EGTABITE 354: BELGIČTÍ VYSÍLATELÉ POSILUJÍ DOMÁCÍ TELEVIZNÍ TRH NEPŘESKOČITELNOU REKLAMOU
spolupráce s

17. 9. 2021

Tento týden nás Egtabite zavede do Belgie. Všichni belgičtí vysílatelé a telekomunikační operátoři spojili síly a zavedli přepracovaný reklamní model pro nahraný obsah a odložené sledování televize. Po implementaci nového modelu bude záznamům pořadů předcházet minutová nepřeskočitelná reklama, podobně jako to diváci již znají z mnoha dalších videoplatforem. Diváci budou moci nadále přeskakovat reklamní přestávku během pořadu, který si nahráli. Při využití služby pro odložené sledování společnosti Telenet, která divákům umožňuje podívat se na pořad na vyžádání během sedmi dní po odvysílání, už přeskakování reklamních přestávek během pořadů možné nebude. Totéž už platí pro kanály VTM.

Zavedením nového reklamního modelu pro odložené sledování televizního obsahu belgičtí vysílatelé, nejprve ve vlámské oblasti, reagovali na významnou změnu chování diváků v posledních letech. Sledují více obsahu než dříve, na všech typech obrazovek a v jakoukoli denní dobu, jak se jim to nejlépe hodí. Výsledkem je častější přeskakování reklam. Ale protože jsou pořady na komerčních kanálech většinou financované pomocí reklamy, vzniká o to větší tlak na investice do domácí produkce. Upravený model je první krok v řešení této otázky a vede k posílení místního televizního trhu, který je zvyklý na rozmazlování kvalitním domácím obsahem.

VYSÍLATELÉ A OPERÁTOŘI TUTO FILOZOFII PODPORUJÍ

Telekomunikační operátor Telenet je první, kdo na požadavek vlámských vysílatelů DPG Media, SBS a VRT reagoval. Telenet začne uplatňovat nezbytné změny od konce září 2021 pro kanály DPG Media a SBS. Diváci tak budou muset před záznamem pořadů VTM (DPG Media) a PLAY (SBS) přečkat minutovou nepřeskočitelnou reklamu. Uživatelé Terugkijk TV, služby Telenetu pro odložené sledování, už nebudou moct přetáčet reklamní přestávky během pořadů, ale samotný obsah pořadů ano. Jakmile Telenet zákazníky přepne do nového modelu, automaticky jim dá sedm dní Terugkijk TV zdarma.

VRT a další skupiny belgických vysílatelů na jihu země zavedou nepřeskočitelnou reklamu později. Filozofii nového modelu podporují i ostatní operátoři a v současnosti vedou konstruktivní rozhovory se skupinami vysílatelů o konkrétním načasování implementace.

PLÁN NA „NOVÝ VIDEO EKOSYSTÉM“ PODEPSANÝ BELGICKÝMI VYSÍLATELI

Ohlášení nového jednotného reklamního modelu je součástí strategie vysílatelů, kterou nedávno oznámila VIA, Asociace audiovizuálních médií v Belgii. Belgičtí vysílatelé mají zájem pokračovat v investicích do domácího obsahu, zjednodušit a zvýšit dostupnost televizního obsahu a rychleji digitalizovat televizní médium. Schválili proto plán na dlouhodobě použitelný „nový video ekosystém“, který bude do budoucna obsahovat čtyři základní prvky:

  • Zaměření na atraktivní nové modely sledování pro spotřebitele, kde budou mít standardní možnost přehrát si televizní pořady po dobu 7 dní všichni konzumenti na všech platformách.
  • Vývoj do budoucna použitelného modelu digitální reklamy, včetně nepřeskočitelné reklamy, a také další digitalizace velké obrazovky připojením na AVOD platformy.
  • Zdokonalení systému měření televize a videa a využívání kvalitativních údajů.
  • Budování trhu, nového jednotného nástroje, který kombinuje tvorbu lineárních programů s hybridními produkty (jako je adresovatelná reklama) ve spolupráci se všemi vysílateli.

„Dnes začínáme,“ řekl v srpnu Wilfried Celis, předseda VIA, při oznámení nepřeskočitelných reklam. „Krok za krokem spouštíme v rámci postupného akčního plánu různé iniciativy. DPG Media a SBS jsou první vysílatelé, kteří ke konci září společně s Telenetem zahájí a spustí nepřeskočitelnou reklamu. V další fázi budou následovat ostatní vysílatelé (VRT, RTL, RTBF) a spustíme digitální modely. Vize je zcela jasná, jednání mezi vysílateli a operátory jsou konstruktivní. Všichni operátoři filozofii tohoto jednotného modelu podporují. Všichni vysílatelé souhlasí a jsou odhodláni provést změnu a vytvořit do budoucna použitelný digitální video ekosystém, který je přínosný pro spotřebitele i pro inzerenty.“

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 354: BELGIČTÍ VYSÍLATELÉ POSILUJÍ DOMÁCÍ TELEVIZNÍ TRH NEPŘESKOČITELNOU REKLAMOU

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 354: BELGIČTÍ VYSÍLATELÉ POSILUJÍ DOMÁCÍ TELEVIZNÍ TRH NEPŘESKOČITELNOU REKLAMOU

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 354: BELGIČTÍ VYSÍLATELÉ POSILUJÍ DOMÁCÍ TELEVIZNÍ TRH NEPŘESKOČITELNOU REKLAMOU

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 354: BELGIČTÍ VYSÍLATELÉ POSILUJÍ DOMÁCÍ TELEVIZNÍ TRH NEPŘESKOČITELNOU REKLAMOU

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 354: BELGIČTÍ VYSÍLATELÉ POSILUJÍ DOMÁCÍ TELEVIZNÍ TRH NEPŘESKOČITELNOU REKLAMOU

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 354: BELGIČTÍ VYSÍLATELÉ POSILUJÍ DOMÁCÍ TELEVIZNÍ TRH NEPŘESKOČITELNOU REKLAMOU

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 354: BELGIČTÍ VYSÍLATELÉ POSILUJÍ DOMÁCÍ TELEVIZNÍ TRH NEPŘESKOČITELNOU REKLAMOU

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 354: BELGIČTÍ VYSÍLATELÉ POSILUJÍ DOMÁCÍ TELEVIZNÍ TRH NEPŘESKOČITELNOU REKLAMOU

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 354: BELGIČTÍ VYSÍLATELÉ POSILUJÍ DOMÁCÍ TELEVIZNÍ TRH NEPŘESKOČITELNOU REKLAMOU

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 354: BELGIČTÍ VYSÍLATELÉ POSILUJÍ DOMÁCÍ TELEVIZNÍ TRH NEPŘESKOČITELNOU REKLAMOU

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 354: BELGIČTÍ VYSÍLATELÉ POSILUJÍ DOMÁCÍ TELEVIZNÍ TRH NEPŘESKOČITELNOU REKLAMOU

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 354: BELGIČTÍ VYSÍLATELÉ POSILUJÍ DOMÁCÍ TELEVIZNÍ TRH NEPŘESKOČITELNOU REKLAMOU

VŠECHNY CASE STUDIES