Tento přístup mají přibližně tři čtvrtiny (74 %) televizních diváků na světě, a dokonce 76 % Australanů, a proto jeden z předních manažerů společnosti ViacomCBS upozorňuje, že diváci přemýšlejí o televizi jako o obsahu, nikoli jako o počtu a nárůstu nástrojů, které jim k němu zajistí přístup. Oním manažerem je Christian Kurz, senior viceprezident skupiny Global Insights ve společnosti ViacomCBS, který poskytl rozhovor společnosti AdNews, když se minulý týden v Sydney na fóru o budoucnosti televizní reklamy chystal představit výsledky výzkumu.
Studie nazvaná Dnešní televize (Today’s TV) vychází z průzkumu, kterého se zúčastnilo 10 000 spotřebitelů v deseti zemích (Argentina, Austrálie, Německo, Maďarsko, Mexiko, Polsko, Španělsko, Thajsko, Velká Británie a USA). Závěr zní, že diváci mají televizi rádi, ale chtějí jednodušší zkušenost.
„[Výzkum] ukázal, jak televize (definovaná jako televizní pořady a filmy) plní tři primární potřeby: hýčká diváky, stmeluje rodiny a rozšiřuje nám obzory tím, že ukazuje příběhy, které tu ještě nebyly,“
řekl Kurz. Australské publikum je zřejmě ke své televizi vázáno mimořádně silně. 84 % považuje televizi za součást každodenního života, zatímco světový průměr je 69 %. Přibližně 83 % Australanů tvrdí, že televize je důležitý zdroj zábavy (oproti globálním 70 %), dalších 83 % je nadšeno možnostmi sledování (oproti globálním 77 %) a 88 % považuje televizi za zdroj pohodlí (oproti globálním 66 %). Přesto si 79 % Australanů přeje, aby bylo snadnější televizní pořady a filmy najít, a 85 % vádí, že by chtěli mít přístup k celému televiznímu obsahu prostřednictvím jediné služby.
„Vyhledávání obsahu zabírá čas a je nepříjemné - zejména u VOD služeb. Diváci prahnou po jednoduchosti, 80 % by uvítalo, kdyby bylo možné dostat se k veškerému televiznímu obsahu pomocí jedné služby, a 77 % diváků si přeje, aby bylo jednodušší najít televizní pořady a filmy, které mají rádi,“
citoval globální údaje Kurz.
„Stručně řečeno, lidé mají televizi rádi stejně jako dřív, ale je v ní tolik skvělého obsahu, že rozhodnout se, co sledovat, je stresující,“
dodal.
„Dejte jim pohodu a jednoduchost, po které touží, a zlepšíte jejich diváckou zkušenost. To platí pro reklamu i pro programy.“
Zdroj: origin.warc.com