MILION DOLARŮ DENNĚ, TOLIK FACEBOOK UTRÁCÍ ZA TELEVIZNÍ REKLAMU
19. 6. 201819. 6. 2018Společnost Facebook intenzivně investuje do své televizní reklamní kampaně, která jí má získat zpět důvěru uživatelů. Ta utrpěla zejména po odhalení informací o zneužívání dat uživatelů k opětovnému cílení, jejich roli v šíření falešných zpráv, i dalších negativních problémech.
Kampaň (viz níže) slibuje, že se vrátí zpět k tomu, "co Facebook přinesl dobrého."
Zatím vylepšuje situaci lokálních a národních televizních stanic. Společnost Facebook podle srovnávací reklamní analýzy Kantar Media utrácí od poloviny března průměrně 1 milion dolarů denně. Zahájila nejdříve šestitýdenní lokální kampaní a následně 25. dubna vstoupila na národní úroveň.
Výdaje se pro trh televizní reklamy mohou zdát obrovské, ale je to jen zlomek toho, co společnost Facebook vybere od inzerentů. Podle Kantar Media, společnost Facebook během prvního čtvrtletí roku 2018 vydělala 11,8 miliardy dolarů, což představuje zhruba 130 milionů dolarů za den.
Zdroj: mediapost.com