ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ SLAVÍ DVA ROKY, DO JEJÍHO ČELA NASTUPUJE MAREK SINGER Z PRIMY
29. 3. 201929. 3. 2019Praha, 29. března 2019 – V rámci svých aktivit se Asociace komerčních televizí systematicky zaměřuje na odstraňování předsudků vůči televizi, které často panují mezi zadavateli reklamy. S cílem přinést i do České republiky výjimečné a respektované zahraniční spíkry a výzkumné studie, uspořádala AKTV na podzim 2018 konferenci s názvem Boost Your Media Performance, jejíž hlavní hvězdou se stal jeden z nejvýraznějších marketingových osobností dneška, australský univerzitní profesor a marketingový expert Mark Ritson. Kromě něj na konferenci přednášeli také vedoucí výzkumu britské marketingové asociace Thinkbox Nicole Greenfield-Smith vedoucí výzkumu britské marketingové asociace Thinkbox Nicole Greenfield-Smith a Jakob Stigler, spoluzakladatel agentury Mano, která kreativně propojuje zadavatele, agentury a média.
Kromě marketingové osvěty se AKTV zaměřila také na legislativní procesy, a to jak na národní, tak i evropské úrovni. K těm nejvýznamnějším patří Směrnice o copyrightu, Směrnice o audiovizuálních a mediálních službách, Směrnice ePrivacy a řada dalších.
Marketingové a legislativní aktivity se spojují také v působení AKTV v rámci Hospodářské komory, kde je jedním ze zakládajících členů sekce Kreativních a kulturních průmyslů.
Zdroj: aktv.cz