Proč je to důležité
I přes rostoucí investice do reklamy jsou kampaně na sociálních médiích nejčastěji označovány za „nepřiměřené“ a „obtěžující“. Největší spotřebitelé digitálních médií jsou zároveň nejodolnější vůči cílené reklamě, což oslabuje jeden z hlavních přínosů digitálních kampaní.
Toto zjištění přinesla analýza postojů spotřebitelů k reklamě, digitálním médiím, bezpečnosti značky a cílení založeného na datech ve Velké Británii a USA. Měření prováděla společnost GWI, která se zaměřuje na cílení na publikum, ve spolupráci se společností WARC.
Podrobné údaje
- Mladší diváci chtějí, aby je reklama oslovila na emocionální úrovni, starší diváci naopak hledají informace o produktech.
- Více než polovina spotřebitelů (53 %) tvrdí, že přílišný počet reklam negativně ovlivňuje jejich pohled na značku.
- Mladší diváci se v online prostředí snadno nechají rozptýlit - jeden ze dvou (49 %) uvádí, že na chytrém telefonu pravidelně přepíná mezi několika aplikacemi.
Kompletní report je ke stažení zde.
Zdroj: warc.com