Oneplay bude oficiálně spuštěna 10. března 2025. Detaily nové služby Oneplay a první brandový spot společně představily TV Nova a O2 médiím a veřejnosti 25. února na tiskové konferenci v Křižíkových pavilonech. Nová služba od společností ze skupiny PPF přináší nyní na jednom místě bohatou obsahovou nabídku s důrazem na inovativní funkce.
Spuštění Oneplay provází rozsáhlá 360° kampaň, na které TV Nova a O2 spolupracovaly s agenturou VML.
„Kampaní chceme představit novou službu a značku Oneplay, která na českém trhu otevírá zcela novou kategorii. Spojuje to nejlepší ze světa SVOD a OTT a zároveň přináší nové funkce – vše na jednom místě, v jedné aplikaci. Tuto jedinečnost jsme se snažili promítnout i do samotné kampaně a DNA značky. Jako službu, která nabízí prémiovou českou zábavu a zážitek v dostupné a uživatelsky přívětivé podobě pro každý den,“ říká Andrej Slaninka, brand manažer Oneplay.
Marketingová kampaň se současně odehrává na několika úrovních a postupně bude komunikovat vznik nové služby, její inovativní funkce a obsah platformy. Uvede čtyři brandové a další contentové spoty.
Vedle televize, rádia, tisku a digitálních kanálů, sociálních sítí nebo i prodejen O2 se kampaň objeví i v outdooru po celém Česku. Od příštího týdne bude mít unikátní brandový polep i celý přestupní tunel mezi trasami A a C ve stanici metra Muzeum.
Symbolem celé kampaně je výtah, který diváky provede různými patry nekonečných světů zábavy a sportu služby Oneplay. Stačí jen stisknout tlačítko nebo kliknout na ikonu aplikace.
„Chtěli jsme vytvořit zdánlivě nekonečný svět postav a možností, který by byl nejen snadno dosažitelný, ale i dostatečně zajímavý na to, abyste ho chtěli prozkoumat. Tato idea dokáže diváky oslovit a jde nad rámec klasické propagace,“ vysvětluje Jake Barrow, „chief creative officer“ VML.
Výtah se objevuje ve čtyřech spotech a klíčových vizuálech, z nichž každý pokrývá jednu z fází kampaně. První, 40sekundový spot uvádí hvězdy bývalých platforem – Oskara Hese v hlavní roli Krále Šumavy z produkce Voyo Originál a Petra Čecha za O2 TV.
Herci, sportovní hvězdy a baviči z obou původních služeb společně putují výtahem do „práce“ do svých světů za diváky, kteří právě sledují daný sport či pořad. Zažívají řadu různých žánrů a neočekávaných setkání, potkávají se s postavami, které obývají svět Oneplay.
Spot s Petrem Čechem a Oskarem Hesem se objevuje na televizních obrazovkách od 25. února. Pro natáčení byly využity prostory Fantasy Studios, kde se na 24metrové LED obrazovce mohly poměrně jednoduše nasimulovat čtyři různé světy a prostředí: tajemný les, trosky Římské říše, zázemí kuchyně pro kuchařskou show nebo televizní studio atd.




Jak probíhalo natáčení, se můžete podívat zde.
Nasazení dalších dvou spotů je naplánováno na 10. března. Jeden se zaměří na funkce Oneplay, jako je zpětné přehrávání a zastavení živého vysílání nebo sledování předpremiér. Účinkují v něm moderátorské hvězdy Zorka Hejdová a Rey Koranteng.
Ve třetím spotu s Petrem Čechem se představí Oneplay jako nevšední zábavní platforma, kde diváci najdou na jednom místě ojedinělou nabídku sportovních utkání, nejvyšší fotbalové i hokejové soutěže, Formuli 1 a další. Poslední, čtvrtý spot se nese v duchu nové série Krále Šumavy, nového Oneplay Originálu s Oskarem Hesem.
Spoty vznikly ve spolupráci s režisérem Robertem Hlozem, který má na kontě například režii filmu Bod obnovy.
„Stejně jako se ve spotech neočekávaně setkávají zástupci dvou světů – nejlepšího sportu reprezentovaného Petrem Čechem a nejoblíbenější zábavy v podání Oskara Hese – tak se i při tvorbě společné kampaně potkaly rozličné marketingové týmy: technologické firmy a televize. Právě vzájemná inspirace tohoto propojení byla obohacující, protože každý ze své praxe přinesl jiný a často pro druhou stranu i neotřelý pohled. Díky tomu vznikl unikátní kreativní koncept ‚Unexpected encounters‘, který je barvitý stejně jako celá spolupráce,“ říká marketingový ředitel O2 David Daneš.
„Chci poděkovat především agentuře VML a Robertovi Hlozovi za perfektní spolupráci a pevné nervy. Společně jsme vytvořili funkční, snadno zapamatovatelnou kreativní platformu, se kterou plánujeme dlouhodobě pracovat. Věříme, že si ji lidé zamilují,“ uzavírá Jakub Folauf, „head of brand & marketing strategy“ TV Nova.
Vizitka kampaně
- Klient: TV Nova, O2
- Kreativní koncept: VML
- Produkce: Bubenská Production
- Režisér: Robert Hloz
- Kreativní vedení: Jake Barrow
- Kreativní koncept a ideamaking: Márton Martos, Hayden Pike, Dušan Koutský, Carlos Paboudjian
- Strategie: Kristýna Ochvatová, Zuzana Foktová
- Copywriting: Ondřej Potůček, Helena Johnston
- Account Management: Nikola Prinzová, František Mareš, Jana Soldátová
- Nasazení: tři měsíce od 25. února 2025
- Mediamix: TV, tisk, rádio, online, OOH
Zdroj: mam.cz