EGTABITE 363: NÁSTROJE K PROKÁZÁNÍ A PROPAGACI SÍLY TELEVIZE
spolupráce s

26. 11. 2021

Nejnovější iniciativy The Global TV Group upozorňují na to, jak mohou obchodní zastupitelství a televizní společnosti využívat bohaté zdroje tohoto uskupení při propagaci televize jako reklamního média.

Pro neznalé je The Global TV Group uskupení obchodních orgánů vysílatelů a mediazastupitelství v Evropě, USA, Kanadě, Austrálii a Latinské Americe. Jeho hlavním koordinátorem je asociace Egta. Klade si za cíl propagovat televizi a připomínat inzerentům, žurnalistům, technickým guru, agenturám a kolegům v oboru účinnost a bezkonkurenční sílu televize. Stačí se podívat na některé klíčové projekty roku 2021.

The Global TV Deck

The Global TV Deck je soubor dat a faktů z celého světa, sestavených do podoby snadno použitelné prezentace. Stránky prezentace je možné převzít, tj. vybrat si ty, které se vám hodí pro vaše účely, a dále je použít. Poslední aktualizace balíčku ukazuje, že DTC společnosti, které jsou známé využíváním dat a které dnes představují nejrychleji rostoucí, nejúspěšnější značky, mají jedny z největších výdajů na televizi v celém světě. Prezentace také na tvrdých číslech ukazuje, že společnosti FAAAM, tj. Facebook, Apple, Amazon, Alphabet (mateřská společnost společnosti Google) a Microsoft, uznávají televizi jako cenný prostředek pro řízení růstu a používají ji ke komunikaci více než dřív.

Další aktualizace balíčku The Global TV Deck v roce 2021 zároveň dokládá, proč si tyto a další společnosti vybírají televizi jako reklamní médium – konkrétně její bezkonkurenční rozsah, který je třeba pro růst zákaznické základny značky. Prezentace obsahuje údaje z 27 trhů o zásahu televize a o celkové konzumaci videa. Z údajů vyplývá, že televize je nejsilnější médium.

První aktualizace balíčku v roce 2021 vyzbrojí inzerenty nejnovějšími důkazy o účinnosti televize. Souhrn výsledků výzkumů z různých zemí ilustruje, jak televize stimuluje obchodní výsledky a poskytuje podnikům nejlepší možnosti pro jejich marketingové činnosti.

„Smysluplné poznatky, které uskupení The Gobal TV Group shromáždilo, zřetelně ukazují, že společnosti všech podob a velikostí věří, že televize jejich značky rychle proslaví. Značky vzniklé na internetu i online giganty vkládají do našeho média důvěru a peníze na reklamu. Tento nový soubor ověřených údajů nám umožňuje podívat se za hranice a poznat, že tento trend platí po celém světě,“ říká Katty Roberfroid, generální ředitelka asociace Egta.

cesta kolem světa s generálními řediteli a lídry televizního průmyslu

Proč je televize jedinečná, jak se vyvíjí a jak značkám pomáhá řídit obchodní činnost? Aby uskupení The Global TV Group získalo odpovědi na tyto otázky, oslovilo 23 generálních ředitelů a lídrů televizního průmyslu a shromáždilo klíčové argumenty pro televizi v krátkých, snadno srozumitelných videoprohlášeních. Kompilace těchto videí měla premiéru na letošní akci Online Talk – Tomorrow’s TV, created Today věnované oslavě 25. výročí Světového dne televize, který připadá na 21. listopadu. Video a všechna jednotlivá vystoupení jsou k dispozici zde – ve virtuálním přehledu argumentů shrnujících sílu televize v dnešním světě!

upravitelný televizní spot

Při stejné příležitosti vydalo uskupení The Global TV Group 30sekundový televizní spot, který ukazuje, jak se televize vyvinula a stalo se z ní mnohem víc, než bývala. Je teď dostupná všude, kdykoli a pro každého. Vysílací společnosti po celém světě si klip převedly do svých jazyků a sdělení dále šířily. Jelikož je klip upravitelný, je možné ho použít v širším kontextu k propagaci televize jako moderního, dynamického a neustále se vyvíjejícího důvěryhodného média, které vítězí nad všemi ostatními. Nabízíme vám možnost upravit si klip podle sebe a použít ho pro nejrůznější účely, jako je PR, konference, úvod k prodejní nabídce nebo jakékoli jiné prostředí.

Další informace o The Global TV Group najdete na stránkách https://www.theglobaltvgroup.com/. Pokud máte jakékoli dotazy, jak získat přístup k dostupným materiálům a jak je co nejlépe využít, kontaktujte Alaina nebo Halliho z asociace Egta na adrese alain.beerens@egta.com a halli.oddsson@egta.com.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 363: NÁSTROJE K PROKÁZÁNÍ A PROPAGACI SÍLY TELEVIZE

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 363: NÁSTROJE K PROKÁZÁNÍ A PROPAGACI SÍLY TELEVIZE

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 363: NÁSTROJE K PROKÁZÁNÍ A PROPAGACI SÍLY TELEVIZE

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 363: NÁSTROJE K PROKÁZÁNÍ A PROPAGACI SÍLY TELEVIZE

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 363: NÁSTROJE K PROKÁZÁNÍ A PROPAGACI SÍLY TELEVIZE

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 363: NÁSTROJE K PROKÁZÁNÍ A PROPAGACI SÍLY TELEVIZE

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 363: NÁSTROJE K PROKÁZÁNÍ A PROPAGACI SÍLY TELEVIZE

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 363: NÁSTROJE K PROKÁZÁNÍ A PROPAGACI SÍLY TELEVIZE

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 363: NÁSTROJE K PROKÁZÁNÍ A PROPAGACI SÍLY TELEVIZE

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 363: NÁSTROJE K PROKÁZÁNÍ A PROPAGACI SÍLY TELEVIZE

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 363: NÁSTROJE K PROKÁZÁNÍ A PROPAGACI SÍLY TELEVIZE

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 363: NÁSTROJE K PROKÁZÁNÍ A PROPAGACI SÍLY TELEVIZE

VŠECHNY CASE STUDIES