Rok 2020 nám (nejen v Austrálii) prozatím přináší nejistotu. Lesní požáry, pandemie a poté recese. Jako marketéři vybíráme možnosti, jak pro naše značky zajistit růst, a s informacemi, které máme k dispozici, děláme, co můžeme.
Marketingové rozpočty jsou dnes pod tlakem více než kdy dřív a bitva o tržní podíl přináší těžké boje. Ale čím víc se věci mění, tím víc zůstávají stejné. Když investujete do televize, víte přesně, co získáte – masový zásah, pozornost, zapamatovatelnost a prodeje. Pokud jde o výběr mediálních video platforem pro realizaci efektivních kampaní, k jistotě nás vede sedm kroků:
- Televize zasáhne každý týden 85 % populace.
- Konzumace videa na vyžádání vysílacích společností (BVOD) je na vzestupu.
- Australané televizi důvěřují, což vrhá příznivé světlo i na reklamu.
- Reklamy vysílané v televizi získávají větší pozornost a déle si ji udrží.
- Reklamy vysílané v televizi si lidé pamatují devětkrát déle.
- Televize + BVOD má 2,4krát vyšší dopad na prodeje než televize v kombinaci s YouTube.
- Televize je králem návratnosti investic.
Druhá polovina roku 2020 bude náročná. Každý dolar investovaný do marketingu by měl pořádně zabrat stejně jako vy. Buďte si svými rozhodnutími o investicích do médií jistí. Buďte si jistí televizí. Když investujete do televize, víte přesně, co získáte – masový zásah, pozornost, zapamatovatelnost a prodeje. Takže když si chcete být při rozhodování o investicích do médií jistí, buďte si jistí televizí.
Zdroj: thinktv.com.au