EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA
spolupráce s

30. 9. 2022

Egtabite 398 představuje kreativní projekt, který realizovala marketingová agentura Seven.One Media v Německu. Využila při tom celého svého hodnotového řetězce k vybudování specializované e-commerce značky.

Německý trh elektronického obchodování během let stabilně roste. Ani chuť nakupovat víno online není žádnou výjimkou. Když agentura Seven.One Media zvažovala tržní příležitosti, shromážděné údaje ukázaly, že elektronický obchod s vínem v porovnání s mnoha ostatními produkty nadprůměrně vzrostl. A přece byl online podíl na celkovém prodeji vína nízký, tvořil méně než 10 procent celkového trhu s vínem v roce 2021. Příležitost tedy spočívala ve vstupu na expandující trh prodeje vína online, který v roce 2020 v Německu představoval celkem 900 milionů eur.

Zdroj: HDE ONLINE-MONITOR 2021, Handelsverband Deutschland HDE
Zdroj: HDE ONLINE-MONITOR 2021, Handelsverband Deutschland HDE

Narodila se značka VINZERY

Seven.One Media vytvořila novou e-commerce značku VINZERY. Nová společnost vznikla ve spolupráci se zavedenou německou e-commerce společností PlusWine. Tito dva partneři se od samého počátku zaměřili na své základní silné stránky. Povinnosti Seven.One zahrnují mediální vztahy, řízení značky, marketing a komunikaci, PlusWine se stará o produkt, online obchod a zákaznický servis.

Životně důležitou součástí nové spolupráce bylo budování silné značky pomocí správné marketingové strategie. Agentura Seven.One se spojila se známým německým hercem a komikem Christophem Mariou Herbstem, který se stal tváří značky. Spolu s ním vytvořila dvanáctidílnou televizní reklamu, která je jednoduchá, ale velmi humorná a trefná. Agentura Seven.One Media také nastavila další podpůrná marketingová opatření, např. podcastové reklamy, online reklamy a CRM propagaci.

Úspěch a skvělé výsledky

Značka VINZERY byla od svého spuštění v říjnu 2020 velmi úspěšná. Přinesla agentuře další výnosy, a to nejen sama o sobě jako nástroj diverzifikace výnosů, ale také pomocí mediálních obchodů a ustanovení. Z hlediska byznysu rozšířil obchod s vínem nabídku o další typy alkoholu i nealkoholických nápojů.

Úspěch nezůstal bez povšimnutí. I účinná kampaň s Christophem Mariou se dočkala velmi dobrého přijetí. V roce 2021 vyhrála cenu German Brand Award ve známé každoroční soutěži, kterou organizuje German Brand Institute.

Kampaň #Flutwein získala ocenění v Cannes

VINZERY není jediný projekt agentury Seven.One Media související s vínem. Ohromné záplavy v roce 2021 v Německu zasáhly údolí řeky Ahr – oblast, která je znalcům známá díky dobrému vínu. Kruté počasí si vyžádalo ztráty na životech a poničilo celou oblast, včetně vinic.

Pár lahví umazaných od bahna se ale před povodní podařilo zachránit. Díky nim se zrodila nová jednotná značka #Flutwein. V doslovném překladu to znamená povodňové víno, ale zároveň je to běžně užívaný německý slangový výraz pro špatné víno.

Kampaň Seven.One AdFactory prodala více než 200 000 lahví a za šest týdnů vydělala na darech pro tuto oblast přes 4,5 milionu eur. Lahve se prodávaly a distribuovaly pomocí crowdfundingu a přibližně tisíc lahví z první edice se prodalo za cenu až 500 eur za kus. V otevřené aukci se jedna z lahví omezené první edice prodala za 30 tisíc eur – tedy za dvojnásobek ceny předchozí nejdražší lahve vína prodané v Německu.

Kampaň #Flutwein – Náš nejhorší ročník získala v roce 2022 Zlatého lva na festivalu v Cannes v PR kategorii sociální zapojení a influencer marketing – odezva v reálném čase. Vyhrála také další ceny, včetně Grand Prix a Best of Shows na festivalech po celém světě, například na newyorském festivalu reklamní a marketingové efektivity AME nebo na festivalu The Golden Drum.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

VŠECHNY CASE STUDIES