PODÍVEJTE SE, JAK PROBÍHALO NATÁČENÍ KAMPANĚ ONEPLAY – SPOLEČNÉ PLATFORMY TV NOVA A O2

6. 3. 20256. 3. 2025
TV Nova a O2 spustí Oneplay – službu kombinující TV a streaming. Kampaň, symbolizující cestu do nekonečné zábavy, začala 25. února tiskovou konferencí a prvním spotem. Celkem uvede čtyři spoty a objeví se v TV, tisku, rádiu, online i na venkovních plochách.

Oneplay bude oficiálně spuštěna 10. března 2025. Detaily nové služby Oneplay a první brandový spot společně představily TV Nova a O2 médiím a veřejnosti 25. února na tiskové konferenci v Křižíkových pavilonech. Nová služba od společností ze skupiny PPF přináší nyní na jednom místě bohatou obsahovou nabídku s důrazem na inovativní funkce.

Spuštění Oneplay provází rozsáhlá 360° kampaň, na které TV Nova a O2 spolupracovaly s agenturou VML.

„Kampaní chceme představit novou službu a značku Oneplay, která na českém trhu otevírá zcela novou kategorii. Spojuje to nejlepší ze světa SVOD a OTT a zároveň přináší nové funkce – vše na jednom místě, v jedné aplikaci. Tuto jedinečnost jsme se snažili promítnout i do samotné kampaně a DNA značky. Jako službu, která nabízí prémiovou českou zábavu a zážitek v dostupné a uživatelsky přívětivé podobě pro každý den,“ říká Andrej Slaninka, brand manažer Oneplay.









Marketingová kampaň se současně odehrává na několika úrovních a postupně bude komunikovat vznik nové služby, její inovativní funkce a obsah platformy. Uvede čtyři brandové a další contentové spoty.

Vedle televize, rádia, tisku a digitálních kanálů, sociálních sítí nebo i prodejen O2 se kampaň objeví i v outdooru po celém Česku. Od příštího týdne bude mít unikátní brandový polep i celý přestupní tunel mezi trasami A a C ve stanici metra Muzeum.

Symbolem celé kampaně je výtah, který diváky provede různými patry nekonečných světů zábavy a sportu služby Oneplay. Stačí jen stisknout tlačítko nebo kliknout na ikonu aplikace.
 



„Chtěli jsme vytvořit zdánlivě nekonečný svět postav a možností, který by byl nejen snadno dosažitelný, ale i dostatečně zajímavý na to, abyste ho chtěli prozkoumat. Tato idea dokáže diváky oslovit a jde nad rámec klasické propagace,“ vysvětluje Jake Barrow, „chief creative officer“ VML.

Výtah se objevuje ve čtyřech spotech a klíčových vizuálech, z nichž každý pokrývá jednu z fází kampaně. První, 40sekundový spot uvádí hvězdy bývalých platforem – Oskara Hese v hlavní roli Krále Šumavy z produkce Voyo Originál a Petra Čecha za O2 TV.

Herci, sportovní hvězdy a baviči z obou původních služeb společně putují výtahem do „práce“ do svých světů za diváky, kteří právě sledují daný sport či pořad. Zažívají řadu různých žánrů a neočekávaných setkání, potkávají se s postavami, které obývají svět Oneplay.

Spot s Petrem Čechem a Oskarem Hesem se objevuje na televizních obrazovkách od 25. února. Pro natáčení byly využity prostory Fantasy Studios, kde se na 24metrové LED obrazovce mohly poměrně jednoduše nasimulovat čtyři různé světy a prostředí: tajemný les, trosky Římské říše, zázemí kuchyně pro kuchařskou show nebo televizní studio atd.







Zdroj: TV Nova


Jak probíhalo natáčení, se můžete podívat zde.

Nasazení dalších dvou spotů je naplánováno na 10. března. Jeden se zaměří na funkce Oneplay, jako je zpětné přehrávání a zastavení živého vysílání nebo sledování předpremiér. Účinkují v něm moderátorské hvězdy Zorka Hejdová a Rey Koranteng.

Ve třetím spotu s Petrem Čechem se představí Oneplay jako nevšední zábavní platforma, kde diváci najdou na jednom místě ojedinělou nabídku sportovních utkání, nejvyšší fotbalové i hokejové soutěže, Formuli 1 a další. Poslední, čtvrtý spot se nese v duchu nové série Krále Šumavy, nového Oneplay Originálu s Oskarem Hesem.

Spoty vznikly ve spolupráci s režisérem Robertem Hlozem, který má na kontě například režii filmu Bod obnovy.

„Stejně jako se ve spotech neočekávaně setkávají zástupci dvou světů – nejlepšího sportu reprezentovaného Petrem Čechem a nejoblíbenější zábavy v podání Oskara Hese – tak se i při tvorbě společné kampaně potkaly rozličné marketingové týmy: technologické firmy a televize. Právě vzájemná inspirace tohoto propojení byla obohacující, protože každý ze své praxe přinesl jiný a často pro druhou stranu i neotřelý pohled. Díky tomu vznikl unikátní kreativní koncept ‚Unexpected encounters‘, který je barvitý stejně jako celá spolupráce,“ říká marketingový ředitel O2 David Daneš.

„Chci poděkovat především agentuře VML a Robertovi Hlozovi za perfektní spolupráci a pevné nervy. Společně jsme vytvořili funkční, snadno zapamatovatelnou kreativní platformu, se kterou plánujeme dlouhodobě pracovat. Věříme, že si ji lidé zamilují,“ uzavírá Jakub Folauf, „head of brand & marketing strategy“ TV Nova.

Vizitka kampaně



  • Klient: TV Nova, O2

  • Kreativní koncept: VML

  • Produkce: Bubenská Production

  • Režisér: Robert Hloz

  • Kreativní vedení: Jake Barrow

  • Kreativní koncept a ideamaking: Márton Martos, Hayden Pike, Dušan Koutský, Carlos Paboudjian

  • Strategie: Kristýna Ochvatová, Zuzana Foktová

  • Copywriting: Ondřej Potůček, Helena Johnston

  • Account Management: Nikola Prinzová, František Mareš, Jana Soldátová

  • Nasazení: tři měsíce od 25. února 2025

  • Mediamix: TV, tisk, rádio, online, OOH


Zdroj: mam.cz

Načítání dalších...