Hledání hnízd“- rakouský McDonald’s spouští první programatickou reklamu v adresovatelné televizi prostřednictvím společného podniku d-force
Velikonoční svátky jsou sice za námi, ale zajímavé televizní reklamy nás stále udržují v dobré náladě. Egtabite v tomto týdnu představuje první programatickou kampaň McDonald’s v adresovatelné televizi v Rakousku, která se úspěšně přehrává s pomocí d-force.
Moc spojených sil
Na trhu roste poptávka po digitálních kampaních obsahujících všechny formy videa. Dvě největší soukromé televizní společnosti v Německu ProSiebenSat.1 a Mediengruppe RTL Deutschland proto v lednu 2019 vytvořily společný podnik d-force, který ukazuje potenciální budoucnost programatické televizní reklamy.
Společný podnik zpřístupňuje inventory adresovatelné televize a online videa těchto dvou mediálních domů pomocí vícekanálové poptávkové platformy (DSP) Active Agent. To je jedna z předních rezervačních platforem používaných pro programatické nákupy médií v německy mluvících zemích. Nabízí přímý přístup ke všem relevantním nabídkovým platformám a reklamním burzám. Společný podnik d-force má tedy pomáhat agenturám a inzerentům jednoduše, přímo a efektivně oslovovat cílové skupiny v atraktivním prostředí online videa při poskytování vysokého zásahu a bezpečnosti pro značku. Nabízí také komplexní podporu první úrovně pro zajištění optimální implementace mediálních a multimediálních programatických videokampaní.
Hledání hnízd
Jen pár týdnů poté, co d-force v Rakousku zahájil provoz, spustil McDonald’s televizní kampaň a stal se průkopníkem na trhu. Jako první přišel na trh s kampaní, která pokrývala celý zásah cílových kontaktů dostupných v Rakousku přes adresovatelnou televizi (ATV).
Cílem kampaně bylo nastavit správný tón v době krize, šířit dobrou náladu, ale také zaujmout zákazníky, aby si stáhli aplikaci McDonald’s a hráli hru. Právě včas před velikonočními svátky vyzval McDonald’s diváky, aby pomocí aplikace virtuálně hledali hnízda velikonočního zajíčka a získali poukázku na nabídku fast-foodu.
Kampaň Hledání hnízd běží na veškerém inventory adresovatelné televize obou televizních společností ProSiebenSat.1 PULS 4 a IP Austria, které je centrálně k dostání přes d-force. Poprvé se zde používá i inovativní omezení frekvence d-force (napříč kanály a inventory obou společností). Automatické řízení třídy kontaktů, které je možné kontrolovat centrálně pomocí poptávkové platformy Active Agent využívané d-force, zabraňuje nekontrolovanému mnohonásobnému oslovování uživatelů chytré televize. Řídicí nástroj poskytuje optimalizaci cíleného inkrementálního zásahu a maximální zásah napříč televizním inventory, bezpečným pro značku. Zajišťuje tak maximální rozpočtovou efektivitu.
„Zaměřujeme se na digitální dialog právě v současné krizi, kdy k nám naši hosté nemůžou přijít. Je důležité postupovat zde citlivě a najít rovnováhu mezi soucitem, ohleduplností a emocionálním marketingem. Společný podnik d-force nám umožňuje oslovovat naše cílové skupiny přímo a efektivně v atraktivním videoprostředí a s vysokým zásahem. Jsme rádi, že můžeme v Rakousku tuto novou nabídku používat jako průkopníci,“
vysvětluje Benedikt Böcker, marketingový ředitel McDonald’s v Rakousku.
Jens Pöppelmann, generální ředitel d-force, závěrem zdůrazňuje: „Jsme rádi, že rakouský trh tak rychle přijal nabídku d-force orientovanou na budoucnost. Řízení třídy kontaktů zahrnující všechny kanály a marketéry z jediné centrální registrační platformy je pro reklamní trh skutečným milníkem. Ukazuje inovativní sílu partnerů, kteří se d-force účastní, a podtrhuje naše prohlášení, že budeme dlouhodobě posilovat efektivitu programatické videoreklamy. Společný podnik d-force využívá nabídku této kontrolní logiky a mechaniky pro rakouskou scénu adresovatelné televize. Nastavuje standardy pro adresovatelnou televizi a posiluje dlouhodobou přitažlivost tohoto média pro inzerenty. McDonald’s v Rakousku je první průkopnickou společností, která zkoumá potenciál a výhody této inovace.”
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE
JAK RAI PUBBLICITÀ, SHISEIDO A DOUGLAS VYUŽÍVAJÍ TELEVIZI KE VZDĚLÁVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ
2. 12. 2024Cílem nejnovější iniciativy značky Shiseido a Douglas bylo vyvrátit falešné mýty o kráse a péči o pleť, které se často šíří na sociálních sítích a dezorientují spotřebitele. Obě značky nabídly konkrétní opatření, která mají spotřebitelům pomoci při informovaném výběru kosmetiky. Shiseido, japonská obří značka proslulá svým historickým know-how a inovacemi v oblasti péče o pleť… Pokračovat ve čtení EGTABITE 299: „HLEDÁNÍ HNÍZD”- MCDONALD’S V RAKOUSKU SPOUŠTÍ PRVNÍ PROGRAMATICKOU REKLAMU V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI PROSTŘEDNICTVÍM D-FORCE
INOVACE ADRESNÉ TELEVIZE RTL GERMANY: DYNAMICKÉ KREATIVNÍ REKLAMY PRO MARKETING REWE GROUP
28. 11. 2024Kontext Cílem společnosti REWE bylo nahradit konvenční papírové brožury udržitelnějším způsobem komunikace s využitím digitálních prodejních kanálů při zachování výhod tradičních letáků. Zaměřila se na adresovatelnou televizi jako další prodejní kanál, který doplňuje stávající digitální řešení. Výzvou bylo přesné zobrazování reklamy na základě polohy a zobrazování digitálních letáků s místními nabídkami potenciálním zákazníkům REWE v… Pokračovat ve čtení EGTABITE 299: „HLEDÁNÍ HNÍZD”- MCDONALD’S V RAKOUSKU SPOUŠTÍ PRVNÍ PROGRAMATICKOU REKLAMU V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI PROSTŘEDNICTVÍM D-FORCE
NOVOROČNÍ KAMPAŇ ESTRELLA A NETFLIX NA ATRESMEDIA
14. 11. 2024V rámci propagace nového seriálu Berlín společnosti Netflix se Estrella spojila se společností Atresmedia a společně připravily inovativní interaktivní kampaň během nejsledovanějšího televizního okamžiku ve Španělsku – silvestrovského odpočítávání. Cíle byly jasné: vytvořit vysoké povědomí o Berlíně, posílit image značky Estrella a zapůsobit kampaní, která se vymyká tradičním reklamním normám. Jedinečný přístup V rámci první´takové… Pokračovat ve čtení EGTABITE 299: „HLEDÁNÍ HNÍZD”- MCDONALD’S V RAKOUSKU SPOUŠTÍ PRVNÍ PROGRAMATICKOU REKLAMU V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI PROSTŘEDNICTVÍM D-FORCE
ŘEŠENÍ GEN AI OD ITV POMÁHÁ ZPŘÍSTUPNIT REKLAMU V TV A POSÍLIT POSTAVENÍ MALÝCH PODNIKŮ
18. 10. 2024V září 2024 spustila ITV inovativní řešení, jehož cílem je zpřístupnit televizní reklamu malým a středním podnikům. Využitím síly generativní umělé inteligence (GenAI) rozšiřuje ITV své služby komerční kreativní produkce, aby odstranila domnělé překážky spojené s náklady na tvorbu televizních reklam. Tato inovace umožňuje značkám malých a středních podniků vytvářet velice kvalitní reklamy za zlomek… Pokračovat ve čtení EGTABITE 299: „HLEDÁNÍ HNÍZD”- MCDONALD’S V RAKOUSKU SPOUŠTÍ PRVNÍ PROGRAMATICKOU REKLAMU V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI PROSTŘEDNICTVÍM D-FORCE
NOVÁ ÉRA SAMOOBSLUŽNÝCH REKLAMNÍCH ŘEŠENÍ: MEDIÁLNÍ MANAŽER TV4
17. 10. 2024V červnu 2024 uvedla TV4 na trh TV4 Media Manager, průlomový systém pro rezervaci reklamy, který má zjednodušit celý reklamní proces pro malé a střední podniky a malé agentury. Tato nová platforma konsoliduje různé reklamní příležitosti do jediného uživatelsky přívětivého rozhraní a umožňuje inzerentům plánovat, rezervovat a sledovat své kampaně s nebývalou flexibilitou. Umožněním cílené… Pokračovat ve čtení EGTABITE 299: „HLEDÁNÍ HNÍZD”- MCDONALD’S V RAKOUSKU SPOUŠTÍ PRVNÍ PROGRAMATICKOU REKLAMU V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI PROSTŘEDNICTVÍM D-FORCE
ZMĚNY VE SPOTŘEBĚ MÉDIÍ, STANDARDY MĚŘENÍ, RŮST MULTIPLATFORMNÍCH MÉDIÍ A VZTAH S GLOBÁLNÍMI STREAMERY
20. 9. 2024Laurent Bliaut, zástupce generálního ředitele TF1 Publicité, nedávno nastoupil do funkce prezidenta egta, kde vystřídal Waltera Zinggla, generálního ředitele IP Austria, kterému tímto děkujeme za jeho obětavou práci. V rozhovoru s manažerem televizního výzkumu, Halli Oddssonem, se Laurent velkoryse podělil o své myšlenky a vize pro blízkou budoucnost a diskutoval o výzvách a příležitostech, kterým… Pokračovat ve čtení EGTABITE 299: „HLEDÁNÍ HNÍZD”- MCDONALD’S V RAKOUSKU SPOUŠTÍ PRVNÍ PROGRAMATICKOU REKLAMU V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI PROSTŘEDNICTVÍM D-FORCE
NÁKUPY CHYTŘE A EKOLOGICKY: SPOLUPRÁCE IP OSTERREICH A GREEN SHOPPING DAYS
12. 9. 2024S tím, jak si spotřebitelé stále více uvědomují environmentální a sociální důsledky svých nákupů, jsou podniky stále více nuceny na tyto měnící se hodnoty reagovat. Společnosti si uvědomují, že přizpůsobení se zájmům jejich publika není jen trendem, ale zásadní strategií pro dlouhodobý úspěch. Aby vyšla vstříc rostoucí poptávce po udržitelných možnostech, navázala IP Österreich, dceřiná… Pokračovat ve čtení EGTABITE 299: „HLEDÁNÍ HNÍZD”- MCDONALD’S V RAKOUSKU SPOUŠTÍ PRVNÍ PROGRAMATICKOU REKLAMU V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI PROSTŘEDNICTVÍM D-FORCE
VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU
12. 9. 2024Přestože většina představitelů médií uznává, že klimatická krize je jednou z rozhodujících výzev naší doby, přijetí účinných opatření pro televizní společnosti často zůstává významnou překážkou. Jako proaktivní krok v odvětví mediálního průmyslu zveřejnila nedávno ITV svůj Plán přechodu na ochranu klimatu, který stanovuje nový standard environmentální odpovědnosti v médiích. ITV pracuje na dosažení svých čistých… Pokračovat ve čtení EGTABITE 299: „HLEDÁNÍ HNÍZD”- MCDONALD’S V RAKOUSKU SPOUŠTÍ PRVNÍ PROGRAMATICKOU REKLAMU V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI PROSTŘEDNICTVÍM D-FORCE
BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM
18. 7. 2024Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení EGTABITE 299: „HLEDÁNÍ HNÍZD”- MCDONALD’S V RAKOUSKU SPOUŠTÍ PRVNÍ PROGRAMATICKOU REKLAMU V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI PROSTŘEDNICTVÍM D-FORCE
CHANNEL 4 ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024
18. 7. 2024Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení EGTABITE 299: „HLEDÁNÍ HNÍZD”- MCDONALD’S V RAKOUSKU SPOUŠTÍ PRVNÍ PROGRAMATICKOU REKLAMU V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI PROSTŘEDNICTVÍM D-FORCE
SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM
20. 6. 2024Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení EGTABITE 299: „HLEDÁNÍ HNÍZD”- MCDONALD’S V RAKOUSKU SPOUŠTÍ PRVNÍ PROGRAMATICKOU REKLAMU V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI PROSTŘEDNICTVÍM D-FORCE
KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS
20. 6. 2024Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení EGTABITE 299: „HLEDÁNÍ HNÍZD”- MCDONALD’S V RAKOUSKU SPOUŠTÍ PRVNÍ PROGRAMATICKOU REKLAMU V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI PROSTŘEDNICTVÍM D-FORCE