Zdroj: Úsovsko Food
DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA POPRVÉ V TV

NA TRH VSTUPUJE NOVÁ ZNAČKA CEREÁLNÍ TYČINKY JOYA

23. 5. 202423. 5. 2024
Launch nové značky cereální tyčinky Joya podporuje kampaň s „nejnudnější poradou na světě“.

Na český trh přichází nová značka cereální tyčinky Joya, za níž stojí společnost Úsovsko Food. Uvádí čtyři varianty: jablko & skořice, čokoláda & kokos, meruňka nebo malina. Její launch podporuje od 20. května reklamní kampaň, pod kterou je podepsána agentura Zaraguza.

Značka je o radosti, která „vytáhne z každé nudy, ve které se během dne ocitnete“. Kampaň, jež běží v televizi, outdooru a na sociálních sítích včetně TikToku, se odehrává „uprostřed nejnudnější porady na světě“, odkud se hlavní hrdinka přenese díky tyčince Joya na místo, kde se cítí šťastně.

„Věříme, že Joya díky netradičnímu spotu a výraznému designu vynikne mezi ostatními tyčinkami a zákazníci po ní s radostí sáhnou." dodává brand manager značky Joya Slavomír Svoboda.



Video: Joya: Chceš být jinde? (Tenis)



Video: Joya: Chceš být jinde? (Party)

Agentura Zaraguza stojí za budováním značky, od názvu přes design až po komunikaci. Produkci měla na starosti společnost Creative Embassy, režie se ujal Luboš Vacke.

Zdroj: mediaguru.cz