vize pro blízkou budoucnost a diskutoval o výzvách a příležitostech, kterým… Pokračovat ve čtení EGTABITE 312: TF1 PUB PŘINÁŠÍ NA SVÉ LINEÁRNÍ KANÁLY PROGRAMATICKOU TELEVIZI DÍKY ONE PTV
NÁKUPY CHYTŘE A EKOLOGICKY: SPOLUPRÁCE IP OSTERREICH A GREEN SHOPPING DAYS
12. 9. 2024S tím, jak si spotřebitelé stále více uvědomují environmentální a sociální důsledky svých nákupů, jsou podniky stále více nuceny na tyto měnící se hodnoty reagovat. Společnosti si uvědomují, že přizpůsobení se zájmům jejich publika není jen trendem, ale zásadní strategií pro dlouhodobý úspěch. Aby vyšla vstříc rostoucí poptávce po udržitelných možnostech, navázala IP Österreich, dceřiná… Pokračovat ve čtení EGTABITE 312: TF1 PUB PŘINÁŠÍ NA SVÉ LINEÁRNÍ KANÁLY PROGRAMATICKOU TELEVIZI DÍKY ONE PTV
VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
12. 9. 2024Přestože většina představitelů médií uznává, že klimatická krize je jednou z rozhodujících výzev naší doby, přijetí účinných opatření pro televizní společnosti často zůstává významnou překážkou. Jako proaktivní krok v odvětví mediálního průmyslu zveřejnila nedávno ITV svůj Plán přechodu na ochranu klimatu, který stanovuje nový standard environmentální odpovědnosti v médiích. ITV pracuje na dosažení svých čistých… Pokračovat ve čtení EGTABITE 312: TF1 PUB PŘINÁŠÍ NA SVÉ LINEÁRNÍ KANÁLY PROGRAMATICKOU TELEVIZI DÍKY ONE PTV
BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM
18. 7. 2024Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 312: TF1 PUB PŘINÁŠÍ NA SVÉ LINEÁRNÍ KANÁLY PROGRAMATICKOU TELEVIZI DÍKY ONE PTV
CHANNEL 4 ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024
18. 7. 2024Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 312: TF1 PUB PŘINÁŠÍ NA SVÉ LINEÁRNÍ KANÁLY PROGRAMATICKOU TELEVIZI DÍKY ONE PTV
SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM
20. 6. 2024Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 312: TF1 PUB PŘINÁŠÍ NA SVÉ LINEÁRNÍ KANÁLY PROGRAMATICKOU TELEVIZI DÍKY ONE PTV
KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS
20. 6. 2024Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 312: TF1 PUB PŘINÁŠÍ NA SVÉ LINEÁRNÍ KANÁLY PROGRAMATICKOU TELEVIZI DÍKY ONE PTV