EGTABITE 379: GREEN FRAME OD IP ÖSTERREICH PROPAGUJE UDRŽITELNÉ PRODUKTY NA VELKÉ OBRAZOVCE
spolupráce s

1. 4. 2022

Egtabite v tomto týdnu představuje inspirativní reklamní formát, který vyvinulo rakouské mediazastupitelství německé RTL IP Österreich. Na masovém trhu se jako důležité téma objevila ochrana životního prostředí a udržitelnost. IP Österreich proto vytvořilo tzv. Green Frame, aby mohlo ještě rychleji propagovat a rozšiřovat udržitelná řešení.

Reklamní produkt Green Frame dává oprávněným začínajícím společnostem a malým a středním podnikům na sedmi televizních kanálech německé RTL vlastní prostor a umožňuje jim využít tohoto média s největším zásahem. Toto rakouské obchodní zastupitelství snižuje společnostem překážky pro vstup a divákům poskytuje analýzu udržitelnosti. Zaujímá tak postoj v boji proti změně klimatu.

Inovativní obchodní nabídka je výsledkem partnerství se startupem Inoqo, který se specializuje na analýzy udržitelnosti pro produkty, sleduje jejich dopad a dodává trhu transparentnost. Inoqo je rakouská lifestylová aplikace. Ve světě, který překypuje údaji a nepravdivými a zkreslenými informacemi, uživatelům pomáhá získat lepší informace pro nákupní rozhodnutí. Poskytuje vědecky podložená data o dopadech na životní prostředí a společnost.

Budoucnost je zelená

V Rakousku existuje velké množství inovativních společností, které se snaží zvrátit klimatickou změnu pomocí zelených řešení. Často jsou tyto produkty nové a společnosti na jejich vývoj vynakládají velkou část svých rozpočtů. Jejich kapitál na marketing je proto omezený a zastupitelství IP Österreich si tohoto rozporu všimlo a chce ho odstranit. „Při navrhování reklamního modelu pro nás bylo velmi důležité dát progresivním start-upům a malým a středním podnikům přístup k velkému publiku navzdory nedostatečným peněžním zdrojům. Obrovsky jsme tím zvýšili jejich šance na úspěch,” vysvětluje Constantin Simon, prodejní ředitel pro inovace v Unit 3. Unit 3 je třetí prodejní oddělení IP Österreich se zaměřením na start-upy a malé a střední podniky.

Mezi značky, které nabídku Green Frame velmi úspěšně využily, patří rakouský start-up Rebel Meat. Vyrábí mimo jiné biokarbanátky z 50 % z hovězího masa a z 50 % z rostlinných surovin.

Transparentnost jako cesta k budování důvěryhodnosti

Kromě společného budování značky a nízkých překážek pro vstup inzerentů vyniká nový reklamní formát zkoumáním udržitelnosti, které dodává firma Inoqo. Analýza udržitelnosti propagovaného produktu se zobrazuje v reklamním okně jako dodatečné informace. „Tím zajišťujeme, že diváci mají objektivní informace o výhodách souvisejících s udržitelností i o nevýhodách propagovaných produktů, a udržujeme vysokou úroveň kvality formátu Green Frame,“ říká Markus Linder, zakladatel společnosti Inoqo.

„S podporou Unit 3 jsme začali s televizní reklamou mnohem dříve. A co je nejdůležitější, byla to cesta velmi přímočará a nekomplikovaná. Televizní okruh se nám vyplatil z hlediska zvýšení povědomí o naší značce. Po uvedení televizní kampaně s Green Frame případová studie ukázala 8% nárůst povědomí o značce. To skutečně předčilo naše očekávání a ukázalo nám, že televizní reklama má stále velký dopad,“ říká Alexandra Mayr, vedoucí marketingu v Rebel Meat.

Balíčky Green Frame jsou fixní a pro udržitelné společnosti mají tři různé velikosti. Cena nejmenšího balíčku je pouhých 3 000 eur a reklamy se vysílají na všech kanálech ntv, RTL, VOX, RTLZWEI, SUPER RTL, NITRO a RTLup. „Myslím si, že i pro mediální společnost je důležité zaujmout postoj k ochraně klimatu. Jsem rád, že můžeme Green Frame používat k podpoře nové generace ekologických produktů, aby se na trhu rychle etablovaly a měly skutečný dopad,“ říká Constantin Simon.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 379: GREEN FRAME OD IP ÖSTERREICH PROPAGUJE UDRŽITELNÉ PRODUKTY NA VELKÉ OBRAZOVCE

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 379: GREEN FRAME OD IP ÖSTERREICH PROPAGUJE UDRŽITELNÉ PRODUKTY NA VELKÉ OBRAZOVCE

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 379: GREEN FRAME OD IP ÖSTERREICH PROPAGUJE UDRŽITELNÉ PRODUKTY NA VELKÉ OBRAZOVCE

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 379: GREEN FRAME OD IP ÖSTERREICH PROPAGUJE UDRŽITELNÉ PRODUKTY NA VELKÉ OBRAZOVCE

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 379: GREEN FRAME OD IP ÖSTERREICH PROPAGUJE UDRŽITELNÉ PRODUKTY NA VELKÉ OBRAZOVCE

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 379: GREEN FRAME OD IP ÖSTERREICH PROPAGUJE UDRŽITELNÉ PRODUKTY NA VELKÉ OBRAZOVCE

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 379: GREEN FRAME OD IP ÖSTERREICH PROPAGUJE UDRŽITELNÉ PRODUKTY NA VELKÉ OBRAZOVCE

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 379: GREEN FRAME OD IP ÖSTERREICH PROPAGUJE UDRŽITELNÉ PRODUKTY NA VELKÉ OBRAZOVCE

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 379: GREEN FRAME OD IP ÖSTERREICH PROPAGUJE UDRŽITELNÉ PRODUKTY NA VELKÉ OBRAZOVCE

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 379: GREEN FRAME OD IP ÖSTERREICH PROPAGUJE UDRŽITELNÉ PRODUKTY NA VELKÉ OBRAZOVCE

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 379: GREEN FRAME OD IP ÖSTERREICH PROPAGUJE UDRŽITELNÉ PRODUKTY NA VELKÉ OBRAZOVCE

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 379: GREEN FRAME OD IP ÖSTERREICH PROPAGUJE UDRŽITELNÉ PRODUKTY NA VELKÉ OBRAZOVCE

VŠECHNY CASE STUDIES