EGTABITE 428: ZVÝŠENÍ PRODEJŮ SPOLEČNOSTI BOOTS DÍKY KRÁSE SKVĚLÉHO OBSAHU
spolupráce s

12. 5. 2023

Egtabite v tomto týdnu zkoumá kreativní kampaň, kterou přinesl irský vysílatel RTÉ v jedinečném obsahovém partnerství s mediální agenturou Mediacom a renomovaným maloobchodním řetězcem Boots. Cílem partnerství bylo vytvořit integrovanou obsahovou spolupráci, která by z Boots vybudovala prémiovou cílovou stanici pro značky kosmetických přípravků. Základem byla platforma televizního pořadu o kosmetice a líčení Glow Up Ireland.

Společnosti Boots v Irsku v důsledku pokračující eroze podílu na prémiové kosmetice hrozilo, že bude známější díky léčivým nápojům a náplastem. Pro zvýšení penetrace potřebovala přesvědčit novou generaci „vyznavačů kosmetiky“, že Boots je důvěryhodnou destinací pro všechny její zkrášlovací potřeby. V kategorii, která spoléhá na tradiční média, by na takový úkol pouze lineární televize nestačila. RTÉ vytvořila v souladu s digitální obsahovou strategií společnosti Boots jedinečné partnerství se zakázkovou nativní a digitální aktivací, vybudovanou na platformě televizní kosmetické show Glow Up Ireland.

Sponzorství a product placement v pořadu

Glow Up Ireland je zábavný soutěžní seriál. Deset nejlepších amatérských umělců v oblasti líčení v Irsku v něm dostává řadu úkolů, kde projeví své technické znalosti, dovednosti, umělecké kvality a představivost. Všichni mají za úkol vytvořit pomocí líčení úchvatné transformace a všechny se odehrávají ve speciálním studiu – Glow Up HQ. Jeden z desítky soutěžících je korunován jako příští make-upová hvězda Irska a vyhrává fantastickou příležitost rozvinout svou profesní kariéru.

Na základě informací od agentury Mediacom měla RTÉ za úkol navrhnout obsahové partnerství, které by pomohlo přilákat pozornost klíčového segmentu společnosti Boots, označovaného jako „vyznavači kosmetiky“. Základem řešení pro vznik partnerství bylo sponzorství vůbec první série pořadu Glow Up Ireland. Zahrnovalo reklamní předěly sponzorů a product placement v pořadu. Sponzoring (a představované produkty) podpořilo také rozšíření kampaně společnosti Boots na všechny digitální venkovní kanály, sociální sítě, reklamy na hlavních webových stránkách, vyhledávače a programatickou reklamu.

Nativní realizace udělaly své

RTÉ chtěla partnerství uvést do života nějakým hmatatelným, výmluvným způsobem. Vymyslela proto exkluzivní původní video sérii nabízející praktické rady, jak dosáhnout vzhledu, který se objevil v jednotlivých epizodách pořadu Glow Up Ireland díky umělkyni v oblasti líčení Aideen Kate. Aideen má 159 000 sledujících na Instagramu, a proto byla pro obsah jedinečným přínosem. Každý nativní kousek odrážel lineární vysílání a odpovídající nativní díl se zveřejňoval ráno po lineárním vysílání.

Nativních realizací bylo celkem osm a každá obsahovala osm na míru vytvořených video epizod. Aby RTÉ přiměla nativní složku k ještě většímu výkonu, zavedla funkci „klikni a kup“. Všechny produkty používané v nativním obsahu a videu bylo možné okamžitě koupit pomocí e-commerce centra „Glow-Up“ společnosti Boots v Irsku. Veškerá video aktiva vytvořená RTÉ se také přeformátovala a dodala společnosti Boots pro potřeby sociálních médií.

Skvělé kampaně přinášejí výsledky

Partnerství situaci kosmetických produktů v Boots vylepšilo díky inspirativnímu obsahu a optimalizované digitální cestě. Ta zvýšila prodeje a zároveň vylepšila pověst kosmetiky nabízené společností Boots:

Glow Up bylo zdrojem dramatického nárůstu výnosů o 40 % oproti roku 2020 a způsobilo 30% meziroční zvýšení objemu

90 % diváků vystavených vlivu kampaně považovalo partnerství za dokonalé spojení

Nedílnou součástí využití poptávky po nejnovějších produktech bylo vyhledávání – návratnost investic do reklamy na prémiové kosmetické produkty během kampaně Glow Up se zvýšila oproti roku 2020 o 54 % a oproti roku 2019 o ohromných 147 %.

Nativní obsah měl více než 82 000 zhlédnutí a doručeno bylo více než 14 milionů displejových impresí spojených značek

Jedinečná tvůrčí spolupráce – RTÉ vytvořila a uvedla sesterskou nativní sérii, která doplňovala televizní pořady a posilovala elektronický obchod

Klíčové je, že irští nakupující se dívají na Boots jinak a ve větší míře souhlasí s tvrzením, že u Boots najdou značky, které si chtějí koupit (73%)

Zde si můžete přečíst více o této i desítkách dalších kampaní v nejnovějších publikacích Egta ze série Creative Cases.

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 428: ZVÝŠENÍ PRODEJŮ SPOLEČNOSTI BOOTS DÍKY KRÁSE SKVĚLÉHO OBSAHU

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 428: ZVÝŠENÍ PRODEJŮ SPOLEČNOSTI BOOTS DÍKY KRÁSE SKVĚLÉHO OBSAHU

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 428: ZVÝŠENÍ PRODEJŮ SPOLEČNOSTI BOOTS DÍKY KRÁSE SKVĚLÉHO OBSAHU

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 428: ZVÝŠENÍ PRODEJŮ SPOLEČNOSTI BOOTS DÍKY KRÁSE SKVĚLÉHO OBSAHU

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 428: ZVÝŠENÍ PRODEJŮ SPOLEČNOSTI BOOTS DÍKY KRÁSE SKVĚLÉHO OBSAHU

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 428: ZVÝŠENÍ PRODEJŮ SPOLEČNOSTI BOOTS DÍKY KRÁSE SKVĚLÉHO OBSAHU

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 428: ZVÝŠENÍ PRODEJŮ SPOLEČNOSTI BOOTS DÍKY KRÁSE SKVĚLÉHO OBSAHU

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 428: ZVÝŠENÍ PRODEJŮ SPOLEČNOSTI BOOTS DÍKY KRÁSE SKVĚLÉHO OBSAHU

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 428: ZVÝŠENÍ PRODEJŮ SPOLEČNOSTI BOOTS DÍKY KRÁSE SKVĚLÉHO OBSAHU

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 428: ZVÝŠENÍ PRODEJŮ SPOLEČNOSTI BOOTS DÍKY KRÁSE SKVĚLÉHO OBSAHU

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 428: ZVÝŠENÍ PRODEJŮ SPOLEČNOSTI BOOTS DÍKY KRÁSE SKVĚLÉHO OBSAHU

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 428: ZVÝŠENÍ PRODEJŮ SPOLEČNOSTI BOOTS DÍKY KRÁSE SKVĚLÉHO OBSAHU

VŠECHNY CASE STUDIES