Výkony hlavních komerčních TV ukazují, že trh se ale nevrátil nad úroveň roku 2008.
Český televizní trh v letech 2014 a 2015 rostl v čistých investicích na úrovni necelých 5 %. Srovnání, které vychází z hospodářských výsledků (výkonů) hlavních komerčních hráčů českého televizního trhu (Nova Group, Prima Group, Barrandov Group), ale zároveň ukazuje, že v celkovém souhrnu se objem televizního trhu nevrátil nad úroveň roku 2008. Na druhou stranu v roce 2015 šlo o druhý nejlepší výsledek za sledované období. V předloňském roce, který je zatím posledním rokem, za který jsou k dispozici údaje uvedené trojice subjektů, se souhrn výkonů společností CET 21, FTV Prima a Barrandov Televizní Studio dostal na úroveň 8,5 mld. Kč. Ve srovnání s rokem 2014 to bylo o necelých 400 mil. Kč více. Za rokem 2008 ale předloňský výsledek zaostal o 1,3 mld. Kč.
Po roce 2013, který byl poznamenán striktní obchodní politikou TV Nova, což vedlo ke snížení reklamních investic (-5 %), se trh v následujícím roce vrátil k růstu. Stalo se tak dva roky po sobě, kdy se souhrnné výkony hlavních hráčů komerčního trhu zvýšily o necelých 5 %. Růst na úrovni jednotek procent je podle dosavadních prognóz předpovídán i pro rok 2017.
Skupina Nova snižovala v období 2008-2013 své výkony, po roce 2013 se ale její výsledek začal zvyšovat. Konkurenční Prima si ve stejném období (2015 vs. 2008) polepšila o čtvrtinu. Rekordní rok 2013, ve kterém těžila ze zmiňované obchodní politiky TV Nova, však v následujících letech nepřekonala.
Souhrnné výkony CET 22, FTV Prima a Barrandov TS, 2008-2015, mil. Kč
Zdroj: výroční zprávy 2008-2015
Meziroční vývoj výkonů na TV trhu
Vývoj výkonů CET 21, FTV Prima, Barrandov TS, 2008-2015, mil. Kč
Zdroj dat: výroční zprávy 2008-2015, MediaGuru.cz
Zdroj: mediaguru.cz