Podle údajů společnosti NPAW, která se zabývá analýzou videa, jsou televizory stále preferovaným a nejoblíbenějším zařízením pro obsah videa na vyžádání, ale chytré telefony získávají celosvětově stále větší podíl.

Dvě pětiny (41 %) konzumace obsahu videa na vyžádání se odehrávají na připojeném televizním zařízení a tento podíl zůstal za poslední rok stabilní.
Oproti tomu chytré telefony nyní zaujímají podíl 26 %, který vzrostl z 21 % v předchozím roce, což představuje největší nárůst napříč všemi zařízeními.
Spotřeba videa na vyžádání na PC se umístila na třetím místě, ale zaznamenala největší pokles, a to na 12 % ve 4. čtvrtletí 2021.
Spotřeba digitálního videa silně roste a inzerenti v důsledku toho přesouvají své rozpočty - WARC Data očekává, že výdaje na OTT video reklamu letos vzrostou o 20 %, přičemž důležitou roli hrají značky přímo pro spotřebitele.
Pro značky využívající digitální video může popularita účtů pro sdílení představovat určitý problém v oblasti cílení a personalizace. Problémem může být také široká škála platforem, kdy diváci používají v průměru pět platforem, a je tak těžší je při nevhodném plánování, reklamním sdělením zachytit.
Zdroj: warc.com