MÝTY A FAKTA 1: ZÁSAH TELEVIZNÍ POPULACE

Díky svému rychlému a obrovskému zásahu skrz všechny věkové skupiny, má televize i v dnešní digitální době důležité místo v media mixu. A přestože odlišné věkové skupiny sledují televizi v různé míře, význam televize je v jejich každodenním životě stále velký. Televizní obrazovka je už po řadu dekád neodmyslitelnou součástí téměř každé domácnosti. Neplatí tedy, že televize “je mrtvá”. Jen se její zkratka “T – V” přizpůsobila novému věku a z významu jednostranného lineárního vysílání čím dál více směřuje do komplexního pojetí TOTAL VIDEA.

70

televizní populace
denně

88

televizní populace
každý týden

95

televizní populace
měsíčně

92

domácností má
doma TV

PŘEČTĚTE SI K TÉMATU



PODÍL CNN PRIMA NEWS SE VE STŘEDU PŘIBLÍŽIL K 5 %

6. 6. 2024

Debata premiéra Fialy a expremiéra Babiše zvýšila ve středu podíl zpravodajské stanice CNN Prima News na téměř 5 %. Provozovatel stanice CNN Prima News informoval, že se ve středu tato stanice stala nejsledovanější zpravodajskou televizí s celodenním podílem 4,87 %. K výsledku jí pomohl superduel mezi premiérem Petrem Fialou (Spolu) a lídrem opozice Andrejem Babišem… Continue reading MÝTY A FAKTA 1: ZÁSAH TELEVIZNÍ POPULACE

KAREN NELSON-FIELD: MEDIÁLNÍ UMÍSTĚNÍ MÁ PRO POZORNOST ZÁSADNÍ VÝZNAM

22. 4. 2024

Typ mediální platformy, na které se reklamní sdělení objevuje, ovlivňuje pozornost k reklamě podstatněji než její kreativa, uvedla na setkání OmniConnect Karen Nelson-Field. Strategie pozornosti budou uzpůsobeny požadavkům kampaně a stanou se důležitější než čas zhlédnutí. Délka zhlédnutí reklamy je v současnosti považována za základní pilíř pozornosti, ale ve skutečnosti má k pozornosti jen malý… Continue reading MÝTY A FAKTA 1: ZÁSAH TELEVIZNÍ POPULACE

INAUGURACE PETRA PAVLA ZASÁHLA PŘES TŘI MILIONY TV DIVÁKŮ

10. 3. 2023

Televizní vysílání k inauguraci prezidenta republiky si alespoň na tři minuty zapnulo ve čtvrtek více než tři miliony diváků starších 15 let. Čtvrteční televizní vysílání věnované inauguraci nově zvoleného prezidenta Petra Pavla zasáhlo na obrazovkách České televize, TV Nova a CNN Prima News přes tři miliony diváků starších 15 let (ukazatel reach: 3,006 mil.). Vyplývá… Continue reading MÝTY A FAKTA 1: ZÁSAH TELEVIZNÍ POPULACE

LINEÁRNÍ TV REKLAMU LZE DÍKY HBBTV CÍLIT A PERSONALIZOVAT

15. 11. 2022

HbbTV řešení může do lineární TV reklamy přinést personalizaci a cílení. Z online reklamy mají provozovatelé online videa získat do pěti let více než trojnásobek příjmů než z prodeje online předplatného. I o tom se mluvilo na HbbTV Symposiu. Díky technologii HbbTV se může do živého (lineárního) televizního vysílání dostat cílené a personalizované reklamní sdělení.… Continue reading MÝTY A FAKTA 1: ZÁSAH TELEVIZNÍ POPULACE

PROČ SE POZORNOST A DOSAH VZÁJEMNĚ DOPLŇUJÍ

5. 9. 2022

Odborníci na měření pozornosti profesorka Karen Nelson-Fieldová a Mike Follett reagují na údajnou kritiku profesora Byrona Sharpa týkající se značek, které usilují o pozornost. Profesor Byron Sharp, autor knihy How Brands Grow a ředitel institutu Ehrenberg-Bass, si při svém vystoupení na akci v Austrálii minulý týden vzal na mušku rostoucí zájem o usilování o (nebo… Continue reading MÝTY A FAKTA 1: ZÁSAH TELEVIZNÍ POPULACE

JEDNOTNÉ MĚŘENÍ PRO TV A ONLINE VIDEO ADCROSS SE ROZŠÍŘÍ

13. 4. 2022

Media Club a Nielsen Admosphere pracují na dalším vývoji crossplatformního měření TV a video reklamy AdCross. Mediální zastupitelství Media Club představilo společně s výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere měření pro televizní a onlinovou reklamu (včetně HbbTV) a upoutávek AdCross. Ten mají mediální agentury k dispozici už od začátku letošního roku. Jeho vznik reaguje podle zástupců obou společností na rostoucí míru konzumace online… Continue reading MÝTY A FAKTA 1: ZÁSAH TELEVIZNÍ POPULACE

PRIMA, ČT A NIELSEN SPOUŠTÍ SPOJENÉ MĚŘENÍ TV A ONLINE VIDEOREKLAMY

17. 1. 2022

Skupina Prima a Nielsen Admosphere uvedly spojené měření televizní a online videoreklamy. Souhrnná data o sledovanosti televize Prima nejen na TV obrazovkách, ale i na dalších platformách, na kterých Prima obsah poskytuje, jsou k dispozici v softwaru Adwind Kite. Mediální skupina Prima spustila od začátku roku ve spolupráci s výzkumnou společností Nielsen Admosphere v ostrém režimu projekt měření souhrnné sledovanosti videoreklamy napříč televizí a digitálem. Projekt, označovaný jako AdCross, umožňuje… Continue reading MÝTY A FAKTA 1: ZÁSAH TELEVIZNÍ POPULACE

VAB VYDÁVÁ PŘÍPADOVÉ STUDIE VIDEOREKLAMNÍCH KAMPANÍ NA STREAMOVACÍCH PLATFORMÁCH

19. 10. 2021

Nová zpráva VAB obsahuje studie společností Hulu, NBCUniversal, ViacomCBS, AMC Networks, Spectrum Reach, iSpot a TVSquared a ukazuje, jak streamování podpořilo úspěch kampaní. NEW YORK — Spotřebitelů, kteří využívají streamovací platformy financované reklamou, rychle přibývá. Společnost Video Advertising Bureau (VAB) vydala novou zprávu obsahující 23 případových studií. Ty dokládají sílu streamování videa při zlepšování reklamních kampaní. Zpráva… Continue reading MÝTY A FAKTA 1: ZÁSAH TELEVIZNÍ POPULACE

PO PANDEMII JDOU VŠECHNY ZNAČKY V TELEVIZI CESTOU DTC

23. 8. 2021

Elektronické obchodování v Austrálii a na Novém Zélandu roste. Ve třetím čtvrtletí 2020 dokonce vykázalo nejvyšší růst na světě o 107%. Australské značky, které prodávají zboží přímo spotřebitelům (DTC), toho využívají k rozšiřování své působnosti na trhu. A k tomu používají televizi. DTC značky byly zvyklé na měření impresí a informace založené na datech a do televize přišly s vysokým očekáváním. Jejich přístup změnil… Continue reading MÝTY A FAKTA 1: ZÁSAH TELEVIZNÍ POPULACE

KONZUMACE LINEÁRNÍ TELEVIZE ZŮSTÁVÁ NAD ÚROVNÍ PŘED PANDEMIÍ

9. 8. 2021

Přehled konzumace lineární televize a denního zásahu v Austrálii, Německu, Velké Británii a Spojených státech ve druhém čtvrtletí 2021.

Generální ředitel TV Nova Jan Vlček představuje nové portfolio stanic skupiny Nova, zdroj: MediaGuru.cz

NOVA CHYSTÁ KANÁL NOVA LADY, NOVA 2 SE ZMĚNÍ NA NOVA FUN

5. 8. 2021

Portfolio tematických stanic skupiny Nova se rozroste o nový ženský kanál Nova Lady. Změnami zároveň procházejí stanice Nova 2 a Nova Action. Televizní skupina Nova chystá změny ve svých tematických kanálech. Stanice Nova 2 se v průběhu podzimu přejmenuje na Nova Fun a bude se více zaměřovat na obsah pro mladší cílovou skupinu. Nova Action prošla repositioningem a mění svůj… Continue reading MÝTY A FAKTA 1: ZÁSAH TELEVIZNÍ POPULACE

NÁZOR: TELEVIZNÍ REKLAMA MÁ VŠECHNO, CO POTŘEBUJE, ABY PODALA VÝKON

22. 7. 2021

Marketéři by měli mít na paměti, že žijí v době hojnosti dat. Agentury však tato hojnost dat a možnosti měření televize frustruje. V minulosti poskytovaly údaje v televizní měně jednotný obrázek, jak jsou vynakládány televizní rozpočty. Tradiční televizi, kabelovou televizi, a dokonce i výběrové online video bylo možné sloučit do jediného pohledu na doručení divákům podle věku nebo pohlaví. Teď… Continue reading MÝTY A FAKTA 1: ZÁSAH TELEVIZNÍ POPULACE