Tento týden Egtabite zkoumá iniciativu, kterou nedávno realizovala ITV u příležitosti Týdne povědomí o neslyšících. Její součástí byla i speciální němá reklamní přestávka.
Diváci ITV mají velmi rádi pořad Loose Women, každý všední den se na něj dívají miliony lidí. Upozornil na sebe jako platforma pro ženy všech společenských vrstev, kde se mluví o otázkách, které jsou pro ně důležité. Není to jen talk show, ale živá oslava ženství, která umí báječně osvěžujícím způsobem obsáhnout rozmanitost a složitost ženských zkušeností.
Pořad Loose Women si našel své pevné místo v samém středu všednodenního britského televizního programu. Boří stereotypy, podporuje pozitivní vztah k tělu a závažná témata řeší s grácií, humorem a empatií. Každá žena v pořadu přináší svůj jedinečný pohled a tím zajišťuje, že se probírá a připomíná bohatá škála názorů. Pořad tak získává dynamiku a debaty působí svěže, mluví k věci a odrážejí britskou společnost.
Spolupráce s komunitou neslyšících
Jako součást Týdne povědomí o neslyšících, který probíhal od 2. do 8. května 2023, se vysílal plně přístupný díl pořadu Loose Women s fantastickými hosty, včetně Rose Ayling-Ellis – držitelky ceny BAFTA a hvězdy pořadu Strictly Come Dancing. Rose jako neslyšící přinesla dojemný bezprostřední pohled na realitu každodenního života a vtipně, upřímně a vřele se podělila o své zkušenosti. Do pořadu vnesla osvěžující a zapamatovatelnou energii.
Tým pořadu Loose Women spolupracoval s charitativními organizacemi Royal National Institute for Deaf People, Sign Health a The Deaf Collective. Publikum tvořila komunita neslyšících, jejich rodiny, přátelé a tlumočníci do znakové řeči z Britské ligy znakové řeči (BSL). K dispozici byly titulky, aby bylo živé vysílání divákům přístupné. Během dílu mohli fanoušci pořadu sledovat lineární vysílání s titulky nebo se připojit k verzi na ITVX s titulky a přítomným tlumočníkem do znakové řeči.
Němá reklamní přestávka
Pro další zdůraznění témat přístupnosti a začlenění, kterou díl pořadu ztělesňoval, spolupracovala ITV Commercial s reklamními partnery na vytvoření velmi speciální němé reklamní přestávky. Do spolupráce se zapojily například společnosti Cadburys, Aldi, Boots Hearingcare, McCain’s a HSL.
Tato reklamní přestávka napodobila zkušenost neslyšícího uvedením všech televizních reklam bez zvuku. Zařazeny byly titulky a tlumočení ve znakové řeči, aby byly reklamy přístupné a vynikla hodnota těchto přístupových služeb.
Více o tématu
Objevte speciální odborné studie Egta o přístupnosti reklam. Série ukazuje rozhovory k zamyšlení s váženými odborníky v odvětví, kteří stojí v čele při prosazování změny a podpoře přístupnosti. Mezi nimi jsou Josh Loebner (Global Head of Inclusive Design, Wunderman Thompson), David Padmore (Director of Accessibility, ITV), Chris Goldson (Director of Commercial Marketing & Pitch Development, ITV) a Taide Guajardo (Chief Brand Officer P&G Europe).
Poslouchejte na Spotify nebo se podívejte na videa.
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE
JAK RAI PUBBLICITÀ, SHISEIDO A DOUGLAS VYUŽÍVAJÍ TELEVIZI KE VZDĚLÁVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ
2. 12. 2024Cílem nejnovější iniciativy značky Shiseido a Douglas bylo vyvrátit falešné mýty o kráse a péči o pleť, které se často šíří na sociálních sítích a dezorientují spotřebitele. Obě značky nabídly konkrétní opatření, která mají spotřebitelům pomoci při informovaném výběru kosmetiky. Shiseido, japonská obří značka proslulá svým historickým know-how a inovacemi v oblasti péče o pleť… Pokračovat ve čtení EGTABITE 430: NĚMÁ REKLAMNÍ PŘESTÁVKA V ITV JAKO SOUČÁST TÝDNE POVĚDOMÍ O NESLYŠÍCÍCH
INOVACE ADRESNÉ TELEVIZE RTL GERMANY: DYNAMICKÉ KREATIVNÍ REKLAMY PRO MARKETING REWE GROUP
28. 11. 2024Kontext Cílem společnosti REWE bylo nahradit konvenční papírové brožury udržitelnějším způsobem komunikace s využitím digitálních prodejních kanálů při zachování výhod tradičních letáků. Zaměřila se na adresovatelnou televizi jako další prodejní kanál, který doplňuje stávající digitální řešení. Výzvou bylo přesné zobrazování reklamy na základě polohy a zobrazování digitálních letáků s místními nabídkami potenciálním zákazníkům REWE v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 430: NĚMÁ REKLAMNÍ PŘESTÁVKA V ITV JAKO SOUČÁST TÝDNE POVĚDOMÍ O NESLYŠÍCÍCH
NOVOROČNÍ KAMPAŇ ESTRELLA A NETFLIX NA ATRESMEDIA
14. 11. 2024V rámci propagace nového seriálu Berlín společnosti Netflix se Estrella spojila se společností Atresmedia a společně připravily inovativní interaktivní kampaň během nejsledovanějšího televizního okamžiku ve Španělsku – silvestrovského odpočítávání. Cíle byly jasné: vytvořit vysoké povědomí o Berlíně, posílit image značky Estrella a zapůsobit kampaní, která se vymyká tradičním reklamním normám. Jedinečný přístup V rámci první´takové… Pokračovat ve čtení EGTABITE 430: NĚMÁ REKLAMNÍ PŘESTÁVKA V ITV JAKO SOUČÁST TÝDNE POVĚDOMÍ O NESLYŠÍCÍCH
ŘEŠENÍ GEN AI OD ITV POMÁHÁ ZPŘÍSTUPNIT REKLAMU V TV A POSÍLIT POSTAVENÍ MALÝCH PODNIKŮ
18. 10. 2024V září 2024 spustila ITV inovativní řešení, jehož cílem je zpřístupnit televizní reklamu malým a středním podnikům. Využitím síly generativní umělé inteligence (GenAI) rozšiřuje ITV své služby komerční kreativní produkce, aby odstranila domnělé překážky spojené s náklady na tvorbu televizních reklam. Tato inovace umožňuje značkám malých a středních podniků vytvářet velice kvalitní reklamy za zlomek… Pokračovat ve čtení EGTABITE 430: NĚMÁ REKLAMNÍ PŘESTÁVKA V ITV JAKO SOUČÁST TÝDNE POVĚDOMÍ O NESLYŠÍCÍCH
NOVÁ ÉRA SAMOOBSLUŽNÝCH REKLAMNÍCH ŘEŠENÍ: MEDIÁLNÍ MANAŽER TV4
17. 10. 2024V červnu 2024 uvedla TV4 na trh TV4 Media Manager, průlomový systém pro rezervaci reklamy, který má zjednodušit celý reklamní proces pro malé a střední podniky a malé agentury. Tato nová platforma konsoliduje různé reklamní příležitosti do jediného uživatelsky přívětivého rozhraní a umožňuje inzerentům plánovat, rezervovat a sledovat své kampaně s nebývalou flexibilitou. Umožněním cílené… Pokračovat ve čtení EGTABITE 430: NĚMÁ REKLAMNÍ PŘESTÁVKA V ITV JAKO SOUČÁST TÝDNE POVĚDOMÍ O NESLYŠÍCÍCH
ZMĚNY VE SPOTŘEBĚ MÉDIÍ, STANDARDY MĚŘENÍ, RŮST MULTIPLATFORMNÍCH MÉDIÍ A VZTAH S GLOBÁLNÍMI STREAMERY
20. 9. 2024Laurent Bliaut, zástupce generálního ředitele TF1 Publicité, nedávno nastoupil do funkce prezidenta egta, kde vystřídal Waltera Zinggla, generálního ředitele IP Austria, kterému tímto děkujeme za jeho obětavou práci. V rozhovoru s manažerem televizního výzkumu, Halli Oddssonem, se Laurent velkoryse podělil o své myšlenky a vize pro blízkou budoucnost a diskutoval o výzvách a příležitostech, kterým… Pokračovat ve čtení EGTABITE 430: NĚMÁ REKLAMNÍ PŘESTÁVKA V ITV JAKO SOUČÁST TÝDNE POVĚDOMÍ O NESLYŠÍCÍCH
NÁKUPY CHYTŘE A EKOLOGICKY: SPOLUPRÁCE IP OSTERREICH A GREEN SHOPPING DAYS
12. 9. 2024S tím, jak si spotřebitelé stále více uvědomují environmentální a sociální důsledky svých nákupů, jsou podniky stále více nuceny na tyto měnící se hodnoty reagovat. Společnosti si uvědomují, že přizpůsobení se zájmům jejich publika není jen trendem, ale zásadní strategií pro dlouhodobý úspěch. Aby vyšla vstříc rostoucí poptávce po udržitelných možnostech, navázala IP Österreich, dceřiná… Pokračovat ve čtení EGTABITE 430: NĚMÁ REKLAMNÍ PŘESTÁVKA V ITV JAKO SOUČÁST TÝDNE POVĚDOMÍ O NESLYŠÍCÍCH
VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
12. 9. 2024Přestože většina představitelů médií uznává, že klimatická krize je jednou z rozhodujících výzev naší doby, přijetí účinných opatření pro televizní společnosti často zůstává významnou překážkou. Jako proaktivní krok v odvětví mediálního průmyslu zveřejnila nedávno ITV svůj Plán přechodu na ochranu klimatu, který stanovuje nový standard environmentální odpovědnosti v médiích. ITV pracuje na dosažení svých čistých… Pokračovat ve čtení EGTABITE 430: NĚMÁ REKLAMNÍ PŘESTÁVKA V ITV JAKO SOUČÁST TÝDNE POVĚDOMÍ O NESLYŠÍCÍCH
BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM
18. 7. 2024Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 430: NĚMÁ REKLAMNÍ PŘESTÁVKA V ITV JAKO SOUČÁST TÝDNE POVĚDOMÍ O NESLYŠÍCÍCH
CHANNEL 4 ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024
18. 7. 2024Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 430: NĚMÁ REKLAMNÍ PŘESTÁVKA V ITV JAKO SOUČÁST TÝDNE POVĚDOMÍ O NESLYŠÍCÍCH
SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM
20. 6. 2024Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 430: NĚMÁ REKLAMNÍ PŘESTÁVKA V ITV JAKO SOUČÁST TÝDNE POVĚDOMÍ O NESLYŠÍCÍCH
KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS
20. 6. 2024Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 430: NĚMÁ REKLAMNÍ PŘESTÁVKA V ITV JAKO SOUČÁST TÝDNE POVĚDOMÍ O NESLYŠÍCÍCH