ČESKÉ VÁNOČNÍ REKLAMY SE SNAŽÍ VYHNOUT SE STRESU
23. 12. 202323. 12. 2023V letošních českých vánočních kampaních se často objevuje téma svátků bez zbytečného stresu a shonu. Zadavatelé tak chtějí ukázat, že právě díky nim mohou lidé prožívat adventní čas pokojně a věnovat pozornost a čas svým nejbližším.
Úsporu času ve svých kampaních tematizují například online supermarkety Rohlík a Košík. Rohlík staví na příběhu, jenž má připomenout, že to nejdůležitější v životě už mají lidé doma. „Naším cílem je zvyšovat kvalitu života, šířit radost a vytvářet nezapomenutelné zážitky. Tato kampaň je oknem do nevinného a radostného světa dětských Vánoc a připomíná nám všem jednoduchost a krásu tohoto období,“ říká marketingový ředitel Rohlíku Lukáš Antoš. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou B&T. O produkci se postarala společnost Boogie Films, režie se ujal Milan Balog.
Video: Rohlík – Boží Vánoce
Košík pro tento rok využívá svůj reklamní spot z loňska, kterému však dodal novou pointu. V kampani přeje svým zákazníkům „šťastné a zařízené“, přičemž upozorňuje, že největší starostí, kterou by měli o svátcích řešit, je vyladěný recept na bramborový salát. O zbytek se postará online supermarket sám. Kreativa je dílem agentury Bubble, hru s rozšířenou realitou, jež je součástí kampaně, připravilo studio Filters&Games.
Video: Košík – Šťastné a zařízené Vánoce
Chaos v pohodu slibuje proměnit ZOOT. Ve spolupráci s influencerkou Martinou Helis a jejím manželem Jakubem ukazuje, v jakých situacích může módní e-shop ulehčit předvánočnímu stresu.
Na pohodové Vánoce se zaměřil ve své kampani i internetový obchod Vivantis. Ve spotu, který kombinuje živý obraz s animovanými postavami, vykresluje předvánoční realitu mnoha žen, které se lze díky nákupu na e-shopu vyvarovat. Pod kampaní je podepsána Maňana Production.
Vivantis – Vánoce v pohodě? Jde to!
„Darujte si klid“, nabádá ve své kampani Notino. E-shop tak chce ukázat, že vánoční nákupy mohou probíhat bez stresu a v pohodě. „Uprostřed svátečního spěchu a ruchu nám vánoční kampaň Notina připomíná drahocenný dar pohody,“ přibližuje Alexander Montchovsky, brand marketing director Notina. Kampaň vytvořila agentura Triad.
Video: Notino – Darujte si klid: Nakupte vánoční dárky na Notinu
Heureka chce svou kampaní připomenout skutečný význam Vánoc. „V Heurece věříme, že když se necháme unést kouzlem Vánoc, můžeme i u vánočních nákupů vybírat úžasně a zařídit si Vánoce, ze kterých se budou naši blízcí i my skutečně těšit,“ říká Jiří Struk, Group Head of Brand Marketing společnosti Heureka. Pod kampaní je podepsána agentura Planetary. Produkci zajistila společnost Ad kolektiv. Režie se ujal Jiří Horut.
Video: Heureka – Jak nejpohodlněji vyřešit dárky pod stromeček? Vybírej srdcem!
Od stresu s vymýšlením vánočních dárků chce pomoci CPI Property Group, jež na podporu svých 15 obchodních center připravila kampaň „Nelamte si hlavu s dárky“. S Jakubem Prachařem v hlavní roli chce nabídnout odpověď těm, kterým chybí inspirace. Kreativa je dílem agentury Proximity, o produkci se postarala společnost Punk film.
Video: Olympia Teplice – Vánoční dárky? Máme tip!
Humor a uvolnění do předvánočního shonu se snaží svou kampaní s Michalem Suchánkem a Richardem Genzerem a písní Sara Perché Ti Amo vnést Penny. „Vánoce jsou o uvolněném čase s rodinou a přáteli, proto chceme lidi rozesmát a do očí jim vhánět v maximálním možném množství slzy smíchu,“ popisuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny. Pod kampaní je podepsána agentura Hullabaloo s produkcí Boogie Films a režisérem Tomášem Bařinou.
Video: Penny – U nás v PENNY sněží slevy
Albert se ve své vánoční kampani inspiruje dětskou radostí z Vánoc a vyzývá dospělé, aby se stejně jako děti radovali upřímně. „Jídlo je během svátků nepochybně zdrojem potěšení, a právě skrze něj chceme dospělým vrátit tu čistou, nefalšovanou radost, s níž Vánoce prožívají děti,“ vysvětluje myšlenku kampaně „Království radosti z jídla“ Kateřina Harris, VP Marketingu společnosti Albert. Kreativní koncept je dílem agentury VCCP, produkci měla na starosti Bistro Films s režisérem Robertem Hlozem.
Albert Vánoce from VCCP Prague on Vimeo.
Ke snění letos vybízí svou kampaní Vodafone. V reklamě s Martinem Hofmannem chce lidi inspirovat k zamyšlení nad tím, co je dělá skutečně šťastnými, i k tomu, aby svá přání sdíleli. Kromě komunikace v médiích dokonce nabízí také vystřelení přání doslova ke hvězdám. Kampaň je z dílny agentury McCann Prague. Produkci zajistila společnost Procoma. Režie se ujal Ondřej Sokol.
Video: Vodafone – Jaké je to vaše opravdové přání?
Zdroj: mediaguru.cz