V loňském roce odstartovala AKTV svou činnost konferencí zaměřenou na nejrozšířenější mýty o televizní a online reklamě prezentací britského guru efektivity Lese Bineta. Na začátku letošního roku přijela na pozvání AKTV představit závěry svého výzkumu o účincích reklamy na různých platformách australská profesorka Karen Nelson-Field. Hlavní hvězdou třetí konference, která se bude konat 1. října v Praze, pak bude univerzitní profesor a marketingový expert Mark Ritson.
Kromě světově uznávaného odborníka Marka Ritsona vystoupí na konferenci také vedoucí výzkumu britské marketingové asociace Thinkbox Nicole Greenfield-Smith, která představí závěry svého letošního výzkumu Profit Ability: the business case for advertising. O své nejlepší best practice se s hosty konference podělí Chris Goldson, Director of Creative Works and Commercial Marketing, z nejsledovanější britské komerční TV skupiny ITV a důraz na české a slovenské podmínky a potřeby odhalíme společně s diskutéry v klientském panelu.
„Po nadšených reakcích na naše předchozí akce jsme se tentokrát rozhodli koncept naší konference rozšířit na více témat a řečníků, přizvat k organizaci naše slovenské kolegy a dát tak možnost zúčastnit se jí mnohem více zájemcům. Naším cílem je zprostředkovat zadavatelům v České republice a na Slovensku nejnovější poznatky přímo z úst předních světových expertů, kteří v České republice obvykle nevystupují, aniž by na podobnou konferenci museli odjet do Londýna nebo Paříže,“ říká Jan Vlček, předseda AKTV. „Na naši první společnou česko-slovenskou konferenci se osobně velmi těším, a to zejména na naše hvězdné řečníky, přední marketingové odborníky známé z velkých zahraničních konferencí. Je to unikátní příležitost pro nás i naše hosty dostat se k nejmodernějším poznatkům a trendům, které nám pak budou nápomocné i lokálním byznyse,“
dodává Marcel Grega, prezident ANRTS.
Mediálními partnery konference jsou Hospodářské noviny, odborný server Mediaguru.cz a slovenský odborný měsíčník Stratégie.
Více informací najdete na webových stránkách www.screenvoice.cz/konference.
Kromě akademické sféry se v praxi Mark věnuje také strategiím značek, průzkumu trhu, segmentaci, CRM anebo marketingové komunikaci. Třináct let pracoval jako interní expert pro LVMH – největší skupinu luxusního zboží, do které patří značky jako Louis Vuitton, Dom Perignon, Fendi, Tag Heuer, Dior a Hennessy.
Mark je také více než 10 let pravidelným sloupkařem Marketing Week, za svou žurnalistickou i akademickou práci je držitelem řady ocenění, včetně jedné z nejprestižnějších marketingových cen Ferber Award za svou doktorskou práci.