Z HRAČEK LONI NEJVÍCE INZEROVALA ZNAČKA LEGO

10. 2. 202510. 2. 2025
V segmentu her a hraček byla v minulém roce největším inzerentem značka Lego.

V loňském roce v segmentu her a hraček nejvíce inzerovala značka Lego, podle ceníkových cen investovala do reklamy přes 485 milionů korun. S velkým odstupem za ní se pak na dalších příčkách umístily Bambule a Spin Master. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen.



V porovnání s monitoringem před pěti lety Lego své investice významně navýšilo, před pěti lety do reklamy dalo „jen“ 185 milionů korun. V první pětce byly před lety také značky Spin Master a Baby born.

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...