RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ
spolupráce s

20. 11. 2023

Belgická společnost RMB, která se zabývá prodejem médií, se zaměřuje na transformaci svého podnikání, aby bylo odolnější. Pozornost proto směřuje na inovace, průzkum a udržitelnost. Přesto se cítí pod tlakem nových hráčů na trhu. V důsledku toho se RMB v roce 2022 jako doplněk k jednotce kreativních řešení spuštěné v roce 2018 pod názvem Flash rozhodla vytvořit novou značku s názvem Slice. Toto nové oddělení slouží jako spojovací článek, který spojuje značky a tvůrce obsahu, jako jsou streameři, youtubeři, hráči atd. Společně pro klienty vyvíjejí značkový obsah nové úrovně.

O společnosti Slice

Oddělení Slice, které bylo oficiálně otevřeno v březnu 2023, představuje ekosystém, který spojuje značky a mladé belgické tvůrce obsahu. Vybavená studia, strategicky umístěná v kancelářích RMB, zahrnují společenskou místnost, zvukovou místnost, kosmetickou místnost, zelenou místnost a herní místnost, což urychluje proces produkce. RMB přispívá svými vztahy s klienty a odbornými znalostmi jako obchodní dům. Cílem je usnadnit spojení mezi inzerenty a inovativními belgickými tvůrci obsahu a podpořit tak dlouhodobou spolupráci založenou na společných hodnotách a autenticitě.

Slice není jen další influencerskou agenturou, odlišuje ji dlouhodobá strategie, nepracuje na akčních partnerstvích. Každý tvůrce disponuje svým jedinečným vesmírem a značky do tohoto prostoru plynule vstupují, aby mohly autenticky komunikovat s publikem. Slice zajišťuje, že tvůrci a značky sdílejí společné hodnoty.

Všechny značky spojené se Slice získávají spojení se svým publikem včetně generace Z, která konzumuje především sociální média. Vytvořený obsah je v souladu s positioningem značky a zahrnuje všechny ostatní aspekty komunikace, včetně vyprávění příběhů.

Napoleon Sports podcast „90 minut“

Názorným příkladem kampaně Slice realizované ve spolupráci se sázkovou společností Napoleon Sports bylo spuštění podcastu a zcela nového kanálu s názvem „90 minut“. V podcastu, který se skládal ze sedmi epizod pojednávajících o fotbale a obsahoval rozhovory se známými fotbalisty, vystupovali moderátoři, kteří byli odborníky na fotbal a experty na Twitch nebo jiné streamování. Obsah byl šířen prostřednictvím sítí Facebook, YouTube a Instagram.

Kampaň Payconiq

Další klient, společnost Payconiq (mobilní platební systém prostřednictvím QR kódů), angažoval mladé talenty jako ambasadory značky, přičemž každý z nich si zvolil sobě vlastní jedinečný přístup. Jeden youtuber se vsadil s lidmi na ulici a vyzval je, aby doručili šokující zprávu svému příbuznému. Pokud mu vyhověli, odměnil je pomocí systému Payconiq.

Jiný influencer vyvinul pro TikTok speciální tanec ilustrující, že při používání Payconiq není potřeba peněženka prostřednictvím tance „Bye-bye wallet“. Oba přístupy byly velmi úspěšné při zapojení jejich sledujících a získaly pozitivní odezvu. Více informací o této kampani naleznete zde.

Mezi další klienty společnosti Slice patří Axe, Proximus, Base, Jupiler, Orange, Keytrade Bank, Disney, Sony Pictures, VISITWallonia atd.

Zdroj: egtaknowledgehub.com

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

JAK RAI PUBBLICITÀ, SHISEIDO A DOUGLAS VYUŽÍVAJÍ TELEVIZI KE VZDĚLÁVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ

2. 12. 2024

Cílem nejnovější iniciativy značky Shiseido a Douglas bylo vyvrátit falešné mýty o kráse a péči o pleť, které se často šíří na sociálních sítích a dezorientují spotřebitele. Obě značky nabídly konkrétní opatření, která mají spotřebitelům pomoci při informovaném výběru kosmetiky. Shiseido, japonská obří značka proslulá svým historickým know-how a inovacemi v oblasti péče o pleť… Pokračovat ve čtení RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ

INOVACE ADRESNÉ TELEVIZE RTL GERMANY: DYNAMICKÉ KREATIVNÍ REKLAMY PRO MARKETING REWE GROUP

28. 11. 2024

Kontext Cílem společnosti REWE bylo nahradit konvenční papírové brožury udržitelnějším způsobem komunikace s využitím digitálních prodejních kanálů při zachování výhod tradičních letáků. Zaměřila se na adresovatelnou televizi jako další prodejní kanál, který doplňuje stávající digitální řešení. Výzvou bylo přesné zobrazování reklamy na základě polohy a zobrazování digitálních letáků s místními nabídkami potenciálním zákazníkům REWE v… Pokračovat ve čtení RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ

NOVOROČNÍ KAMPAŇ ESTRELLA A NETFLIX NA ATRESMEDIA

14. 11. 2024

V rámci propagace nového seriálu Berlín společnosti Netflix se Estrella spojila se společností Atresmedia a společně připravily inovativní interaktivní kampaň během nejsledovanějšího televizního okamžiku ve Španělsku – silvestrovského odpočítávání. Cíle byly jasné: vytvořit vysoké povědomí o Berlíně, posílit image značky Estrella a zapůsobit kampaní, která se vymyká tradičním reklamním normám. Jedinečný přístup V rámci první´takové… Pokračovat ve čtení RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ

ŘEŠENÍ GEN AI OD ITV POMÁHÁ ZPŘÍSTUPNIT REKLAMU V TV A POSÍLIT POSTAVENÍ MALÝCH PODNIKŮ

18. 10. 2024

V září 2024 spustila ITV inovativní řešení, jehož cílem je zpřístupnit televizní reklamu malým a středním podnikům. Využitím síly generativní umělé inteligence (GenAI) rozšiřuje ITV své služby komerční kreativní produkce, aby odstranila domnělé překážky spojené s náklady na tvorbu televizních reklam. Tato inovace umožňuje značkám malých a středních podniků vytvářet velice kvalitní reklamy za zlomek… Pokračovat ve čtení RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ

NOVÁ ÉRA SAMOOBSLUŽNÝCH REKLAMNÍCH ŘEŠENÍ: MEDIÁLNÍ MANAŽER TV4

17. 10. 2024

V červnu 2024 uvedla TV4 na trh TV4 Media Manager, průlomový systém pro rezervaci reklamy, který má zjednodušit celý reklamní proces pro malé a střední podniky a malé agentury. Tato nová platforma konsoliduje různé reklamní příležitosti do jediného uživatelsky přívětivého rozhraní a umožňuje inzerentům plánovat, rezervovat a sledovat své kampaně s nebývalou flexibilitou. Umožněním cílené… Pokračovat ve čtení RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ

ZMĚNY VE SPOTŘEBĚ MÉDIÍ, STANDARDY MĚŘENÍ, RŮST MULTIPLATFORMNÍCH MÉDIÍ A VZTAH S GLOBÁLNÍMI STREAMERY

20. 9. 2024

Laurent Bliaut, zástupce generálního ředitele TF1 Publicité, nedávno nastoupil do funkce prezidenta egta, kde vystřídal Waltera Zinggla, generálního ředitele IP Austria, kterému tímto děkujeme za jeho obětavou práci. V rozhovoru s manažerem televizního výzkumu, Halli Oddssonem, se Laurent velkoryse podělil o své myšlenky a vize pro blízkou budoucnost a diskutoval o výzvách a příležitostech, kterým… Pokračovat ve čtení RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ

NÁKUPY CHYTŘE A EKOLOGICKY: SPOLUPRÁCE IP OSTERREICH A GREEN SHOPPING DAYS

12. 9. 2024

S tím, jak si spotřebitelé stále více uvědomují environmentální a sociální důsledky svých nákupů, jsou podniky stále více nuceny na tyto měnící se hodnoty reagovat. Společnosti si uvědomují, že přizpůsobení se zájmům jejich publika není jen trendem, ale zásadní strategií pro dlouhodobý úspěch. Aby vyšla vstříc rostoucí poptávce po udržitelných možnostech, navázala IP Österreich, dceřiná… Pokračovat ve čtení RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ

VEDOUCÍ POSTAVENÍ V OBLASTI UDRŽITELNOSTI: AMBICE ITV V OBLASTI ZMĚNY KLIMATU

12. 9. 2024

Přestože většina představitelů médií uznává, že klimatická krize je jednou z rozhodujících výzev naší doby, přijetí účinných opatření pro televizní společnosti často zůstává významnou překážkou. Jako proaktivní krok v odvětví mediálního průmyslu zveřejnila nedávno ITV svůj Plán přechodu na ochranu klimatu, který stanovuje nový standard environmentální odpovědnosti v médiích. ITV pracuje na dosažení svých čistých… Pokračovat ve čtení RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ

BĚHEM OLYMPIJSKÝCH A PARALYMPIJSKÝCH HER NABÍZÍ FTP OTITULKOVÁNÍ REKLAM

18. 7. 2024

Francouzská televize France TV Publicité posiluje svůj závazek k sociálnímu začlenění. Podle Světové zdravotnické organizace (WHO) trpí v širším evropském regionu určitým stupněm ztráty sluchu téměř 200 milionů lidí. Jedná se o zdravotní problém rozšířený na celém světě a Francie není výjimkou – vážnou ztrátou sluchu trpí téměř 10 % francouzské populace. Společnost FranceTV Publicité… Pokračovat ve čtení RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ

CHANNEL 4 ZPŘÍSTUPŇUJE REKLAMY A SPONZORSTVÍ PRO PARALYMPIJSKÉ HRY V PAŘÍŽI 2024

18. 7. 2024

Dosud nejpřístupnější hry Channel 4 oznámil, že všechny reklamy na jeho síti programů během paralympijských her v Paříži 2024 budou opatřeny titulky. Channel 4 se tak zavázal, že své zpravodajství z her učiní dosud nejpřístupnějším. Tento závazek navazuje na již dříve deklarovaný cíl zahrnout titulky do vysílání všech přímých přenosů z olympijských her. Reklamy s… Pokračovat ve čtení RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ

SPOLEČNÉ ÚSILÍ DPG MEDIA A GAIA V BOJI PROTI PSÍM MNOŽÍRNÁM

20. 6. 2024

Množírny štěňat, kde jsou psi chováni za účelem zisku a bez ohledu na jejich dobré životní podmínky, jsou stále problémem. Belgická nezisková organizace GAIA, která se zabývá právy zvířat, se rozhodla ve spolupráci s Integreate by DPG Media zahájit proti tomuto problému působivou mediální kampaň. Kampaň nejenže výrazně zvýšila povědomí o tomto problému, získala také… Pokračovat ve čtení RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ

KREATIVITA JAKO HNACÍ MOTOR: KAMPAŇ NA TIGUAN OD SPOLEČNOSTÍ VOLKSWAGEN A CANAL+ BRAND SOLUTIONS

20. 6. 2024

Tygr + leguán = Tiguan Společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS a Volkswagen představily kreativní kampaň pro nový Tiguan s poutavou 3D animací, která je ukázkou kreativity a inovací. Na realizaci kampaně se podílela společnost Re-mind PHD, její kreativní oddělení Fuse, agentura DDB a kreativní společnost CANAL+ BRAND SOLUTIONS, CANAL BRAND Factory. Hlavním cílem bylo vytvořit poutavou… Pokračovat ve čtení RMB’S SLICE: INOVACE A PRŮZKUM POHÁNĚJÍ REKLAMNÍ OBSAH NA NOVÉ ÚROVNĚ

VŠECHNY CASE STUDIES