EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM
spolupráce s

24. 6. 2022

Letní měsíce se rychle blíží a náš seriál případových studií Egtabite si do září vezme zasloužené volno. Jsme proto rádi, že ještě předtím můžeme věnovat pozornost nově zvolenému prezidentovi asociace Egta.

Na statutárním zasedání během summitu generálních ředitelů a vrcholových manažerů Egta konaného ve dnech 9.-10. června došlo ke změně na pozici prezidenta asociace. Odstupující prezident Laurent Bliaut, zástupce generálního ředitele pro marketing, strategii a inovace TF1 PUB, předal vedení organizace Walteru Zingglovi, výkonnému řediteli IP Österreich.

Celý tým Egta by rád Laurentu Bliautovi srdečně poděkoval za práci ve funkci prezidenta i za množství vynikajících iniciativ a akcí, na nichž jsme měli příležitost spolupracovat, zejména během tohoto náročného období ovlivněného pandemií.

Walter Zinggl byl tak laskav, že se námi v krátkém rozhovoru podělil o názory na asociaci Egta, své působení ve funkci a na budoucnost našeho odvětví v příštích letech.

MŮŽETE NÁM ŘÍCI, CO VÁS PŘIMĚLO KANDIDOVAT NA POST PREZIDENTA ASOCIACE EGTA?

Od roku 2002 – pouze s tříletou přestávkou v letech 2010 až 2013, kdy jsem byl v čele agentury Maxus Austria – jsem měl tu mimořádnou čest působit ve vedení Egta.

V odvětví komunikací pracuji od roku 1981, a proto jsem měl pocit, že bych mohl asociaci prospět a obohatit její vedení o své zkušenosti a know-how. Kromě toho mám ducha této asociace velmi rád, dokonce bych řekl, že zbožňuji být její součástí! Být zvolen váženými kolegy z obchodních zastupitelství ze 43 zemí a 163 organizací po celém světě je lichotivé, ale zároveň je to i skutečná výzva.

Po rušném covidovém období a s rychle se měnícím globálním reklamním trhem jsem více než kdy dříve přesvědčen o zásadní roli naší asociace.

JAKÉ JSOU VAŠE KRÁTKODOBÉ A STŘEDNĚDOBÉ PRIROTY COBY VYSÍLATELE A PREZIDENTA ASOCIACE?

Budu se snažit pomáhat při formování aktuálních témat v globální diskusi mezi klienty, agenturami a zástupci médií na všech úrovních. K nim patří řešení pro měření, bezpečnost pro značky nebo výzvy, jimž čelí jednotlivé kanály, a ještě více ty, s nimiž se konkrétně potýkají rozhlasová a televizní mediazastupitelství.

JAKÉ JSOU PODLE VÁS V NĚKOLIKA PŘÍŠTÍCH LETECH NEJVĚTŠÍ VÝZVY A PŘÍLEŽITOSTI PRO NAŠE ODVĚTVÍ?

Musíme mít na paměti, že naše GRP a mediální hodnota, kterou přinášejí, jsou cenné: mediazastupitelství mají, co trhy chtějí. Dohodnout se musí jen na ceně. Ale vyjednávání je součást hry a my jsme na to zvyklí.

Naši členové znalí místních poměrů jsou také lépe vybavení k reakci na změny na trhu než kdokoli z velké čtyřky Google, Apple, Facebook, Amazon. Video máme v DNA, a jsme proto v perfektní pozici, abychom se orientovali v lineárním i nelineárním prostředí a přizpůsobovali své portfolio národním i mezinárodním požadavkům. To ale vyžaduje neúnavnou práci a musíme se osvědčit doslova každý den.

Aby byly agentury čím dál úspěšnější, měly by sdílet know-how a zintenzivňovat své postavení vůči globálním hráčům. Cenná při tom může být pomoc národních obchodní sdružení i podstatná role, kterou hraje The Global TV Group a Egta jako její koordinátor.

Asociace by se také měla stát logickým partnerem k jednání pro všechna sdružení agentur, sdružení inzerentů i pro mezinárodní právní instituce. Za zásadní stále považujeme sdílení poznatků v celém odvětví a napříč kontinenty.

CO BYSTE CHTĚL VZKÁZAT ČLENŮM EGTA?

Budoucnost je vždy neznámá, a proto nejlepší způsob, jak ji předvídat, je vytvářet ji. Ale nezapomeňte se při tom bavit!

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

JAK RAI PUBBLICITÀ, SHISEIDO A DOUGLAS VYUŽÍVAJÍ TELEVIZI KE VZDĚLÁVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ

2. 12. 2024

Cílem nejnovější iniciativy značky Shiseido a Douglas bylo vyvrátit falešné mýty o kráse a péči o pleť, které se často šíří na sociálních sítích a dezorientují spotřebitele. Obě značky nabídly konkrétní opatření, která mají spotřebitelům pomoci při informovaném výběru kosmetiky. Shiseido, japonská obří značka proslulá svým historickým know-how a inovacemi v oblasti péče o pleť… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

INOVACE ADRESNÉ TELEVIZE RTL GERMANY: DYNAMICKÉ KREATIVNÍ REKLAMY PRO MARKETING REWE GROUP

28. 11. 2024

Kontext Cílem společnosti REWE bylo nahradit konvenční papírové brožury udržitelnějším způsobem komunikace s využitím digitálních prodejních kanálů při zachování výhod tradičních letáků. Zaměřila se na adresovatelnou televizi jako další prodejní kanál, který doplňuje stávající digitální řešení. Výzvou bylo přesné zobrazování reklamy na základě polohy a zobrazování digitálních letáků s místními nabídkami potenciálním zákazníkům REWE v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

NOVOROČNÍ KAMPAŇ ESTRELLA A NETFLIX NA ATRESMEDIA

14. 11. 2024

V rámci propagace nového seriálu Berlín společnosti Netflix se Estrella spojila se společností Atresmedia a společně připravily inovativní interaktivní kampaň během nejsledovanějšího televizního okamžiku ve Španělsku – silvestrovského odpočítávání. Cíle byly jasné: vytvořit vysoké povědomí o Berlíně, posílit image značky Estrella a zapůsobit kampaní, která se vymyká tradičním reklamním normám. Jedinečný přístup V rámci první´takové… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

ŘEŠENÍ GEN AI OD ITV POMÁHÁ ZPŘÍSTUPNIT REKLAMU V TV A POSÍLIT POSTAVENÍ MALÝCH PODNIKŮ

18. 10. 2024

V září 2024 spustila ITV inovativní řešení, jehož cílem je zpřístupnit televizní reklamu malým a středním podnikům. Využitím síly generativní umělé inteligence (GenAI) rozšiřuje ITV své služby komerční kreativní produkce, aby odstranila domnělé překážky spojené s náklady na tvorbu televizních reklam. Tato inovace umožňuje značkám malých a středních podniků vytvářet velice kvalitní reklamy za zlomek… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

NOVÁ ÉRA SAMOOBSLUŽNÝCH REKLAMNÍCH ŘEŠENÍ: MEDIÁLNÍ MANAŽER TV4

17. 10. 2024

V červnu 2024 uvedla TV4 na trh TV4 Media Manager, průlomový systém pro rezervaci reklamy, který má zjednodušit celý reklamní proces pro malé a střední podniky a malé agentury. Tato nová platforma konsoliduje různé reklamní příležitosti do jediného uživatelsky přívětivého rozhraní a umožňuje inzerentům plánovat, rezervovat a sledovat své kampaně s nebývalou flexibilitou. Umožněním cílené… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

ZMĚNY VE SPOTŘEBĚ MÉDIÍ, STANDARDY MĚŘENÍ, RŮST MULTIPLATFORMNÍCH MÉDIÍ A VZTAH S GLOBÁLNÍMI STREAMERY

20. 9. 2024

Laurent Bliaut, zástupce generálního ředitele TF1 Publicité, nedávno nastoupil do funkce prezidenta egta, kde vystřídal Waltera Zinggla, generálního ředitele IP Austria, kterému tímto děkujeme za jeho obětavou práci. V rozhovoru s manažerem televizního výzkumu, Halli Oddssonem, se Laurent velkoryse podělil o své myšlenky a vize pro blízkou budoucnost a diskutoval o výzvách a příležitostech, kterým… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

NÁKUPY CHYTŘE A EKOLOGICKY: SPOLUPRÁCE IP OSTERREICH A GREEN SHOPPING DAYS

12. 9. 2024

S tím, jak si spotřebitelé stále více uvědomují environmentální a sociální důsledky svých nákupů, jsou podniky stále více nuceny na tyto měnící se hodnoty reagovat. Společnosti si uvědomují, že přizpůsobení se zájmům jejich publika není jen trendem, ale zásadní strategií pro dlouhodobý úspěch. Aby vyšla vstříc rostoucí poptávce po udržitelných možnostech, navázala IP Österreich, dceřiná… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU

12. 9. 2024

Přestože většina představitelů médií uznává, že klimatická krize je jednou z rozhodujících výzev naší doby, přijetí účinných opatření pro televizní společnosti často zůstává významnou překážkou. Jako proaktivní krok v odvětví mediálního průmyslu zveřejnila nedávno ITV svůj Plán přechodu na ochranu klimatu, který stanovuje nový standard environmentální odpovědnosti v médiích. ITV pracuje na dosažení svých čistých… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

CHANNEL 4 ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

VŠECHNY CASE STUDIES