Flex kitchen je název pořadu, který nedávno uvedl Channel 4 ve spolupráci se značkou Heinz. Zbrusu nová krátkoformátová komediální série na sociálních sítích a online kanálech Channel 4 je výsledkem snahy tohoto britského vysílatele poskytovat značkový obsah na sociálních sítích. Tuto snahu podpořilo i spuštění divize 4Studio v roce 2020.
Série se značkou podporovaným obsahem na soc. sítích
Série Flex Kitchen měla premiéru v lednu na youtubovém kanálu C4 a na All 4. Kratší sestřihy každého dílu běžely na facebookovém, instagramovém, twitterovém a tiktokovém účtu Channel 4 a společnosti Heinz.
Channel 4 se tak stal jediným britským vysílatelem, který nabídl inzerentům seznam příležitostí značkové zábavy uváděné nejprve na sociálních sítích. Zveřejněná bude na kvalitních, pro značku bezpečných sociálních kanálech, včetně Facebooku, YouTube a Instagramu. Zakázkový sestřih obsahu série navíc poskytne kreativu pro novou reklamu značky Heinz v lineární televizi i na internetu.
Veganuary / Veganský měsíc
Pro mnoho Britů je tato roční doba výjimečná, protože ohlašuje počátek každoroční výzvy nazvané Veganuary. Prosazuje veganský životní styl a trvá celý měsíc.
Seriál značkového obsahu, primárně uváděný na sociálních sítích, je pro původního průkopníka rostlinných produktů značku Heinz první aktivitou tohoto druhu a představuje rostlinné (Made from Plants) produkty této ikonické značky, jako jsou fazole Heinz a rajčatový kečup Heinz.
Nová pětidílná série o vaření uvede některé nejoblíbenější britské komiky, jako je Alex Brooker, Kerry Godliman, Suzi Ruffell, Lou Sanders a Phil Wang. Budou se pokoušet připravit rostlinné lahůdky pro velmi specifické konzumenty s pomocí veganských produktů Heinz a chytré mikrovlnné trouby Flex.
Komička Kerry Godliman při popisu úskalí této kulinářské výzvy přiznala: „Flex Kitchen jsem si skvěle užila. Když si odmyslíte, že ragbyový tým, pro který jsem vařila, nemá rád to, co jsem vařit chtěla, musela jsem vařit venku a v kuchyni jsem musela být společně s mluvící mikrovlnkou.“
Matt Mill, marketingový vedoucí pro Heinz Meals, řekl: „Po více než 150 let je Heinz průkopníkem mnoha produktů, které už jsou přirozeně rostlinné – od našeho milovaného kečupu přes fazole Heinz Beanz až po novinky, včetně všeho od Vegan Mayo po Beanz Burgerz. V roce 2022 a dalších letech k nim přibude ještě mnoho dalších. Víme, že toto nové a zábavné partnerství s 4Studio se bude divákům líbit. Nejenže představí naše portfolio rostlinných výrobků, ale doufáme, že bude také inspirovat veškeré flexitariánské publikum. Vždy jsme byli a nadále budeme vášnivými výrobci chutných rostlinných potravin.“
Historické reference
Producentem pořadu Flex Kitchen byla společnost Ranga Bee a zadavatelem Channel 4. 4Studio dojednalo partnerství s mediálními agenturami značky Heinz Carat a The Story Lab. Kampaň také podpořila kreativní komunikační agentura Wonderland a obchodní komunikační specialisté The Hub.
David Amodio, zástupce vedoucího pro digitální inovace a 4Studio, prohlásil: „Jsme skutečně velice šťastní, že můžeme zahájit rok 2022 se značkou Heinz a nabídnout divákům zábavný pořad Flex Kitchen. Máme působivé historické reference v potravinářství i v komediálním žánru, proto je úžasné rozšířit je prostřednictvím této inovativní spolupráce na sociální platformy. Pro 4Studio jde o jedno z dosud nejvýznamnějších partnerství.“
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE
JAK RAI PUBBLICITÀ, SHISEIDO A DOUGLAS VYUŽÍVAJÍ TELEVIZI KE VZDĚLÁVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ
2. 12. 2024Cílem nejnovější iniciativy značky Shiseido a Douglas bylo vyvrátit falešné mýty o kráse a péči o pleť, které se často šíří na sociálních sítích a dezorientují spotřebitele. Obě značky nabídly konkrétní opatření, která mají spotřebitelům pomoci při informovaném výběru kosmetiky. Shiseido, japonská obří značka proslulá svým historickým know-how a inovacemi v oblasti péče o pleť… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
INOVACE ADRESNÉ TELEVIZE RTL GERMANY: DYNAMICKÉ KREATIVNÍ REKLAMY PRO MARKETING REWE GROUP
28. 11. 2024Kontext Cílem společnosti REWE bylo nahradit konvenční papírové brožury udržitelnějším způsobem komunikace s využitím digitálních prodejních kanálů při zachování výhod tradičních letáků. Zaměřila se na adresovatelnou televizi jako další prodejní kanál, který doplňuje stávající digitální řešení. Výzvou bylo přesné zobrazování reklamy na základě polohy a zobrazování digitálních letáků s místními nabídkami potenciálním zákazníkům REWE v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
NOVOROČNÍ KAMPAŇ ESTRELLA A NETFLIX NA ATRESMEDIA
14. 11. 2024V rámci propagace nového seriálu Berlín společnosti Netflix se Estrella spojila se společností Atresmedia a společně připravily inovativní interaktivní kampaň během nejsledovanějšího televizního okamžiku ve Španělsku – silvestrovského odpočítávání. Cíle byly jasné: vytvořit vysoké povědomí o Berlíně, posílit image značky Estrella a zapůsobit kampaní, která se vymyká tradičním reklamním normám. Jedinečný přístup V rámci první´takové… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
ŘEŠENÍ GEN AI OD ITV POMÁHÁ ZPŘÍSTUPNIT REKLAMU V TV A POSÍLIT POSTAVENÍ MALÝCH PODNIKŮ
18. 10. 2024V září 2024 spustila ITV inovativní řešení, jehož cílem je zpřístupnit televizní reklamu malým a středním podnikům. Využitím síly generativní umělé inteligence (GenAI) rozšiřuje ITV své služby komerční kreativní produkce, aby odstranila domnělé překážky spojené s náklady na tvorbu televizních reklam. Tato inovace umožňuje značkám malých a středních podniků vytvářet velice kvalitní reklamy za zlomek… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
NOVÁ ÉRA SAMOOBSLUŽNÝCH REKLAMNÍCH ŘEŠENÍ: MEDIÁLNÍ MANAŽER TV4
17. 10. 2024V červnu 2024 uvedla TV4 na trh TV4 Media Manager, průlomový systém pro rezervaci reklamy, který má zjednodušit celý reklamní proces pro malé a střední podniky a malé agentury. Tato nová platforma konsoliduje různé reklamní příležitosti do jediného uživatelsky přívětivého rozhraní a umožňuje inzerentům plánovat, rezervovat a sledovat své kampaně s nebývalou flexibilitou. Umožněním cílené… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
ZMĚNY VE SPOTŘEBĚ MÉDIÍ, STANDARDY MĚŘENÍ, RŮST MULTIPLATFORMNÍCH MÉDIÍ A VZTAH S GLOBÁLNÍMI STREAMERY
20. 9. 2024Laurent Bliaut, zástupce generálního ředitele TF1 Publicité, nedávno nastoupil do funkce prezidenta egta, kde vystřídal Waltera Zinggla, generálního ředitele IP Austria, kterému tímto děkujeme za jeho obětavou práci. V rozhovoru s manažerem televizního výzkumu, Halli Oddssonem, se Laurent velkoryse podělil o své myšlenky a vize pro blízkou budoucnost a diskutoval o výzvách a příležitostech, kterým… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
NÁKUPY CHYTŘE A EKOLOGICKY: SPOLUPRÁCE IP OSTERREICH A GREEN SHOPPING DAYS
12. 9. 2024S tím, jak si spotřebitelé stále více uvědomují environmentální a sociální důsledky svých nákupů, jsou podniky stále více nuceny na tyto měnící se hodnoty reagovat. Společnosti si uvědomují, že přizpůsobení se zájmům jejich publika není jen trendem, ale zásadní strategií pro dlouhodobý úspěch. Aby vyšla vstříc rostoucí poptávce po udržitelných možnostech, navázala IP Österreich, dceřiná… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
12. 9. 2024Přestože většina představitelů médií uznává, že klimatická krize je jednou z rozhodujících výzev naší doby, přijetí účinných opatření pro televizní společnosti často zůstává významnou překážkou. Jako proaktivní krok v odvětví mediálního průmyslu zveřejnila nedávno ITV svůj Plán přechodu na ochranu klimatu, který stanovuje nový standard environmentální odpovědnosti v médiích. ITV pracuje na dosažení svých čistých… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM
18. 7. 2024Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
CHANNEL 4 ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024
18. 7. 2024Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM
20. 6. 2024Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ
KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS
20. 6. 2024Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 369: FLEX KITCHEN – ONLINE KOMEDIÁLNÍ KULINÁŘSKÁ SÉRIE OD CHANNEL 4 A ZNAČKY HEINZ