EGTABITE 420: JAK TF1 PUB VYMÝŠLÍ REKLAMU ZÍTŘKA V METAVERSU
spolupráce s

17. 3. 2023

V dnešní studii Egtabite vstoupíme s TF1 PUB do metaversa. Právě tam tato francouzská agentura nedávno přivítala hráče z oboru a představila jim svou budoucí strategii, výstižně nazvanou „Pojďme společně vymyslet reklamu zítřka“.

V této době multiobrazovkové konzumace a technologického pokroku zažívá reklama svou největší revoluci. A TF1 PUB se rozhodla tuto transformaci urychlit a pro své zákazníky uvést do života reklamu zítřka.

Do metaversa

Tématem diskuse během hodinového virtuálního setkání byly hlavní mediální trendy a inovace v příštích letech. Mezi více než 200 účastníky byli značky a mediální agentury, novináři, kolegové z obchodních zastupitelství a další.

Tematická diskuse TF1 PUB nabídla k rozhovorům několik prostor, například sály, střechy nebo hřiště, kde spolu avataři mohli komunikovat pomocí chatu nebo mikrofonu. U příležitosti této akce se agentura spojila se společností Komodal, předním poskytovatelem poradenských služeb pro virtuální světy, a jeho partnerem Teemew, řešením pro virtuální kanceláře a interaktivní akce.

„Jsme nadšení, že jsme zorganizovali přelomovou akci v metaversu a představili svou vizi budoucnosti reklamy. TF1 PUB se v této době technologického pokroku a využívání většího počtu zařízení zavázala urychlit transformaci reklamy. Máme odborné znalosti a progresivní přístup, a proto v tomto dynamickém prostředí s nadšením posouváme hranice možného,“ říká Vincent Gambette, marketingový manažer skupiny pro multiobrazovková řešení v TF1 Pub.

Reklama zítřka

Jak bude agentura spolu s reklamním průmyslem reklamu zítřka budovat? Během diskuse se mnoho řečníku podrobně zabývalo tím, jak toho chce TF1 PUB dosáhnout. Má v plánu držet krok s nejnovějším technologickým vývojem na trhu, od segmentované televize po televizory připojené k internetu, data a nové identifikátory.

Společnost hodlá zavést jednodušší a odpovědnější standardy, od měření sledovanosti po uhlíkovou stopu kampaní. Tato agentura chce také vyvinout nové formáty, které jsou efektivnější a lákavější a zpřístupnit své nabídky a služby všem inzerentům, bez ohledu na velikost.

Video se ve Francii stává oblíbeným koníčkem s konzumací 4 hodiny a 44 minut denně. TF1 PUB si je proto vědomá, že je to pro inzerenty královský formát, který zahrnuje více způsobů použití, např. živou televizi, zpětné přehrávání, SVOD, AVOD a další.

Roztříštěný ekosystém veškerého videa však znesnadňuje nástup značek a adresovatelnost. TF1 PUB analyzovala mediální trendy na americkém trhu, aby se poučila z jejich zkušeností a řešila výzvy reklamy zítřka ve Francii. Díky spolupráci se zákazníky, partnery a všemi hráči na trhu vytvoří TF1 PUB budoucnost, kde je reklama personalizovanější, poutavější a efektivnější.

Sama skutečnost, že TF1 PUB zorganizovala konferenci v metaversu, zdůrazňuje její nadšení pro inovace a její ochotu zkoumat nové technologie a platformy, a formovat tak budoucnost reklamy.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 420: JAK TF1 PUB VYMÝŠLÍ REKLAMU ZÍTŘKA V METAVERSU

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 420: JAK TF1 PUB VYMÝŠLÍ REKLAMU ZÍTŘKA V METAVERSU

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 420: JAK TF1 PUB VYMÝŠLÍ REKLAMU ZÍTŘKA V METAVERSU

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 420: JAK TF1 PUB VYMÝŠLÍ REKLAMU ZÍTŘKA V METAVERSU

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 420: JAK TF1 PUB VYMÝŠLÍ REKLAMU ZÍTŘKA V METAVERSU

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 420: JAK TF1 PUB VYMÝŠLÍ REKLAMU ZÍTŘKA V METAVERSU

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 420: JAK TF1 PUB VYMÝŠLÍ REKLAMU ZÍTŘKA V METAVERSU

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 420: JAK TF1 PUB VYMÝŠLÍ REKLAMU ZÍTŘKA V METAVERSU

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 420: JAK TF1 PUB VYMÝŠLÍ REKLAMU ZÍTŘKA V METAVERSU

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 420: JAK TF1 PUB VYMÝŠLÍ REKLAMU ZÍTŘKA V METAVERSU

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 420: JAK TF1 PUB VYMÝŠLÍ REKLAMU ZÍTŘKA V METAVERSU

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 420: JAK TF1 PUB VYMÝŠLÍ REKLAMU ZÍTŘKA V METAVERSU

VŠECHNY CASE STUDIES