EGTABITE 383: THINKTV V AUSTRÁLII SPOUŠTÍ MEDIA ENGINE, BEZPLATNÝ PLÁNOVACÍ NÁSTROJ PRO ZNAČKY
spolupráce s

29. 4. 2022

Egtabite se dnes dívá pod pokličku nejnovějšího produktu australské ThinkTV, který se jmenuje Media Engine. Tento bezplatný plánovací nástroj marketérům ukazuje optimální rozdělení médií pro generování výnosů.

„Skvělé výsledky vycházejí ze skvělých kampaní a skvělé kampaně začínají skvělými podklady. Media Engine vám pomůže zvýšit výnosy díky všem třem složkám,“ prohlásila v březnu při spuštění tohoto nástroje Kim Portrate, generální ředitelka ThinkTV.

Media Engine vychází z údajů o prodejích a kampaních od 60 australských značek v 10 kategoriích s celkovými ročními výdaji na reklamu 450 milionů australských dolarů (303 milionů eur) a obratem 23 miliard australských dolarů (15 miliard eur). Robustní, reálný a bezplatný nástroj tedy demokratizuje údaje, které marketéři potřebují pro návrh kampaní. Nástroj vznikl s ohledem na australské marketéry a jejich partnery v agenturách a ukazuje, jak je možné využít média ke generování významných výnosů.

Media Engine je podobný nástroji Media Mix Navigator, který spustil Thinkbox ve Velké Británii v roce 2019 a od té doby ho pravidelně aktualizuje. I to inzerentům pomáhá maximalizovat obchodní výnosy z investic do médií.

Media Engine řeší neefektivní briefování

Spuštění nástroje předcházel výzkum v rámci projektu BetterBriefs. Ten zjistil, že 90 procent marketérů nebriefuje agentury efektivně. Třetina marketingových rozpočtů přichází vniveč kvůli špatným informacím, což se rovná částce více než 200 miliard USD globálních výdajů na reklamu.

„Není nic účinnějšího než ekonometrické modelování, které ukáže, jak mohou investice do médií generovat obchodní výsledky. Ale ne všechny značky mají přístup k rozsáhlému modelování. Myslíme si, že tyto informace by měl mít po ruce každý, protože mu pomůžou rozvíjet obchodní činnost. Proto jsme vytvořili Media Engine, aby měli všichni stejné podmínky,“ dodává Kim Portrate.

Ideální investice pro co nejvyšší návratnost 

Marketéři si mohou vybrat z osmi vstupů, aby si upravili doporučení nástroje podle svých potřeb.

Media Engine na základě těchto klíčových proměnných navrhuje ideální investice do médií pro generování návratnosti:

  • Kategorie
  • Tržní přístup (např. masový trh, úzká specializace)
  • Procento prodejů, které pocházejí z online kanálů
  • Velikost značky
  • Roční výdaje na média
  • Rizikový profil – ochota k variabilitě prodejních výsledků
  • Konkurenceschopnost kategorie
  • Chování spojené s přechodem spotřebitelů na jiný produkt v dané kategorii

Nástroj používá analyzovaná data z výzkumu The Payback Series o návratnosti investic. Výzkum prováděla ThinkTV ve spolupráci s profesorem Peterem Danaherem, vedoucím katedry marketingu na Monashově univerzitě a profesorem marketingu a ekonometrie, GroupM a globální poradenskou společností pro efektivitu marketingu Gain Theory.

Nástroj Media Engine je dostupný zde.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 383: THINKTV V AUSTRÁLII SPOUŠTÍ MEDIA ENGINE, BEZPLATNÝ PLÁNOVACÍ NÁSTROJ PRO ZNAČKY

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 383: THINKTV V AUSTRÁLII SPOUŠTÍ MEDIA ENGINE, BEZPLATNÝ PLÁNOVACÍ NÁSTROJ PRO ZNAČKY

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 383: THINKTV V AUSTRÁLII SPOUŠTÍ MEDIA ENGINE, BEZPLATNÝ PLÁNOVACÍ NÁSTROJ PRO ZNAČKY

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 383: THINKTV V AUSTRÁLII SPOUŠTÍ MEDIA ENGINE, BEZPLATNÝ PLÁNOVACÍ NÁSTROJ PRO ZNAČKY

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 383: THINKTV V AUSTRÁLII SPOUŠTÍ MEDIA ENGINE, BEZPLATNÝ PLÁNOVACÍ NÁSTROJ PRO ZNAČKY

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 383: THINKTV V AUSTRÁLII SPOUŠTÍ MEDIA ENGINE, BEZPLATNÝ PLÁNOVACÍ NÁSTROJ PRO ZNAČKY

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 383: THINKTV V AUSTRÁLII SPOUŠTÍ MEDIA ENGINE, BEZPLATNÝ PLÁNOVACÍ NÁSTROJ PRO ZNAČKY

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 383: THINKTV V AUSTRÁLII SPOUŠTÍ MEDIA ENGINE, BEZPLATNÝ PLÁNOVACÍ NÁSTROJ PRO ZNAČKY

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 383: THINKTV V AUSTRÁLII SPOUŠTÍ MEDIA ENGINE, BEZPLATNÝ PLÁNOVACÍ NÁSTROJ PRO ZNAČKY

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 383: THINKTV V AUSTRÁLII SPOUŠTÍ MEDIA ENGINE, BEZPLATNÝ PLÁNOVACÍ NÁSTROJ PRO ZNAČKY

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 383: THINKTV V AUSTRÁLII SPOUŠTÍ MEDIA ENGINE, BEZPLATNÝ PLÁNOVACÍ NÁSTROJ PRO ZNAČKY

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 383: THINKTV V AUSTRÁLII SPOUŠTÍ MEDIA ENGINE, BEZPLATNÝ PLÁNOVACÍ NÁSTROJ PRO ZNAČKY

VŠECHNY CASE STUDIES