Egtabite se tento týden zaměřuje na netradiční iniciativu k propagaci televizního pořadu The Masked Singer. Spustily ji AD Alliance a RTL ve spolupráci s nizozemským řetězcem supermarketů Albert Heijn.
The Masked Singer (Maskovaný zpěvák) je na evropském trhu velmi úspěšný formát. V Nizozemsku při zahájení nové řady na počátku října odstartovaly Agentura Ad Alliance a kanál RTL novou inovativní kampaň nazvanou The Masked Dinner Room (Maskovaná jídelna).
Skrytá videa
Předpokládalo se, že při spuštění třetí sezony na RTL4 si tento rodinný pořad opět naladí miliony diváků, aby odmaskovali zpívající postavy. Koncepce kampaně The Masked Dinner Room se snažila divákům poskytnout další vodítka, kdo by mohli záhadní zpěváci skrytí pod maskou být.
Před každým novým dílem, který se vysílá v pátek, prodává řetězec supermarketů Albert Heijn značkové tematické sady jídel. Sady s recepty obsahují všechno, co člověk potřebuje, aby uvařil zdravou večeři, a každý pokrm se skládá z předem připravených ingrediencí nejvyšší kvality.
Každý balíček má čárový kód, který odemyká skrytou nápovědu: videosdělení nahrané v maskované jídelně – místnosti, kde nizozemští moderátoři, oblečení v extravagantních kostýmech, poskytují nápovědu ke skryté totožnosti soutěžících.
Další tipy je možné získat výhradně v prodejnách Albert Heijn. Pomocí skeneru čárového kódu naskenuje aplikace AH čárový kód na jídelní sadě. Zavede nás na jedinečnou stránku v aplikaci, kde je video s nápovědou. Každý týden ve čtvrtek o půlnoci se zpřístupní nová nápověda o jednom ze soutěžících.
Značkové sady s jídlem
Díky konsistentnímu vizuálnímu brandingu zákazníci deset tematických balíčků snadno rozeznají. Prodávají se během celé sezony od 11. října do 17. prosince. K dispozici je deset různých verzí, od rajské polévky nebo mexického burrita po italské lasagne a japonské teriyaki.
Johan van der Zanden, ředitel marketingu a komunikace v řetězci Albert Heijn, řekl: „Pro tuto kampaň jsme navázali jedinečnou spolupráci s RTL a Ad Alliance. Maskovaná jídelna byla vytvořená speciálně pro značku Albert Heijn – je to místo, kde vystupují maskovaní zpěváci z pořadu The Masked Singer. Kromě toho mohou zákazníci sledovat exkluzivní videa s nápovědou prostřednictvím sad s čerstvým jídlem. Díky této kombinaci nabízíme zákazníkům všechny ingredience pro překvapivý páteční večer se zdravým a chutným pokrmem a zábavou pro celou rodinu.“
„Ze spolupráce s Albert Heijn na tomto kreativním zábavním projektu ve formátu 360 jsme velmi nadšení – na pomyslném stole leží všechny složky, aby fanouškům pořadu zajistily skvělý večer i chutnou večeři,“ říká Anna-Maria Vujinovic, ředitelka prodeje v Ad Alliance.
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE
JAK RAI PUBBLICITÀ, SHISEIDO A DOUGLAS VYUŽÍVAJÍ TELEVIZI KE VZDĚLÁVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ
2. 12. 2024Cílem nejnovější iniciativy značky Shiseido a Douglas bylo vyvrátit falešné mýty o kráse a péči o pleť, které se často šíří na sociálních sítích a dezorientují spotřebitele. Obě značky nabídly konkrétní opatření, která mají spotřebitelům pomoci při informovaném výběru kosmetiky. Shiseido, japonská obří značka proslulá svým historickým know-how a inovacemi v oblasti péče o pleť… Pokračovat ve čtení EGTABITE 361: AD ALLIANCE A RTL SPUSTILY S ŘETĚZCEM ALBERT HEIJN KAMPAŇ „THE MASKED DINNER ROOM“
INOVACE ADRESNÉ TELEVIZE RTL GERMANY: DYNAMICKÉ KREATIVNÍ REKLAMY PRO MARKETING REWE GROUP
28. 11. 2024Kontext Cílem společnosti REWE bylo nahradit konvenční papírové brožury udržitelnějším způsobem komunikace s využitím digitálních prodejních kanálů při zachování výhod tradičních letáků. Zaměřila se na adresovatelnou televizi jako další prodejní kanál, který doplňuje stávající digitální řešení. Výzvou bylo přesné zobrazování reklamy na základě polohy a zobrazování digitálních letáků s místními nabídkami potenciálním zákazníkům REWE v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 361: AD ALLIANCE A RTL SPUSTILY S ŘETĚZCEM ALBERT HEIJN KAMPAŇ „THE MASKED DINNER ROOM“
NOVOROČNÍ KAMPAŇ ESTRELLA A NETFLIX NA ATRESMEDIA
14. 11. 2024V rámci propagace nového seriálu Berlín společnosti Netflix se Estrella spojila se společností Atresmedia a společně připravily inovativní interaktivní kampaň během nejsledovanějšího televizního okamžiku ve Španělsku – silvestrovského odpočítávání. Cíle byly jasné: vytvořit vysoké povědomí o Berlíně, posílit image značky Estrella a zapůsobit kampaní, která se vymyká tradičním reklamním normám. Jedinečný přístup V rámci první´takové… Pokračovat ve čtení EGTABITE 361: AD ALLIANCE A RTL SPUSTILY S ŘETĚZCEM ALBERT HEIJN KAMPAŇ „THE MASKED DINNER ROOM“
ŘEŠENÍ GEN AI OD ITV POMÁHÁ ZPŘÍSTUPNIT REKLAMU V TV A POSÍLIT POSTAVENÍ MALÝCH PODNIKŮ
18. 10. 2024V září 2024 spustila ITV inovativní řešení, jehož cílem je zpřístupnit televizní reklamu malým a středním podnikům. Využitím síly generativní umělé inteligence (GenAI) rozšiřuje ITV své služby komerční kreativní produkce, aby odstranila domnělé překážky spojené s náklady na tvorbu televizních reklam. Tato inovace umožňuje značkám malých a středních podniků vytvářet velice kvalitní reklamy za zlomek… Pokračovat ve čtení EGTABITE 361: AD ALLIANCE A RTL SPUSTILY S ŘETĚZCEM ALBERT HEIJN KAMPAŇ „THE MASKED DINNER ROOM“
NOVÁ ÉRA SAMOOBSLUŽNÝCH REKLAMNÍCH ŘEŠENÍ: MEDIÁLNÍ MANAŽER TV4
17. 10. 2024V červnu 2024 uvedla TV4 na trh TV4 Media Manager, průlomový systém pro rezervaci reklamy, který má zjednodušit celý reklamní proces pro malé a střední podniky a malé agentury. Tato nová platforma konsoliduje různé reklamní příležitosti do jediného uživatelsky přívětivého rozhraní a umožňuje inzerentům plánovat, rezervovat a sledovat své kampaně s nebývalou flexibilitou. Umožněním cílené… Pokračovat ve čtení EGTABITE 361: AD ALLIANCE A RTL SPUSTILY S ŘETĚZCEM ALBERT HEIJN KAMPAŇ „THE MASKED DINNER ROOM“
ZMĚNY VE SPOTŘEBĚ MÉDIÍ, STANDARDY MĚŘENÍ, RŮST MULTIPLATFORMNÍCH MÉDIÍ A VZTAH S GLOBÁLNÍMI STREAMERY
20. 9. 2024Laurent Bliaut, zástupce generálního ředitele TF1 Publicité, nedávno nastoupil do funkce prezidenta egta, kde vystřídal Waltera Zinggla, generálního ředitele IP Austria, kterému tímto děkujeme za jeho obětavou práci. V rozhovoru s manažerem televizního výzkumu, Halli Oddssonem, se Laurent velkoryse podělil o své myšlenky a vize pro blízkou budoucnost a diskutoval o výzvách a příležitostech, kterým… Pokračovat ve čtení EGTABITE 361: AD ALLIANCE A RTL SPUSTILY S ŘETĚZCEM ALBERT HEIJN KAMPAŇ „THE MASKED DINNER ROOM“
NÁKUPY CHYTŘE A EKOLOGICKY: SPOLUPRÁCE IP OSTERREICH A GREEN SHOPPING DAYS
12. 9. 2024S tím, jak si spotřebitelé stále více uvědomují environmentální a sociální důsledky svých nákupů, jsou podniky stále více nuceny na tyto měnící se hodnoty reagovat. Společnosti si uvědomují, že přizpůsobení se zájmům jejich publika není jen trendem, ale zásadní strategií pro dlouhodobý úspěch. Aby vyšla vstříc rostoucí poptávce po udržitelných možnostech, navázala IP Österreich, dceřiná… Pokračovat ve čtení EGTABITE 361: AD ALLIANCE A RTL SPUSTILY S ŘETĚZCEM ALBERT HEIJN KAMPAŇ „THE MASKED DINNER ROOM“
VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
12. 9. 2024Přestože většina představitelů médií uznává, že klimatická krize je jednou z rozhodujících výzev naší doby, přijetí účinných opatření pro televizní společnosti často zůstává významnou překážkou. Jako proaktivní krok v odvětví mediálního průmyslu zveřejnila nedávno ITV svůj Plán přechodu na ochranu klimatu, který stanovuje nový standard environmentální odpovědnosti v médiích. ITV pracuje na dosažení svých čistých… Pokračovat ve čtení EGTABITE 361: AD ALLIANCE A RTL SPUSTILY S ŘETĚZCEM ALBERT HEIJN KAMPAŇ „THE MASKED DINNER ROOM“
BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM
18. 7. 2024Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 361: AD ALLIANCE A RTL SPUSTILY S ŘETĚZCEM ALBERT HEIJN KAMPAŇ „THE MASKED DINNER ROOM“
CHANNEL 4 ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024
18. 7. 2024Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 361: AD ALLIANCE A RTL SPUSTILY S ŘETĚZCEM ALBERT HEIJN KAMPAŇ „THE MASKED DINNER ROOM“
SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM
20. 6. 2024Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 361: AD ALLIANCE A RTL SPUSTILY S ŘETĚZCEM ALBERT HEIJN KAMPAŇ „THE MASKED DINNER ROOM“
KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS
20. 6. 2024Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 361: AD ALLIANCE A RTL SPUSTILY S ŘETĚZCEM ALBERT HEIJN KAMPAŇ „THE MASKED DINNER ROOM“