Vlajková loď platformy HbbTV skupiny Prima, aplikace iPrima, má novou podobu rozcestníku. Aplikaci iPrima v HbbTV měsíčně navštěvuje podle Primy téměř 500 tisíc diváků. Mezi nejsledovanější pořady patří seriály (Slunečná) a další pořady vlastní tvorby TV Prima. Divák má také možnost nákupu předpremiér, stejně jako filmů.
„V nové aplikaci jsme vsadili na propracovanější doporučování v podobě volby ‚Podobné pořady′, která umožní divákům inspirovat se při sledování dalšího obsahu. A navíc jsme výběr rozšířili o další nové sekce, jako například přehled zpravodajství či videorecepty,“
říká Kateřina Srbová, HbbTV manažer skupiny Prima.
Přibyla také funkcionalita „Tematické kanály“, která byla po otestování nasazena do ostrého provozu a nabízí ucelené playlisty tematicky podobných pořadů bez nutnosti hledání a výběru. Pořady jsou řazeny do 22 tematických celků a diváci si je mohou vybrat v rámci aplikace nebo přímo v lineárním vysílání. Ve chvíli, kdy pořad končí, má divák možnost přejít přes červené tlačítko do playlistu s podobnými pořady, a sledovat tak oblíbené pořady bez ohledu na televizní program.
Podzimní novinkou je také uvedení reklamního formátu Dynamický Switch-In, který zařazuje do své nabídky Media Club.
„Jedná se o červené tlačítko napojené přes API rozhraní na data klienta, a umožňující tak změnu hodnot v kreativě v reálném čase. Formát by měl oslovit primárně klienty, kteří používají v kreativách často se měnící hodnoty – ať už se jedná o ceny, kurzy či výhry. Použití dynamického formátu nevyžaduje nasazení a vždy nové kreativy, přesto je možné zobrazovat aktuální data,“
vysvětluje Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje v Media Clubu.
Samotná kreativa červeného tlačítka se vytváří v aplikaci Kinet Creator, kterou klienti Media Clubu pro vytváření HbbTV aplikací mohou využívat.
Zdroj: mediaguru.cz