EGTABITE 411: NÁSTROJE PRO REKLAMNÍ KAMPANĚ PUBLITALIA ’80 MĚŘÍ ÚČINNOST REKLAMY VE VŠECH MÉDIÍCH
spolupráce s

6. 1. 2023

Egtabite tento týden představuje nabídku reklamy Publitalia ’80 v připojené televizi (CTV). Také se blíže podíváme, jak tato agentura používá modely atribuce k prokázání účinnosti kampaní až po údaje o propagaci návštěvy kamenného obchodu.

Publitalia ’80, agentura skupiny Mediaset v Itálii, poprvé představila svou CTV nabídku v roce 2017 pod názvem ADD+. Značky mohly spouštět cílené reklamní kampaně na základě primárních dat Mediaset, odvozených od konzumace obsahu a geograficko-behaviorálních informací o spotřebitelích.

Od svého vzniku se nabídka CTV velmi vyvinula a začlenila nová měřicí řešení pro klienty. Publitalia ’80 neúnavně hledá nástroje a modely pro měření efektivity reklamních kampaní. Významným milníkem na této cestě byla v roce 2020 akvizice společnosti pro mobilní data Beintoo.

Prokázání nárůstu pomocí správné technologie

Beintoo je italská společnost pro mobilní data, která působí v oblasti digitální reklamy a datově řízených služeb. S pomocí vlastní technologie načítá informace o chování v režimu offline (z více než 8 milionů chytrých telefonů) a převádí údaje o poloze na cenné poznatky, které umožňují rekonstruovat zvyky a preference spotřebitelů. Pomocí této technologie vyvinula Publitalia ’80 analytický model, který je schopný měřit dopad adresovatelných kampaní na CTV z hlediska návštěv prodejen. Dokazuje tak klientům efektivitu tohoto média.

Jak tento model funguje?

Model nejprve pomocí porovnávání IP identifikuje připojené televize vystavené adresovatelné kampani a páruje je s chytrými telefony ze světa Beintoo. Poté model srovnává skupinu osob vystavených reklamě s homogenní skupinou, která jejímu působení vystavená není.

Klient nakonec získává data z obou skupin o návštěvnosti obchodů, procentním zvýšení a srovnání mezi těmito dvěma skupinami (nárůst). Pro klienty bez fyzického obchodu byl model atribuce rozšířen o měření kampaní, které propagují návštěvu webu.

Začlenění cross-mediálního plánování a měření

Publitalia ’80 se čím dál více soustřeďuje na začlenění možností pro cross-mediální měření. Analýzy, které jsou dnes dostupné, zahrnují cross-mediální plánování v lineární televizi, chytré televizi a digitálních kanálech (web a audio).

Leroy Merlin, francouzská maloobchodní společnost s potřebami pro modernizaci bydlení a zahradničení, byla prvním klientem, který toto nové řešení pro měření využil. Společnost plánovala adresovatelnou kampaň, která zahrnovala CTV a digitální audio, aby oslovila geograficky cílené publikum, propagovala digitální letáky a podpořila návštěvy kamenné prodejny. Analýza atribuce doložila, že uživatelé, kteří byli vystaveni nejméně jednomu z médií, navštívili obchody Leroy Merlin ve vyšším počtu než kontrolní skupina, která působení reklamy vystavena nebyla. Ukázala také, že největší dopad zaznamenaly osoby vystavené jak televizní, tak digitální reklamě, a to s nárůstem 48,6 %.

„Technologie je u reklamní nabídky skupiny čím dál důležitější: umožňuje značkám nejen plánovat cross-mediální kampaně a zasáhnout fragmentované publikum, ale také měřit účinnost reklamy pomocí konkrétních a inovativních nástrojů,“

říká Silvia Broggi, MarTech & International Marketing Director v Publitalia ’80. „Velký zájem značek o naši analýzu atribuce dokládá, jak je pro trh důležité ověřit skutečnou hodnotu reklamních investic. Vývoj modelu atribuce, který může měřit i přidanou hodnotu cross-mediálních kampaní, ukazuje, jak integrace digitálních médií zákazníkům umožňuje efektivněji dosahovat marketingových výsledků.“

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 411: NÁSTROJE PRO REKLAMNÍ KAMPANĚ PUBLITALIA ’80 MĚŘÍ ÚČINNOST REKLAMY VE VŠECH MÉDIÍCH

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 411: NÁSTROJE PRO REKLAMNÍ KAMPANĚ PUBLITALIA ’80 MĚŘÍ ÚČINNOST REKLAMY VE VŠECH MÉDIÍCH

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 411: NÁSTROJE PRO REKLAMNÍ KAMPANĚ PUBLITALIA ’80 MĚŘÍ ÚČINNOST REKLAMY VE VŠECH MÉDIÍCH

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 411: NÁSTROJE PRO REKLAMNÍ KAMPANĚ PUBLITALIA ’80 MĚŘÍ ÚČINNOST REKLAMY VE VŠECH MÉDIÍCH

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 411: NÁSTROJE PRO REKLAMNÍ KAMPANĚ PUBLITALIA ’80 MĚŘÍ ÚČINNOST REKLAMY VE VŠECH MÉDIÍCH

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 411: NÁSTROJE PRO REKLAMNÍ KAMPANĚ PUBLITALIA ’80 MĚŘÍ ÚČINNOST REKLAMY VE VŠECH MÉDIÍCH

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 411: NÁSTROJE PRO REKLAMNÍ KAMPANĚ PUBLITALIA ’80 MĚŘÍ ÚČINNOST REKLAMY VE VŠECH MÉDIÍCH

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 411: NÁSTROJE PRO REKLAMNÍ KAMPANĚ PUBLITALIA ’80 MĚŘÍ ÚČINNOST REKLAMY VE VŠECH MÉDIÍCH

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 411: NÁSTROJE PRO REKLAMNÍ KAMPANĚ PUBLITALIA ’80 MĚŘÍ ÚČINNOST REKLAMY VE VŠECH MÉDIÍCH

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 411: NÁSTROJE PRO REKLAMNÍ KAMPANĚ PUBLITALIA ’80 MĚŘÍ ÚČINNOST REKLAMY VE VŠECH MÉDIÍCH

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 411: NÁSTROJE PRO REKLAMNÍ KAMPANĚ PUBLITALIA ’80 MĚŘÍ ÚČINNOST REKLAMY VE VŠECH MÉDIÍCH

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 411: NÁSTROJE PRO REKLAMNÍ KAMPANĚ PUBLITALIA ’80 MĚŘÍ ÚČINNOST REKLAMY VE VŠECH MÉDIÍCH

VŠECHNY CASE STUDIES