SUPER BOWL 59 JE PODLE SPOLEČNOSTI FOX NEJSLEDOVANĚJŠÍM ZÁPASEM V HISTORII SE 127,7 MILIONY DIVÁKŮ

11. 2. 202511. 2. 2025
Eagles vyřadili Chiefs a stanice Fox zaznamenala rekord ve sledovanosti.

V pondělí stanice Fox oznámila, že Super Bowl 59 sledovalo v průměru 126 milionů diváků. Tato čísla pocházejí z projekcí společnosti Fox, včetně rychlých národních statistik společnosti Nielsen a analýzy první strany Tubi/NFL. V úterý společnost Fox aktualizovala údaje o sledovanosti Super Bowlu a oznámila, že Super Bowl 59 sledovalo v průměru 127,7 milionu diváků.




Díky této sledovanosti se Super Bowl 59 stal nejsledovanějším velkým zápasem v historii, což je o 3 % více než v případě Super Bowlu 58, který loni sledovalo 123,7 milionu diváků. Podle společnosti zahrnuje sledovanost televizních stanic Fox, Fox Deportes, Tubi, Telemundo a digitálních služeb NFL.





Fox uvedl, že sledovanost Super Bowlu dosáhla vrcholu ve druhé čtvrtině od 20:00 do 20:15 SEČ a dosáhla 137,7 milionu diváků. Společnost rovněž uvedla, že byla zaznamenána rekordní sledovanost streamingu s průměrnou minutovou sledovaností 14,5 milionu diváků. Mezitím společnost Tubi, která streamovala zápas zdarma, dosáhla průměrné minutové sledovanosti 13,6 milionu diváků.




Poločasová show Apple Music na Super Bowlu s Kendrickem Lamarem v hlavní roli přilákala v průměru 133,5 milionu diváků na televizních a digitálních platformách, čímž byl stanoven nový rekord sledovanosti. Díky těmto číslům překonala společnost Fox sledovanost Super Bowlu 57, která činila 115,1 milionu diváků, o více než 10 milionů diváků.





Obrovská sledovanost přichází i přesto, že zápas nebyl v závěru soutěžní kvůli rozhodujícímu vítězství Philadelphie Eagles nad Kansas City Chiefs. Přichází také v době nebývalé poptávky po reklamním prostoru v roce 2025.

V letošním roce společnost Fox poprvé prodala 30sekundovou reklamu za více než 8 milionů dolarů, přičemž za tuto cenu prodala více než 10 reklam a seznam inzerentů je připraven skočit po jakékoli dostupnosti. Předzápasová reklama se také prodala za 4,5 milionu dolarů a pozápasová reklama by mohla dosáhnout 4 milionů dolarů.

Společnost vyprodala zápas několik měsíců dopředu a ADWEEK již dříve informoval, že jen v prodeji celostátní reklamy se Fox blíží 700 milionům dolarů, což je nový rekord.
"Zaznamenali jsme nárůst poptávky, kdy můžete v jedné reklamě agregovat značný rozsah. To na jiných místech nemůžete. Živý sport je opravdu poslední baštou, kde to můžete udělat," řekl

Mark Evans, vedoucí prodeje reklamy ve společnosti Fox Sports, již dříve řekl časopisu ADWEEK.




Kvůli zvýšené poptávce se nákupčí médií již obracejí na společnost NBCUniversal, která vlastní práva na vysílání příštího ročníku Super Bowlu ze stadionu Levi's Stadium (Santa Clara, Kalifornie), kde sídlí tým San Francisco 49ers.





V rozhovoru pro ADWEEK již v květnu 2024 Mark Marshall, vedoucí oddělení prodeje reklamy společnosti, uvedl, že již byla zahájena předběžná jednání ohledně Super Bowlu a dalších možností přímých přenosů.

"Máme lidi, se kterými máme uzavřeny víceleté smlouvy, které se týkají buď zábavy, nebo zábavy a sportu, takže probíhají rozhovory týkající se nejen diskuse o Super Bowlu, ale také o olympijských hrách, SNL 50," řekl Marshall. "Máme spoustu těchto událostí, které zahrnují více vysílacích období. Takže s těmito lidmi vedeme diskuse."




Logo nadcházejícího Super Bowlu, který se bude vysílat 8. února 2026 na stanici NBCU, si prohlédněte níže:







Nejnovější zprávy o Super Bowlu 59 najdete v přehledu reklam na Super Bowl 2025 a ve zbytku našich článků zde.

Zdroj: adweek.com

Načítání dalších...