LINDSEY CLAY Z THINKBOXU SE STANE PREZIDENTKOU GLOBAL TV GROUP

26. 3. 201926. 3. 2019
Lindsey Clay, CEO společnosti Thinkbox, byla zvolena první prezidentkou Global TV Group, neformální skupiny TV vysílatelů, vydavatelství a obchodních orgánů v Evropě, USA, Kanadě, Austrálii a Latinské Americe.

Skupina Global TV Group byla založena v roce 2013. Slouží coby fórum pro sdílení poznatků, výměnu osvědčených postupů a shromažďování TV dat. V současné době čítá na 14 sdružení televizního průmyslu z celého světa. Skupina Global TV Group každoročně vytváří The Global TV Deck, cennou databanku navrženou pro potřeby inzerentů, kteří touží po transparentních a silných datech a aktuálních analýzách obchodního výkonu TV reklamy.

Lindsey Clay, CEO, Thinkbox:
„Je mi ctí být první prezidentkou Global TV Group. Televizní průmysl zvyklý soustředit se na domácí prostředí musí častěji spolupracovat na mezinárodní úrovni, aby mohl vyprávět neuvěřitelný příběh své kulturní a obchodní síly a svých rapidně se vyvíjejících technologických schopností. Diváci ani inzerenti na tom nikdy nebyli lépe. Čeká nás skvělý příběh.”

Linsey Clay působí jako CEO společnosti Thinkbox od roku 2014.

Více informací o skupině Global TV Group najdete na www.theglobaltvgroup.com.



O společnosti Thinkbox

Thinkbox je marketingový orgán pro komerční TV ve všech podobách ve Velké Británii. Spolupracuje s marketingovou komunitou s jedinou ambicí: pomáhat inzerentům vytěžit ze současné TV to nejlepší.

Jeho podílníky jsou Channel 4, ITV, Sky Media, Turner Broadcasting a UKTV, jež společně představují přes 99% výnosů z komerční TV reklamy skrze své vlastní a partnerské TV kanály. Přidruženými členy jsou Discovery Networks Norway, Disney, TAM Ireland, Think TV (Austrálie), thinktv (Kanada), TVN Media (Polsko), TV Globo (Brazílie), TV 2 (Norsko), TV 2 (Dánsko), DSTv (Jihoafrická republika) a Virgin Media. Discovery Networks UK & Ireland a  STV rovněž poskytují přímou finanční podporu.

TV má inzerentům co nabídnout více než kdykoli předtím. V nepřehledném mediálním světě, kde se pozornosti inzerentů hlasitě dožadují nové hlasy, TV stále vyniká jako prověřený, důvěryhodný, a především nejúčinnější prostředek.

TV formuje populární kulturu. Investice našich vysílatelů do TV pořadů prémiové kvality, z nichž si vybere každý typ diváka – a jež jsou dostupné na jakékoli obrazovce si budete přát – vytváří reklamní prostředí, kterému se nic nevyrovná.

Thinkbox pomáhá společnostem dosáhnout jejich marketingových cílů – ať už je to zajišťováním dostupnosti informací o TV (a vyvracením mýtů), porozuměním, jak a proč TV reklama funguje, objasňováním toho, jak se TV mění, představováním inovativních a finančně dostupných řešení nebo nepřetržitým poskytováním hmatatelných důkazů o efektivitě, jež inzerenti potřebují.

Zdroj: TheGlobalTVGroup.com

Načítání dalších...