Mezi celkem 35 řečníky, které tvořili zástupci členské základny egta, ale i hosté z řad reklamních zadavatelů, mediálních anebo výzkumných agentur, byl také například Ivan Yamshchikov, AI Evangelist působící na Institutu Maxe Planca, Stéphane Berubé, CMO L´Oréal pro západní Evropu nebo Kim Younes z francouzské mediální skupiny M6 Publicité a Chris Goldson z britské komerční jedničky ITV. Za české mediální domy na Summitu vystoupili Jan Vlček z TV Nova/CME, Martina Říhová z Active Group a klientský pohled představil Petr Janeba ze Škoda Auto ČR.
„Letošní ročník měl podtitul „building bridges“, což je velké a aktuální téma nejen pro náš televizní průmysl. Doba se překotně mění, technologie se vyvíjejí velmi rychle a zásadně ovlivňují také spotřebitelské chování. My jako média, se proto musíme přizpůsobit nejen měnícím se diváckým návykům, ale také poptávce a očekávání reklamních zadavatelů. Akce jako je právě egta CEO Summit nám dávají cennou perspektivu, co a jak řeší naši kolegové v zahraničí, a zároveň nás inspirují v tom, co by mohlo fungovat u nás,“
říká Marek Singer, prezident AKTV.
„CEO a Top Exec’s Summit pro nás byl ideální příležitostí připomenout účastníkům, že televize i rozhlas nyní prospívají, že jsou digitálně transformované a dostupné na mnoha obrazovkách, zařízeních a platformách. Výměna poznatků, měřítek a osvědčených postupů v našem neustále se vyvíjejícím odvětví ukazuje, že i když samozřejmě soupeříme o diváckou pozornost, existuje také mnoho důvodů pro to, aby provozovatelé vysílání spolupracovali tváří v tvář rostoucí mezinárodní konkurenci. Naše upřímné poděkování patří AKTV za laskavé hostování summitu v krásném městě Praze, a poskytnutí ideálních podmínek pro tyto nádherné dva dny,“
dodává Katty Roberfroid, ředitelka asociace egta.