EGTABITE 406: TF1 PUB SE PŘI NÁVRATU OBLÍBENÉHO TELEVIZNÍHO POŘADU SPOJUJE SE SNAPCHATEM
spolupráce s

25. 11. 2022

Egtabite na dnešním příkladu představí, jak se vysílatelé spojují s možnostmi sociálních médií, aby zvýšili svůj zásah a nabídku. Ve Francii se partnerem TF1 Pub pro distribuci obsahu z televizní reality show Star Academy stal Snapchat. Partnerství je součástí ucelené videostrategie skupiny TF1. Jejím cílem je zapůsobit na mladší publikum na všech zařízeních, bez ohledu na to, zda se na obsah dívá na lineární televizi nebo na vyžádání, doma nebo jinde. Prodejní partnerství se Snapchatem umožňuje monetizaci příležitostí nového videoinventory na této sociální platformě.

Star Academy je francouzská reality show, která se poprvé vysílala v roce 2001. Zahrnuje každodenní vysílání v hlavním vysílacím čase a primetimový pořad v sobotu večer. Star Academy byla nesmírně populární, zejména mezi mladými generacemi, a teď se po deseti letech vrací. V souladu s vývojem sledovacích návyků bude nová řada využívat víceobrazovkového přístupu TF1. Obsah bude dostupný na TF1, BVOD platformě MYTF1 a také na Snapchatu. Své diváky tedy osloví, ať už jsou to nostalgičtí fanoušci prvních dílů nebo mladí dospělí na sociálních sítích.

Inkrementální zásah prostřednictvím sociálních sítí

Ve Francii je Snapchat mimořádně populární, zejména mezi mladými lidmi. Aplikace má více než 18 milionů aktivních uživatelů denně, včetně 72 % lidí do 34 let. Obsah Star Academy bude vytvořený speciálně pro aplikaci na sociálních sítích. Značky tedy mají příležitost oslovit kolem prémiového obsahu TF1 publikum na Snapchatu.

I když diváky nadále nejvíce stmeluje televizní obrazovka, televizní pořady se šíří na všech obrazovkách. „Dnes existuje mnoho možností, jak mohou diváci pořady skupiny TF1 sledovat,“ říká Philippe Boscher, zástupce marketingového ředitele TF1 PUB. „Náš obsah se teď konzumuje ve všech prostředích, ať už je lineární nebo digitální, doma nebo mimo domov. Díky smlouvě o partnerství se Snapchatem nabízíme značkám příležitost ještě více se přiblížit spotřebitelům a využít inkrementálního zásahu kolem stejného obsahu,“ dodává Boscher.

Rozšíření pole působnosti pro značky

Zvětšuje se tak pole působnosti značkám, které komunikují kolem prémiových pořadů TF1, včetně komunikace v televizi a MYTF1 s 27 miliony uživatelů, na YouTube a nyní i Snapchatu. „Tento přístup nám umožňuje zasáhnout nostalgické diváky na TF1 nebo MYTF1, ale i celou generaci, která Star Academy dosud nezná,“ vysvětluje Philippe Boscher. Víceobrazovkový přístup se připravuje i pro další pořady TF1, např. Télefoot, 50’ Inside a Vendredi tout est permis.

„Digitální reklama značně obohatila reklamní nabídku TF1, která značkám nabízí využití obsahu po delší období. Například Stromaeho video ve 20hodinové zpravodajské relaci na TF1 přineslo na YouTube více než 13 milionů zhlédnutí. Další pořad Télefoot má celkem téměř 413 milionů zhlédnutí,“

říká Philippe Bocher. „Toto nové inventory, které TF1 PUB prodává pomocí exkluzivních sponzorských nabídek, inzerentům zaručuje optimalizované cílení na mladé lidi pomocí vkládání reklamy, které je pro značky 100% bezpečné.”

TF1 také nabízí další řešení pro cílení na mladé diváky, včetně reklamou financovaného videa na vyžádání a segmentované televize, které jsou mezi značkami čím dál oblíbenější. „Televize má dostatek střeliva k tomu, aby mladé lidi zasáhla,“ shrnuje Philippe Bocher.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 406: TF1 PUB SE PŘI NÁVRATU OBLÍBENÉHO TELEVIZNÍHO POŘADU SPOJUJE SE SNAPCHATEM

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 406: TF1 PUB SE PŘI NÁVRATU OBLÍBENÉHO TELEVIZNÍHO POŘADU SPOJUJE SE SNAPCHATEM

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 406: TF1 PUB SE PŘI NÁVRATU OBLÍBENÉHO TELEVIZNÍHO POŘADU SPOJUJE SE SNAPCHATEM

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 406: TF1 PUB SE PŘI NÁVRATU OBLÍBENÉHO TELEVIZNÍHO POŘADU SPOJUJE SE SNAPCHATEM

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 406: TF1 PUB SE PŘI NÁVRATU OBLÍBENÉHO TELEVIZNÍHO POŘADU SPOJUJE SE SNAPCHATEM

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 406: TF1 PUB SE PŘI NÁVRATU OBLÍBENÉHO TELEVIZNÍHO POŘADU SPOJUJE SE SNAPCHATEM

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 406: TF1 PUB SE PŘI NÁVRATU OBLÍBENÉHO TELEVIZNÍHO POŘADU SPOJUJE SE SNAPCHATEM

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 406: TF1 PUB SE PŘI NÁVRATU OBLÍBENÉHO TELEVIZNÍHO POŘADU SPOJUJE SE SNAPCHATEM

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 406: TF1 PUB SE PŘI NÁVRATU OBLÍBENÉHO TELEVIZNÍHO POŘADU SPOJUJE SE SNAPCHATEM

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 406: TF1 PUB SE PŘI NÁVRATU OBLÍBENÉHO TELEVIZNÍHO POŘADU SPOJUJE SE SNAPCHATEM

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 406: TF1 PUB SE PŘI NÁVRATU OBLÍBENÉHO TELEVIZNÍHO POŘADU SPOJUJE SE SNAPCHATEM

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 406: TF1 PUB SE PŘI NÁVRATU OBLÍBENÉHO TELEVIZNÍHO POŘADU SPOJUJE SE SNAPCHATEM

VŠECHNY CASE STUDIES