EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE
spolupráce s

3. 2. 2023

Egtabite nás tento týden zavede do Kanady, kde společnost Rogers Sports & Media spolupracovala se značkou produktů pro sexuální zdraví Lovehoney na zvýšení povědomí o značce a normalizaci této produktové kategorie. Pro zajištění účinnosti musela společnost Rogers počítat s tradičním tabu kolem těchto produktů a omezujícími pravidly kanadských médií.

Také bylo nutné vybrat klíčové cílové publikum a nejúčinnější způsoby, jak se s ním spojit. Bylo třeba získat hlubší poznatky a navrhnout správnou strategii. Prováděla se rozsáhlá segmentace trhu s cílem formulovat celkovou strategii a zacílit na klíčové demografie. Tento úkol pomohl určit, zda a jak se kanadský trh liší od ostatních zemí, kde už je Lovehoney aktivní. Ukázal také, jak by mělo být sdělení značky uzpůsobené, aby mu Kanaďané věnovali pozornost.

Výzkum určil, že základní publikum pro produkty Lovehoney jsou páry mužů a žen ve věku 25-44 let. Tato demografická skupina odpovídá základnímu publiku celkového trhu produktů pro sexuální životní styl v Kanadě, kde představuje 50 %. Tato skupina má také větší predispozice k používání produktů pro sexuální život.

Za hranicemi tradičních médií

Společnost Rogers musela překročit hranice tradičních médií, aby vytvořila integrovanou kampaň, která značku Lovehoney tomuto cílovému publiku představí. Také měla zajistit pečlivou volbu značek a částí dne, aby kampaň fungovala v rámci mediálních omezení pro danou produktovou kategorii. Společnost Rogers vytvořila program, jehož těžiště spočívalo v nákupní síti a online obchodu TSC. Ten má televizní pořad věnovaný sexuálnímu zdraví s názvem Intimately You. Společnost zároveň prováděla integraci zaměřenou na produkty a využívala smlouvu o prodeji zboží. Další začlenění probíhalo na rozhlasové stanici KiSS FM a v televizním pořadu Cityline, které měly zajistit široké povědomí o spuštění kampaně.

Realizace napříč médii 

Ústřední kampaň obsahovala dohodu s TSC o prodeji zboží, prodej značky, začlenění, simulované poradenství a sociální a digitální reklamy. Konkrétněji zahrnovala následující:

Kromě přímého prodeje na nově spuštěné internetové stránce Lovehoney.ca byly produkty dostupné na stránce obchodu TSC.

Sponzorství Intimately You zahrnovalo billboardy a začlenění do dvou sezón oblíbeného pořadu. Půlnoční vysílací čas pořadu dovoloval společnosti Rogers představit pikantnější produkty značky Lovehoney divákům, kteří měli konkrétní zájem o další rozvoj sexuálního zdraví. Kromě toho moderátorka doktorka Jess sdílela posty na sociálních sítích, kde ve spolupráci se značkou Lovehoney dávala rady pro sexuální zdraví.

Dvě integrace v populárním lifestylovém pořadu Cityline společnosti Citytv fungovaly jako přirozený způsob, jak Kanaďanům představit konvenčnější produkty Lovehoney a zahájit proces normalizace používání produktů pro sexuální zdraví pro běžnější publikum. Cílení na segmenty probíhalo o Vánocích a na svatého Valentýna, tedy ve dvou obdobích, kdy je ve vzduchu láska a diváci by mohli být vůči sdělením značky Lovehoney vstřícnější.

Společně s Kiss Radio vznikly speciálně přizpůsobené videosérie KiSS & Tell. Videa byla navržená jako rozhlasové pořady. Objevoval se v nich moderátor rádia KiSS a kladl odborníkovi z Lovehoney dotazy od posluchačů na vztahy a sexuální zdraví. To pomohlo zvýšit povědomí o značce, normalizovat sexuální konverzace a produkty a vytvořit pozici značky coby důvěryhodného experta na sexuální zdraví pro mainstreamové publikum.

Kampaň dotvářelo poradenství a prodej značky v televizi a na internetu, které zajišťovalo, že cílové publikum je působení značky neustále vystavené.

Inovativní přístup

Kampaň zahrnovala dvě složky, které se dříve nepoužívaly. Za prvé sponzorství pořadu Intimately You od TSC značce poskytlo jedinečné vlastnictví prostředí, speciálně vytvořeného pro lidi, kteří jsou otevření diskusi o sexuálním zdraví a hledají způsoby, jak posílit své vztahy pomocí poradenství a produktů. Integrace byla v tomto nočním pořadu zásadní, protože značce Lovehoney zajistila prostředí pro diskusi o odvážnějších produktech a projevení hlubšího zájmu o celý sortiment produktů společnosti bez typických omezení televize vysílané přes den.

Za druhé byla obchodní dohoda s TSC první svého druhu a představovala skvělý způsob, jak se zviditelnit u důvěryhodného kanadského prodejce. Značka Lovehoney se mezitím zaměřila na rozvoj svých maloobchodních webových stránek.

Produkt č. 1 pro sexuální zdraví v TSC

Kampaň účinně využila data a média, našla správné publikum a zacílila na něj. V různých částech dne kreativně používala různá média, aby představila celý sortiment produktů Lovehoney, od odvážných po běžné. Navázala s lidmi spojení a zohlednila různé úrovně, kde nacházejí uspokojení. Značka má nyní v Kanadě silnou základnu a vybudovala si pozici, kdy může v budoucích kampaních stavět na povědomí.

Značka Lovehoney se konkrétně stala jedničkou v produktech pro sexuální zdraví v TSC. Povědomí o značce vzrostlo u základního publika o 33 % a zvažování nákupu dosáhlo 71 %. V průzkumu 8 z 10 lidí souhlasilo s prohlášením, že „Lovehoney vede v oblasti sexuálního štěstí“. Značka Lovehoney také dosáhla značného nárůstu návštěvnosti webových stránek a výnosů.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

JAK RAI PUBBLICITÀ, SHISEIDO A DOUGLAS VYUŽÍVAJÍ TELEVIZI KE VZDĚLÁVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ

2. 12. 2024

Cílem nejnovější iniciativy značky Shiseido a Douglas bylo vyvrátit falešné mýty o kráse a péči o pleť, které se často šíří na sociálních sítích a dezorientují spotřebitele. Obě značky nabídly konkrétní opatření, která mají spotřebitelům pomoci při informovaném výběru kosmetiky. Shiseido, japonská obří značka proslulá svým historickým know-how a inovacemi v oblasti péče o pleť… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

INOVACE ADRESNÉ TELEVIZE RTL GERMANY: DYNAMICKÉ KREATIVNÍ REKLAMY PRO MARKETING REWE GROUP

28. 11. 2024

Kontext Cílem společnosti REWE bylo nahradit konvenční papírové brožury udržitelnějším způsobem komunikace s využitím digitálních prodejních kanálů při zachování výhod tradičních letáků. Zaměřila se na adresovatelnou televizi jako další prodejní kanál, který doplňuje stávající digitální řešení. Výzvou bylo přesné zobrazování reklamy na základě polohy a zobrazování digitálních letáků s místními nabídkami potenciálním zákazníkům REWE v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

NOVOROČNÍ KAMPAŇ ESTRELLA A NETFLIX NA ATRESMEDIA

14. 11. 2024

V rámci propagace nového seriálu Berlín společnosti Netflix se Estrella spojila se společností Atresmedia a společně připravily inovativní interaktivní kampaň během nejsledovanějšího televizního okamžiku ve Španělsku – silvestrovského odpočítávání. Cíle byly jasné: vytvořit vysoké povědomí o Berlíně, posílit image značky Estrella a zapůsobit kampaní, která se vymyká tradičním reklamním normám. Jedinečný přístup V rámci první´takové… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

ŘEŠENÍ GEN AI OD ITV POMÁHÁ ZPŘÍSTUPNIT REKLAMU V TV A POSÍLIT POSTAVENÍ MALÝCH PODNIKŮ

18. 10. 2024

V září 2024 spustila ITV inovativní řešení, jehož cílem je zpřístupnit televizní reklamu malým a středním podnikům. Využitím síly generativní umělé inteligence (GenAI) rozšiřuje ITV své služby komerční kreativní produkce, aby odstranila domnělé překážky spojené s náklady na tvorbu televizních reklam. Tato inovace umožňuje značkám malých a středních podniků vytvářet velice kvalitní reklamy za zlomek… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

NOVÁ ÉRA SAMOOBSLUŽNÝCH REKLAMNÍCH ŘEŠENÍ: MEDIÁLNÍ MANAŽER TV4

17. 10. 2024

V červnu 2024 uvedla TV4 na trh TV4 Media Manager, průlomový systém pro rezervaci reklamy, který má zjednodušit celý reklamní proces pro malé a střední podniky a malé agentury. Tato nová platforma konsoliduje různé reklamní příležitosti do jediného uživatelsky přívětivého rozhraní a umožňuje inzerentům plánovat, rezervovat a sledovat své kampaně s nebývalou flexibilitou. Umožněním cílené… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

ZMĚNY VE SPOTŘEBĚ MÉDIÍ, STANDARDY MĚŘENÍ, RŮST MULTIPLATFORMNÍCH MÉDIÍ A VZTAH S GLOBÁLNÍMI STREAMERY

20. 9. 2024

Laurent Bliaut, zástupce generálního ředitele TF1 Publicité, nedávno nastoupil do funkce prezidenta egta, kde vystřídal Waltera Zinggla, generálního ředitele IP Austria, kterému tímto děkujeme za jeho obětavou práci. V rozhovoru s manažerem televizního výzkumu, Halli Oddssonem, se Laurent velkoryse podělil o své myšlenky a vize pro blízkou budoucnost a diskutoval o výzvách a příležitostech, kterým… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

NÁKUPY CHYTŘE A EKOLOGICKY: SPOLUPRÁCE IP OSTERREICH A GREEN SHOPPING DAYS

12. 9. 2024

S tím, jak si spotřebitelé stále více uvědomují environmentální a sociální důsledky svých nákupů, jsou podniky stále více nuceny na tyto měnící se hodnoty reagovat. Společnosti si uvědomují, že přizpůsobení se zájmům jejich publika není jen trendem, ale zásadní strategií pro dlouhodobý úspěch. Aby vyšla vstříc rostoucí poptávce po udržitelných možnostech, navázala IP Österreich, dceřiná… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU

12. 9. 2024

Přestože většina představitelů médií uznává, že klimatická krize je jednou z rozhodujících výzev naší doby, přijetí účinných opatření pro televizní společnosti často zůstává významnou překážkou. Jako proaktivní krok v odvětví mediálního průmyslu zveřejnila nedávno ITV svůj Plán přechodu na ochranu klimatu, který stanovuje nový standard environmentální odpovědnosti v médiích. ITV pracuje na dosažení svých čistých… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

CHANNEL 4 ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 415: NORMALIZACE PRODUKTŮ SEXUÁLNÍHO ZDRAVÍ POMOCÍ KANADSKÉHO PŘÍBĚHU O LÁSCE

VŠECHNY CASE STUDIES