EGTABITE 431: JAK ZAŽEHNOUT OHEŇ ZNAČKY S ŘEŠENÍM ADSMART
spolupráce s

9. 6. 2023

Egtabite se tento týden zaměří na poutavou a úspěšnou reklamní kampaň realizovanou pro značku Homefire, výrobce bezdýmného uhlí, polen a palivového dřeva. Tento dodavatel je na britském trhu 30 let, ale v televizi nikdy reklamu neměl. Z hlediska spotřebitelů ve Velké Británii existoval čistě jako produkt v regálech a žádný branding se s ním nepojil. Následně se Homefire potýkal s tím, že má velkou fyzickou přítomnost, ale žádnou mentální dostupnost – potřeboval proto vytvořit identitu a emocionální propojení se značkou.

Po vytvoření nového balení a identity značky chtěl Homefire vybudovat masové povědomí, rozpoznatelnost produktu a nakonec posílit prodej. Je pochopitelné, že jako nová značka v televizi potřeboval minimalizovat výdaje a maximalizovat návratnost investice, aby vyzkoušel efektivitu televize pro obchodní cíle. Protože má dost specifické publikum, chtěl oslovit pouze potenciální kupující a minimalizovat plýtvání. Dokonalým partnerem pro vyzkoušení televize a dosažení marketingových cílů byl AdSmart od společnosti Sky.

Cílení na správné publikum zlepšilo ROI

S využitím poznatků a dat společnosti Sky bylo možné vytvořit pro Homefire pomocí přístupu AdSmart ideální divácký profil typu Mosaic odpovídající zákazníkům, u kterých se předpokládala odezva na televizní reklamu. AdSmart cílil na domácnosti a jednotlivce, kteří nejspíš budou mít kamna na dřevo nebo nejsou připojeni na elektrické vytápění. Díky Sky Analytics pak mohl Homefire provádět testování a v každé fázi AdSmart kampaně se poučit a ujistit se, že funguje. To znamenalo, že mohl velmi rychle rozšířit rozsah, protože obchodní činnost nadále rostla.

Kreativu s relativně malým rozpočtem dodala společnost Spark Media a zvolenou mediální agenturou byla CNS Media. Kampaň sestavil a upravil tým AdSmart from Sky Local & Development společnosti Sky Media.

Průběžné budování značky

Výsledky kampaně jsou pro podnik čím dál lepší. Homefire má televizní kampaně na AdSmart už čtyři roky a každý rok byla krátkodobá návratnost taková, že pokryla náklady na investici. Kampaň na AdSmart nejen přilákala nové zákazníky, ale také si je udržela tím, že oslovovala pouze domácnosti, které byly pro značku podstatné.

Homefire měl v počátcích kampaně ROI 4:1. Postupně se návratnost zvyšovala až na úctyhodných 10:1 za televizní kampaň v roce 2022. Klíčovým zdrojem výnosů pro Homefire jsou prodeje přímo zákazníkům z webové stránky. Od počátku cesty s AdSmart se hodnota webové stránky zvýšila z 200 tisíc liber na 10 milionů.

Další případy

O této kampani i desítkách dalších si můžete přečíst v nejnovějších publikacích Egta Creative Cases zde.

Zároveň vás zveme k návštěvě znalostního centra Egta Knowledge Hub – komplexního střediska pro spravované zdroje a obchodní poznatky, vytvořeného na míru pro mediální a reklamní profesionály. Platforma zahrnuje obsáhlou knihovnu případových studií, rozhovorů s odborníky, publikací a mnoho dalšího. Prozkoumejte Knowledge Hub a zažijte novou úroveň inspirace a přístupu k informacím!

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 431: JAK ZAŽEHNOUT OHEŇ ZNAČKY S ŘEŠENÍM ADSMART

CHANNEL 4 UVÁDÍ ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 431: JAK ZAŽEHNOUT OHEŇ ZNAČKY S ŘEŠENÍM ADSMART

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 431: JAK ZAŽEHNOUT OHEŇ ZNAČKY S ŘEŠENÍM ADSMART

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 431: JAK ZAŽEHNOUT OHEŇ ZNAČKY S ŘEŠENÍM ADSMART

ITV UVEDLA DVĚ KREATIVNÍ REKLAMNÍ PŘESTÁVKY PRO ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O SVĚTOVÉM DNI PŘÍSTUPNOSTI (GAAD)

23. 5. 2024

U příležitosti Světového dne přístupnosti (GAAD) uvedla televize ITV dva kreativní reklamní bloky, jejichž cílem je zvýšit povědomí o přístupnosti a inkluzi. Tyto reklamní bloky se objevily na ITV1 a během denní talk show „This Morning“. Vzhledem k tomu, že ve Spojeném království žije 12 milionů dospělých lidí s hluchotou, ztrátou sluchu nebo tinnitem a… Pokračovat ve čtení EGTABITE 431: JAK ZAŽEHNOUT OHEŇ ZNAČKY S ŘEŠENÍM ADSMART

SVĚTOVÝ DEN PŘÍSTUPNOSTI: DŮLEŽITOST ZNAKOVÉHO JAZYKA A TITULKŮ V TELEVIZI

23. 5. 2024

Na celém světě žije více než miliarda lidí se zdravotním postižením. Podle nejnovějších údajů Národního centra pro veřejné zdraví se počet lidí s diagnózou „hluchota“ v Bulharsku v roce 2022 blíží 3 000. Přestože byl teprve před třemi lety přijat zákon o znakovém jazyce, který oficiálně uznává bulharský znakový jazyk (BGSL) jako samostatný jazyk, země… Pokračovat ve čtení EGTABITE 431: JAK ZAŽEHNOUT OHEŇ ZNAČKY S ŘEŠENÍM ADSMART

FRANCOUZSKÉ ORGANIZACE SNPTV PŘEDSTAVILA NOVÝ VÝZKUM POZORNOSTI

18. 4. 2024

SNPTV, profesní organizace zastupující mediální domy ve Francii, se vydala na cestu, jejímž cílem bylo odhalit v čem tkví tajemství pozornosti diváků ve stále se vyvíjejícím prostředí televizní a video reklamy. V době, která se vyznačuje nebývalou fragmentací mediální spotřeby, se pochopení pozornosti spotřebitelů stalo pro zadavatele reklamy klíčovým měřítkem. Na spotřebitele denně dopadá v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 431: JAK ZAŽEHNOUT OHEŇ ZNAČKY S ŘEŠENÍM ADSMART

DEGREE US: KAMPAŇ „NOT DONE YET/JEŠTĚ NENÍ HOTOVO“ S AD A OTEVŘENÝMI TITULKY

29. 3. 2024

V USA žije více než 60 milionů lidí se zdravotním postižením, ale velká část služeb, produktů a zážitků stále tuto komunitu nebere na vědomí a nebývají navržené tak, aby reflektovaly její potřeby. To ale neplatí pro značku Degree, jejíž inkluzivní obaly i reklama reflektují rovnocenné podmínky i pro osoby se zdravotním postižením. Kreativa: Degree® se… Pokračovat ve čtení EGTABITE 431: JAK ZAŽEHNOUT OHEŇ ZNAČKY S ŘEŠENÍM ADSMART

INOVATIVNÍ NÁSTROJ PRO PROPOJENÍ HODNOT ZNAČKY, OBSAHU A PUBLIKA OD SPOLEČNOSTI RAI PUBBLICITÀ

22. 3. 2024

Iniciativa společnosti Rai Pubblicità „Value Planning“, představená na MIM (Market Intelligence Meeting) v Madridu, má za cíl překlenout propast mezi hodnotami, které se odrážejí v mediálním obsahu, a vyvíjejícími se hodnotami vysílací společnosti. Jejich přístup představuje významný krok vpřed k pochopení toho, jak se hodnoty publika protínají s redakčním obsahem společnosti Rai. Iniciativa, vyvinutá ve… Pokračovat ve čtení EGTABITE 431: JAK ZAŽEHNOUT OHEŇ ZNAČKY S ŘEŠENÍM ADSMART

JAK NA EFEKTIVNÍ SPONZORING? SPONZORING NA CHANNEL 4 SALES JEDE BOMBY

21. 3. 2024

V situaci, kdy bezpečnost a transparentnost značek jsou v mediálním průmyslu prvořadým problémem, společnost Channel 4 Sales nedávno představila výsledky své exkluzivní studie Sponsorship Rocks. Tato komplexní analýza poskytuje přesvědčivé poznatky pro značky, které se pohybují ve složitém světě reklamy. Na základě téměř 240 sponzoringů a 666 vln výzkumu zahrnujících více než 400 000 diváků… Pokračovat ve čtení EGTABITE 431: JAK ZAŽEHNOUT OHEŇ ZNAČKY S ŘEŠENÍM ADSMART

INOVATIVNÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ CANAL+ BRAND SOLUTIONS PRO AUDI VYTVOŘILA NA OBRAZOVKÁCH POHÁDKOVOU ZIMNÍ ŘÍŠI

15. 2. 2024

Kreativní oddělení Canal+ Brand Solutions nedávno představilo podmanivou reklamní kampaň pro nové Audi SQ8 Sportback e-tron a jeho technologii e-quattro. Kampaň je průkopnickým počinem, který v sobě spojuje technologie, kreativitu a automobilové inovace. Francouzský tým ve spolupráci se společnostmi Re-Mind PHD, Brand Content Fuse a Canal Brand Factory představil inovativní televizní kampaň prošpikovanou umělou inteligencí… Pokračovat ve čtení EGTABITE 431: JAK ZAŽEHNOUT OHEŇ ZNAČKY S ŘEŠENÍM ADSMART

SHOW MASKED SINGER PŘINESLA TVŮRČÍ SPOLUPRÁCI DPG MEDIA A JBC

15. 2. 2024

Zatímco důraz je kladen primárně na obchodní partnerství a spolupráce, spojení sil při prezentaci kreativity může být poměrně náročné, ale stejně tak přínosné. Tak tomu bylo i v případě partnerství mezi DPG Media a belgickým módním řetězcem JBC. Společnostem se podařila úspěšná kampaň, která spojila věhlas soutěže The Masked Singer s uvedením exkluzivní kolekce oblečení.… Pokračovat ve čtení EGTABITE 431: JAK ZAŽEHNOUT OHEŇ ZNAČKY S ŘEŠENÍM ADSMART

VŠECHNY CASE STUDIES