EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM
spolupráce s

24. 6. 2022

Letní měsíce se rychle blíží a náš seriál případových studií Egtabite si do září vezme zasloužené volno. Jsme proto rádi, že ještě předtím můžeme věnovat pozornost nově zvolenému prezidentovi asociace Egta.

Na statutárním zasedání během summitu generálních ředitelů a vrcholových manažerů Egta konaného ve dnech 9.-10. června došlo ke změně na pozici prezidenta asociace. Odstupující prezident Laurent Bliaut, zástupce generálního ředitele pro marketing, strategii a inovace TF1 PUB, předal vedení organizace Walteru Zingglovi, výkonnému řediteli IP Österreich.

Celý tým Egta by rád Laurentu Bliautovi srdečně poděkoval za práci ve funkci prezidenta i za množství vynikajících iniciativ a akcí, na nichž jsme měli příležitost spolupracovat, zejména během tohoto náročného období ovlivněného pandemií.

Walter Zinggl byl tak laskav, že se námi v krátkém rozhovoru podělil o názory na asociaci Egta, své působení ve funkci a na budoucnost našeho odvětví v příštích letech.

MŮŽETE NÁM ŘÍCI, CO VÁS PŘIMĚLO KANDIDOVAT NA POST PREZIDENTA ASOCIACE EGTA?

Od roku 2002 – pouze s tříletou přestávkou v letech 2010 až 2013, kdy jsem byl v čele agentury Maxus Austria – jsem měl tu mimořádnou čest působit ve vedení Egta.

V odvětví komunikací pracuji od roku 1981, a proto jsem měl pocit, že bych mohl asociaci prospět a obohatit její vedení o své zkušenosti a know-how. Kromě toho mám ducha této asociace velmi rád, dokonce bych řekl, že zbožňuji být její součástí! Být zvolen váženými kolegy z obchodních zastupitelství ze 43 zemí a 163 organizací po celém světě je lichotivé, ale zároveň je to i skutečná výzva.

Po rušném covidovém období a s rychle se měnícím globálním reklamním trhem jsem více než kdy dříve přesvědčen o zásadní roli naší asociace.

JAKÉ JSOU VAŠE KRÁTKODOBÉ A STŘEDNĚDOBÉ PRIROTY COBY VYSÍLATELE A PREZIDENTA ASOCIACE?

Budu se snažit pomáhat při formování aktuálních témat v globální diskusi mezi klienty, agenturami a zástupci médií na všech úrovních. K nim patří řešení pro měření, bezpečnost pro značky nebo výzvy, jimž čelí jednotlivé kanály, a ještě více ty, s nimiž se konkrétně potýkají rozhlasová a televizní mediazastupitelství.

JAKÉ JSOU PODLE VÁS V NĚKOLIKA PŘÍŠTÍCH LETECH NEJVĚTŠÍ VÝZVY A PŘÍLEŽITOSTI PRO NAŠE ODVĚTVÍ?

Musíme mít na paměti, že naše GRP a mediální hodnota, kterou přinášejí, jsou cenné: mediazastupitelství mají, co trhy chtějí. Dohodnout se musí jen na ceně. Ale vyjednávání je součást hry a my jsme na to zvyklí.

Naši členové znalí místních poměrů jsou také lépe vybavení k reakci na změny na trhu než kdokoli z velké čtyřky Google, Apple, Facebook, Amazon. Video máme v DNA, a jsme proto v perfektní pozici, abychom se orientovali v lineárním i nelineárním prostředí a přizpůsobovali své portfolio národním i mezinárodním požadavkům. To ale vyžaduje neúnavnou práci a musíme se osvědčit doslova každý den.

Aby byly agentury čím dál úspěšnější, měly by sdílet know-how a zintenzivňovat své postavení vůči globálním hráčům. Cenná při tom může být pomoc národních obchodní sdružení i podstatná role, kterou hraje The Global TV Group a Egta jako její koordinátor.

Asociace by se také měla stát logickým partnerem k jednání pro všechna sdružení agentur, sdružení inzerentů i pro mezinárodní právní instituce. Za zásadní stále považujeme sdílení poznatků v celém odvětví a napříč kontinenty.

CO BYSTE CHTĚL VZKÁZAT ČLENŮM EGTA?

Budoucnost je vždy neznámá, a proto nejlepší způsob, jak ji předvídat, je vytvářet ji. Ale nezapomeňte se při tom bavit!

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

VŠECHNY CASE STUDIES