EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA
spolupráce s

30. 9. 2022

Egtabite 398 představuje kreativní projekt, který realizovala marketingová agentura Seven.One Media v Německu. Využila při tom celého svého hodnotového řetězce k vybudování specializované e-commerce značky.

Německý trh elektronického obchodování během let stabilně roste. Ani chuť nakupovat víno online není žádnou výjimkou. Když agentura Seven.One Media zvažovala tržní příležitosti, shromážděné údaje ukázaly, že elektronický obchod s vínem v porovnání s mnoha ostatními produkty nadprůměrně vzrostl. A přece byl online podíl na celkovém prodeji vína nízký, tvořil méně než 10 procent celkového trhu s vínem v roce 2021. Příležitost tedy spočívala ve vstupu na expandující trh prodeje vína online, který v roce 2020 v Německu představoval celkem 900 milionů eur.

Zdroj: HDE ONLINE-MONITOR 2021, Handelsverband Deutschland HDE
Zdroj: HDE ONLINE-MONITOR 2021, Handelsverband Deutschland HDE

Narodila se značka VINZERY

Seven.One Media vytvořila novou e-commerce značku VINZERY. Nová společnost vznikla ve spolupráci se zavedenou německou e-commerce společností PlusWine. Tito dva partneři se od samého počátku zaměřili na své základní silné stránky. Povinnosti Seven.One zahrnují mediální vztahy, řízení značky, marketing a komunikaci, PlusWine se stará o produkt, online obchod a zákaznický servis.

Životně důležitou součástí nové spolupráce bylo budování silné značky pomocí správné marketingové strategie. Agentura Seven.One se spojila se známým německým hercem a komikem Christophem Mariou Herbstem, který se stal tváří značky. Spolu s ním vytvořila dvanáctidílnou televizní reklamu, která je jednoduchá, ale velmi humorná a trefná. Agentura Seven.One Media také nastavila další podpůrná marketingová opatření, např. podcastové reklamy, online reklamy a CRM propagaci.

Úspěch a skvělé výsledky

Značka VINZERY byla od svého spuštění v říjnu 2020 velmi úspěšná. Přinesla agentuře další výnosy, a to nejen sama o sobě jako nástroj diverzifikace výnosů, ale také pomocí mediálních obchodů a ustanovení. Z hlediska byznysu rozšířil obchod s vínem nabídku o další typy alkoholu i nealkoholických nápojů.

Úspěch nezůstal bez povšimnutí. I účinná kampaň s Christophem Mariou se dočkala velmi dobrého přijetí. V roce 2021 vyhrála cenu German Brand Award ve známé každoroční soutěži, kterou organizuje German Brand Institute.

Kampaň #Flutwein získala ocenění v Cannes

VINZERY není jediný projekt agentury Seven.One Media související s vínem. Ohromné záplavy v roce 2021 v Německu zasáhly údolí řeky Ahr – oblast, která je znalcům známá díky dobrému vínu. Kruté počasí si vyžádalo ztráty na životech a poničilo celou oblast, včetně vinic.

Pár lahví umazaných od bahna se ale před povodní podařilo zachránit. Díky nim se zrodila nová jednotná značka #Flutwein. V doslovném překladu to znamená povodňové víno, ale zároveň je to běžně užívaný německý slangový výraz pro špatné víno.

Kampaň Seven.One AdFactory prodala více než 200 000 lahví a za šest týdnů vydělala na darech pro tuto oblast přes 4,5 milionu eur. Lahve se prodávaly a distribuovaly pomocí crowdfundingu a přibližně tisíc lahví z první edice se prodalo za cenu až 500 eur za kus. V otevřené aukci se jedna z lahví omezené první edice prodala za 30 tisíc eur – tedy za dvojnásobek ceny předchozí nejdražší lahve vína prodané v Německu.

Kampaň #Flutwein – Náš nejhorší ročník získala v roce 2022 Zlatého lva na festivalu v Cannes v PR kategorii sociální zapojení a influencer marketing – odezva v reálném čase. Vyhrála také další ceny, včetně Grand Prix a Best of Shows na festivalech po celém světě, například na newyorském festivalu reklamní a marketingové efektivity AME nebo na festivalu The Golden Drum.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

JAK RAI PUBBLICITÀ, SHISEIDO A DOUGLAS VYUŽÍVAJÍ TELEVIZI KE VZDĚLÁVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ

2. 12. 2024

Cílem nejnovější iniciativy značky Shiseido a Douglas bylo vyvrátit falešné mýty o kráse a péči o pleť, které se často šíří na sociálních sítích a dezorientují spotřebitele. Obě značky nabídly konkrétní opatření, která mají spotřebitelům pomoci při informovaném výběru kosmetiky. Shiseido, japonská obří značka proslulá svým historickým know-how a inovacemi v oblasti péče o pleť… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

INOVACE ADRESNÉ TELEVIZE RTL GERMANY: DYNAMICKÉ KREATIVNÍ REKLAMY PRO MARKETING REWE GROUP

28. 11. 2024

Kontext Cílem společnosti REWE bylo nahradit konvenční papírové brožury udržitelnějším způsobem komunikace s využitím digitálních prodejních kanálů při zachování výhod tradičních letáků. Zaměřila se na adresovatelnou televizi jako další prodejní kanál, který doplňuje stávající digitální řešení. Výzvou bylo přesné zobrazování reklamy na základě polohy a zobrazování digitálních letáků s místními nabídkami potenciálním zákazníkům REWE v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

NOVOROČNÍ KAMPAŇ ESTRELLA A NETFLIX NA ATRESMEDIA

14. 11. 2024

V rámci propagace nového seriálu Berlín společnosti Netflix se Estrella spojila se společností Atresmedia a společně připravily inovativní interaktivní kampaň během nejsledovanějšího televizního okamžiku ve Španělsku – silvestrovského odpočítávání. Cíle byly jasné: vytvořit vysoké povědomí o Berlíně, posílit image značky Estrella a zapůsobit kampaní, která se vymyká tradičním reklamním normám. Jedinečný přístup V rámci první´takové… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

ŘEŠENÍ GEN AI OD ITV POMÁHÁ ZPŘÍSTUPNIT REKLAMU V TV A POSÍLIT POSTAVENÍ MALÝCH PODNIKŮ

18. 10. 2024

V září 2024 spustila ITV inovativní řešení, jehož cílem je zpřístupnit televizní reklamu malým a středním podnikům. Využitím síly generativní umělé inteligence (GenAI) rozšiřuje ITV své služby komerční kreativní produkce, aby odstranila domnělé překážky spojené s náklady na tvorbu televizních reklam. Tato inovace umožňuje značkám malých a středních podniků vytvářet velice kvalitní reklamy za zlomek… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

NOVÁ ÉRA SAMOOBSLUŽNÝCH REKLAMNÍCH ŘEŠENÍ: MEDIÁLNÍ MANAŽER TV4

17. 10. 2024

V červnu 2024 uvedla TV4 na trh TV4 Media Manager, průlomový systém pro rezervaci reklamy, který má zjednodušit celý reklamní proces pro malé a střední podniky a malé agentury. Tato nová platforma konsoliduje různé reklamní příležitosti do jediného uživatelsky přívětivého rozhraní a umožňuje inzerentům plánovat, rezervovat a sledovat své kampaně s nebývalou flexibilitou. Umožněním cílené… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

ZMĚNY VE SPOTŘEBĚ MÉDIÍ, STANDARDY MĚŘENÍ, RŮST MULTIPLATFORMNÍCH MÉDIÍ A VZTAH S GLOBÁLNÍMI STREAMERY

20. 9. 2024

Laurent Bliaut, zástupce generálního ředitele TF1 Publicité, nedávno nastoupil do funkce prezidenta egta, kde vystřídal Waltera Zinggla, generálního ředitele IP Austria, kterému tímto děkujeme za jeho obětavou práci. V rozhovoru s manažerem televizního výzkumu, Halli Oddssonem, se Laurent velkoryse podělil o své myšlenky a vize pro blízkou budoucnost a diskutoval o výzvách a příležitostech, kterým… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

NÁKUPY CHYTŘE A EKOLOGICKY: SPOLUPRÁCE IP OSTERREICH A GREEN SHOPPING DAYS

12. 9. 2024

S tím, jak si spotřebitelé stále více uvědomují environmentální a sociální důsledky svých nákupů, jsou podniky stále více nuceny na tyto měnící se hodnoty reagovat. Společnosti si uvědomují, že přizpůsobení se zájmům jejich publika není jen trendem, ale zásadní strategií pro dlouhodobý úspěch. Aby vyšla vstříc rostoucí poptávce po udržitelných možnostech, navázala IP Österreich, dceřiná… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU

12. 9. 2024

Přestože většina představitelů médií uznává, že klimatická krize je jednou z rozhodujících výzev naší doby, přijetí účinných opatření pro televizní společnosti často zůstává významnou překážkou. Jako proaktivní krok v odvětví mediálního průmyslu zveřejnila nedávno ITV svůj Plán přechodu na ochranu klimatu, který stanovuje nový standard environmentální odpovědnosti v médiích. ITV pracuje na dosažení svých čistých… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

CHANNEL 4 ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 398: OCEŇOVANÝ E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA

VŠECHNY CASE STUDIES