Soutěž Effie, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), zveřejnila svůj letošní shortlist. Do finále se probojovalo 68 prací v 16 kategoriích. Nejvíce nominací získala agentura McCann (17). Jedenáct želízek v ohni má Publicis Groupe, sedm Ogilvy. Nejpočetněji zastoupenou kategorií je Aktivační marketing, kde o umístění bojuje celkem devět projektů.
Shortlist 26. ročníku soutěže Effie
O vítězích rozhoduje porota složená ze zástupců zadavatelů, komunikačních agentur, mediálních agentur, výzkumných agentur (členů sdružení SIMAR), zástupců odborných médií a zástupců Google i skupiny Prima. Garantem kategorie PR je APRA. Partnerem výzkumné části je sdružení výzkumných agentur SIMAR. Dalšími partnery Effie jsou Ipsos a Behavio Labs.
Slavnostní předávání cen Effie se uskuteční 14. listopadu v Kině Lucerna pod taktovkou moderátora Marka Hlavici.
Zdroj: mediaguru.cz