Diváci také reklamě v televizi věnují mnohem větší pozornost, než reklamám na sociálních sítích. A tím má televize zásadní dopad na prodej. Televize je v dnešní době zásadní i pro online značky a e-shopy. I s nižším budgetem se investice malým značkám vyplatí. S televizí totiž jasně víte, co dostanete - masový dopad, pozornost, zapamatovatelnost značky a vyšší tržby. Sledování televize a jejích reklam ve společnosti vytváří příležitosti pro osobní doporučení, vyvolává konverzaci a zesiluje emoce. Televize tak všemi těmito způsoby pomáhá značkám skórovat a dosahovat cílů.
A protože dobré skóre patří i ke sportu, ScreenVoice MAGAZÍNU tohoto měsíce píše o Super Bowlu, nejočekávanější sportovní události v Americe. Reklamy vysílané během finálové přestávky jsou ty nejdražší a také ty nejočekávanější. Přečtěte si, čím je reklama na Super Bowlu výjimečná a které značky dokázaly svým reklamním spotem tento sportovní svátek kreativně obohatit.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class="tsp"][vc_column][vc_column_text]
SOUVISEJÍCÍ POJMY
> Více k tématu najdete ve slovníku[/vc_column_text][vc_row_inner el_class="pojmy" css=".vc_custom_1636831423512{margin-bottom: -14px !important;}"][vc_column_inner width="1/4"][vc_column_text]INFOTAINMENT[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][vc_column_text]ROI[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/4"][vc_column_text]SLEDOVÁNÍ TELEVIZE[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]
PŘEDCHOZÍ TÉMATA MĚSÍCE
[tema_mesice lang='cs'][/vc_column_text][vc_column_text]
Přečtěte si k tématu
[taglist tag="1385,564,287"][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]