EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY
spolupráce s

23. 12. 2022

Představujeme nejzajímavější případové studie roku 2022. Pojďteme si společně připomenout poznatky, myšlenky a tvůrčí inovace, o něž se s námi naši členové během uplynulých dvanácti měsíců tak ochotně podělili.

Pokud tento přehled vaši žízeň po poznání neuhasí, můžete hledat v archivu na internetových stránkách asociace Egta, kde najdete více než 400 případových studií Egtabite.

egtabite 408: Oslavujeme Světový den televize

21. listopadu jsme již po 26. oslavili Světový den televize. Při této příležitosti vznikla řada iniciativ, k nimž paří výroční televizní spot, místní zpravodajství, kampaně vyzdvihující silné stránky televize pro inzerenty nebo odborný seriál o ekonomice pozornosti.

Zjisti více

egtabite 406: TF1 PUB SE SPOJUJE SE SNAPCHATEM

Ve Francii se TF1 PUB spojila s aplikací Snapchat pro distribuci obsahu z televizní reality show Star Academy. Jde o součást strategie TF1 PUB, jejímž cílem je přilákat mladší publikum na všech zařízeních.

Zjisti více

egtabite 404: Il Collegio – JAK RAI PUBBLICITÀ přeměnila KLASICKÝ TELEVIZNÍ SPOT NA PŘÍBĚH značky

Italská agentura Rai Pubblicità bezproblémově začlenila značku hygienických produktů Lines do úspěšných sérií. Posílila povědomí o značce a řešila otázku genderových stereotypů a diskriminace.

Více zde

egtabite 402: JAK SE ITV SPOLEČNĚ ZLEPŠILA

Stanice ITV spustila novou strategii na základě jednoduché otázky: Co můžeme dělat lépe? Provedla 40 individuálních rozhovorů s agenturami, aby posoudila jejich názory na ITV. Výsledkem byly cenné úpravy dalšího postupu.

Další informace zde

egtabite 400: JEDINÝ PROPOJENÝ MEDIÁLNÍ EKOSYSTÉM DPG MEDIA

Belgická agentura DPG Media Advertising naplánovala strategii pro budování udržitelné budoucnosti reklamy s využitím trojího přístupu: budování vícekanálového video ekosystému, zaměření na primární údaje a propagace lokálního dopadu.

Více zde

egtabite 398:  E-OBCHOD S VÍNEM OD AGENTURY SEVEN.ONE MEDIA, který vyhrál cenu

Agentura Seven.One Media v Německu využila při tvorbě specializované e-commerce značky Vinzery celého svého hodnotového řetězce.

Více zde

egtabite 396: ATMEDIA INDEX POMÁHÁ ČESKÝM MEIDÁLNÍM HRÁČŮM V ORIENTACI NA TELEVIZNÍM TRHU

Atmedia index – výzkumná studie, kterou vydává české mediazastupitelství Atmedia – čtenářům přináší hlubší analýzu místního prostředí televize a videa na vyžádání

Zjistit více

egtabite 394: NA MÍRU ŠITÁ NABÍDKA PRODUCT PLACEMENTU OD PRO PLUS

Mediální společnost Pro Plus ve Slovinsku obohatila své portfolio o novou nabídku, která zahrnuje product placement a sponzorství pro inzerenty. Je upravená na míru prostředí, kde pro tento formát platí přísná pravidla.

Zjistit více zde

egtabite 391: ROZHOVOR S NOVÝM PREZIDENTEM EGTA WALTEREM ZINGGLEM

Nový prezident asociace Egta se v krátkém rozhovoru podělil o své názory na asociaci, svou funkci i budoucnost našeho odvětví v příštích letech.

Chci vidět rozhovor zde

egtabite 389: DPG MEDIA ADVERTISING A KIA: STRATEGIE 100% ŘÍZENÁ DATY

Jak provést rebranding, zaměřit se na inovaci a udržitelnost a zahájit kampaň, která maximalizuje zásah v úzce specializované cílové skupině? Případová studie se zaměřuje na nedávnou reklamní kampaň značky Kia, která vychází z dat a představily ji agentury DPG Media Advertising a Havas Media v Belgii.

Zjistit více

egtabite 387: RTL ADCONNECT A NOVÝ ŽIVOT OBÝVACÍHO POKOJE

Tato studie se zaměřila na nejnovější průzkum RTL AdConnect o tom, jak lépe inzerovat ve světě totálního videa, který se neustále vyvíjí.

Zjistit více

egtabite 385: Zpřístupnění televizní reklamy všem

Egtabite se zaměřuje na otázky začlenění a přístupnosti a podrobněji se zabývá tím, jak zpřístupnit televizní reklamu nevidomým a zrakově postiženým s pomocí služeb zvukového popisu. Toto vydání si klade za cíl inspirovat televizní společnosti k tomu, aby se vydaly na vlastní cestu, která skutečně zajistí přístupnost televize všem divákům.

Číst zde

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

ADS & DATA: VYUŽITÍ BEHAVIORÁLNÍCH A KONTEXTOVÝCH POZNATKŮ PRO CHYTŘEJŠÍ REKLAMU

14. 2. 2025

V dnešním rychlém digitálním prostředí je Ads & Data průkopníkem v oblasti behaviorálního cílení. Jedná se o využití behaviorálních a kontextových dat k zobrazování nejrelevantnějších reklam. Tato case study se zabývá tím, jak cílení společnost Ads & Data využívá k inzerci, čímž zvyšuje výkonnost kampaní. Do konce roku by se tato technologie mohla rozšířit i… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

BUDOUCNOST MALOOBCHODNÍCH MÉDIÍ: SPOLEČNÉ TRŽIŠTĚ PRO CÍLENOU TELEVIZNÍ REKLAMU

14. 2. 2025

Na podzim loňského roku společnosti FranceTV Publicité, M6 Publicité a RMC BFM Ads ve spolupráci se společností Unlimitail spustily TV Retail Connect, první společné maloobchodní mediální tržiště pro adresovatelnou televizi (ATV) a HVOD v zemi. Adresovatelná televize zaznamenala v posledních letech ve Francii znatelný nárůst, od začátku roku 2024 se počet impresí zvýšil o 41… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

EFEKT OPOTŘEBENÍ REKLAMY? S OMEZENÍM TELEVIZNÍCH FREKVENCÍ SE TO REWE NETÝKÁ

9. 12. 2024

Výzva: Překonání „efektu opotřebení“ Reklama často ztrácí svůj účinek po několikanásobném vystavení, což je jev známý jako „efekt opotřebení“, který snižuje účinnost. Pro řešení tohoto problému vyvinula společnost Ad Alliance řešení pro kontrolu frekvence kontaktů televizní kampaně na domácnost pomocí chytrých televizorů. Cílem bylo zachovat působivost obrazové reklamy REWE a zároveň propagovat aplikaci REWE. Řešení:… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

CRISTAL INOVUJE VYLEPŠENÉ CÍLENÍ NA PUBLIKUM, ABY SE SNÍŽILO OPOTŘEBENÍ

9. 12. 2024

V roce 2023 se belgická značka piva Cristal snažila zvýšit pozitivní asociace a povědomí o značce tím, že zdůrazňovala místní suroviny a ekologickou energii, kterou používá při výrobě. Cílem této kampaně bylo oslovit mladší spotřebitele a minimalizovat plýtvání reklamou. Za tímto účelem Dentsu a Ads & Data ve spolupráci se společností Cristal navrhly mediální strategii… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

JAK RAI PUBBLICITÀ, SHISEIDO A DOUGLAS VYUŽÍVAJÍ TELEVIZI KE VZDĚLÁVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ

2. 12. 2024

Cílem nejnovější iniciativy značky Shiseido a Douglas bylo vyvrátit falešné mýty o kráse a péči o pleť, které se často šíří na sociálních sítích a dezorientují spotřebitele. Obě značky nabídly konkrétní opatření, která mají spotřebitelům pomoci při informovaném výběru kosmetiky. Shiseido, japonská obří značka proslulá svým historickým know-how a inovacemi v oblasti péče o pleť… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

INOVACE ADRESNÉ TELEVIZE RTL GERMANY: DYNAMICKÉ KREATIVNÍ REKLAMY PRO MARKETING REWE GROUP

28. 11. 2024

Kontext Cílem společnosti REWE bylo nahradit konvenční papírové brožury udržitelnějším způsobem komunikace s využitím digitálních prodejních kanálů při zachování výhod tradičních letáků. Zaměřila se na adresovatelnou televizi jako další prodejní kanál, který doplňuje stávající digitální řešení. Výzvou bylo přesné zobrazování reklamy na základě polohy a zobrazování digitálních letáků s místními nabídkami potenciálním zákazníkům REWE v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

NOVOROČNÍ KAMPAŇ ESTRELLA A NETFLIX NA ATRESMEDIA

14. 11. 2024

V rámci propagace nového seriálu Berlín společnosti Netflix se Estrella spojila se společností Atresmedia a společně připravily inovativní interaktivní kampaň během nejsledovanějšího televizního okamžiku ve Španělsku – silvestrovského odpočítávání. Cíle byly jasné: vytvořit vysoké povědomí o Berlíně, posílit image značky Estrella a zapůsobit kampaní, která se vymyká tradičním reklamním normám. Jedinečný přístup V rámci první´takové… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

ŘEŠENÍ GEN AI OD ITV POMÁHÁ ZPŘÍSTUPNIT REKLAMU V TV A POSÍLIT POSTAVENÍ MALÝCH PODNIKŮ

18. 10. 2024

V září 2024 spustila ITV inovativní řešení, jehož cílem je zpřístupnit televizní reklamu malým a středním podnikům. Využitím síly generativní umělé inteligence (GenAI) rozšiřuje ITV své služby komerční kreativní produkce, aby odstranila domnělé překážky spojené s náklady na tvorbu televizních reklam. Tato inovace umožňuje značkám malých a středních podniků vytvářet velice kvalitní reklamy za zlomek… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

NOVÁ ÉRA SAMOOBSLUŽNÝCH REKLAMNÍCH ŘEŠENÍ: MEDIÁLNÍ MANAŽER TV4

17. 10. 2024

V červnu 2024 uvedla TV4 na trh TV4 Media Manager, průlomový systém pro rezervaci reklamy, který má zjednodušit celý reklamní proces pro malé a střední podniky a malé agentury. Tato nová platforma konsoliduje různé reklamní příležitosti do jediného uživatelsky přívětivého rozhraní a umožňuje inzerentům plánovat, rezervovat a sledovat své kampaně s nebývalou flexibilitou. Umožněním cílené… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

ZMĚNY VE SPOTŘEBĚ MÉDIÍ, STANDARDY MĚŘENÍ, RŮST MULTIPLATFORMNÍCH MÉDIÍ A VZTAH S GLOBÁLNÍMI STREAMERY

20. 9. 2024

Laurent Bliaut, zástupce generálního ředitele TF1 Publicité, nedávno nastoupil do funkce prezidenta egta, kde vystřídal Waltera Zinggla, generálního ředitele IP Austria, kterému tímto děkujeme za jeho obětavou práci. V rozhovoru s manažerem televizního výzkumu, Halli Oddssonem, se Laurent velkoryse podělil o své myšlenky a vize pro blízkou budoucnost a diskutoval o výzvách a příležitostech, kterým… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

NÁKUPY CHYTŘE A EKOLOGICKY: SPOLUPRÁCE IP OSTERREICH A GREEN SHOPPING DAYS

12. 9. 2024

S tím, jak si spotřebitelé stále více uvědomují environmentální a sociální důsledky svých nákupů, jsou podniky stále více nuceny na tyto měnící se hodnoty reagovat. Společnosti si uvědomují, že přizpůsobení se zájmům jejich publika není jen trendem, ale zásadní strategií pro dlouhodobý úspěch. Aby vyšla vstříc rostoucí poptávce po udržitelných možnostech, navázala IP Österreich, dceřiná… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU

12. 9. 2024

Přestože většina představitelů médií uznává, že klimatická krize je jednou z rozhodujících výzev naší doby, přijetí účinných opatření pro televizní společnosti často zůstává významnou překážkou. Jako proaktivní krok v odvětví mediálního průmyslu zveřejnila nedávno ITV svůj Plán přechodu na ochranu klimatu, který stanovuje nový standard environmentální odpovědnosti v médiích. ITV pracuje na dosažení svých čistých… Pokračovat ve čtení EGTABITE 410: MYŠLENKY A PŘÍPADOVÉ STUDIE O TELEVIZI, KTERÉ VÁM MOŽNÁ UNIKLY

VŠECHNY CASE STUDIES