Zdroj: Lionhearted.com
AKTUALITY DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA

YOUNG LIONS: NEJVÍC CEN MAJÍ MLADÍ Z DENTSU, WMC GREY A ZARAGUZY

24. 3. 202524. 3. 2025
Sedmnáctý ročník rozvojové soutěže pro mladé profesionály z oboru Young Lions rozdal své ceny.

Letošní sedmnáctý ročník Young Lions, kreativní soutěže a tréninkového programu pro mladé komunikační profesionály do 30 let včetně, vyhlásil vítěze v jednotlivých kategoriích. Do letošního ročníku se přihlásilo sedmdesát týmů, které řešily zadání čtyř organizací v pěti kategoriích. O oceněných rozhodlo dvacet porotců. Nejvíce medailových ocenění posbíraly mladé týmy z agentur Dentsu (tři medaile - jedna stříbrná, dvě bronzové a jedno čestné uznání), WMC Grey (tři medaile – dvě zlaté, jedna stříbrná) a Zaraguza (jedna zlatá, jedna bronzová a jedno čestné uznání). Po dvou oceněních posbíraly agentury VML a Ami Communications a po jednom Hero & Outlaw, PHD / OMG, Bison & Rose, YYY agency a David Čedík. Největší konkurence byla v kategorii Digital (23 týmů), dále v kategorii Média (17 týmů) a PR (16 týmů).

Média



  • V kategorii Média zvítězil tým tvořený Ivannou Yovzhiy a Michaelou Tvrdíkovou z agentury Zaraguza.

  • Druhé místo patří dvojici Dieu Linh Phanová a Lucia Štoffová, reprezentující agenturu VML.

  • Třetí příčku obsadily dva týmy: Matyáš Gelnar a Kristýna Šteffelová z agentury Dentsu a dále Anna Krupičková z agentury PHD spolu s Terezou Kanzelsbergerovou z OMG.

  • Za své výkony získaly čestné uznání také dvojice Lucia Urbaníková a Michal Krhut, taktéž z agentury Zaraguza, a Tereza Košťálková spolu s Klárou Exnarovou, zastupující agenturu VML.


Ivanna Yovzhiy a Michaela Tvrdíková z agentury Zaraguza; Zdroj: Lionhearted.com

Digital



  • V kategorii Digital zvítězil tým ve složení Václav Pruner z WMC Grey a David Čedík, zastupující stejnojmenný subjekt.

  • Na druhém místě se umístila dvojice Marek Paštika a Kryštof Henzl, rovněž z agentury WMC Grey.

  • Třetí místo patří Štěpánovi Zahálkovi a Tereze Kovandové, kteří reprezentovali agenturu Dentsu.

  • Čestné uznání v této kategorii získali Oleksandra Horobiienko a Cedrik Kryštof Šín z agentury YYY.


Václav Pruner a David Čedík; Zdroj: Lionhearted.com

PR



  • V kategorii PR si první místo odnesl tým Jakub Wija a Adam Rektor Polánek z agentury Hero & Outlaw.

  • Porota udělila dvě ocenění na stříbrné pozici. Odnesly si je týmy z AMI CommunicationsAndrea Laštovičková a Karolína Hájková a Terezie Hofmanová s Kristýnou Michálkovou.

  • Třetí příčku obsadily Monika Indrová a Terezie Krejčí, reprezentující agenturu Bison & Rose.

  • Čestného uznání se dočkaly Tereza Drábková a Anežka Slamová z agentury Dentsu.


Jakub Wija a Adam Rektor Polánek z Hero & Outlaw; Zdroj: Lionhearted.com

Print



  • V kategorii Tiskové reklamy si zlato vybojovala dvojice Aneta Lišková a Zuzana Soukupová z agentury WMC Grey.

  • Druhé místo obsadili Michal Plecháč a Olga Shustova, kteří reprezentovali agenturu Dentsu.

  • Třetí příčku si vybojovali Bára Šimoníková a Václav Kudělka z agentury Zaraguza.


Aneta Lišková a Zuzana Soukupová z WMC Grey; Zdroj: Lionhearted.com

Marketers



  • V kategorii Marketers vyhráli Daniela Valenta a Jaroslav Garai, zastupující značku Heineken.

  • Porota v této kategorii neudělila druhé ani třetí místo. Čestné uznání si odnesla dvojice Sofie Peřinová a Alena Holanová z Allegra.


Daniela Valenta a Jaroslav Garai (oba Heineken); Zdroj: Lionhearted.com

Briefy


Média

Soutěžící měli navrhnout kampaň, která osloví veřejnost a motivuje 1000 nových rodin k pěstounství. Kampaň měla zvýšit povědomí o pěstounské péči, získat 100 tisíc pravidelných sledujících a přivést 1500 vážných zájemců do pěstounského klubu. Návrh je připravován pro organizaci Spirit, která podporuje pěstounství a usiluje o to, aby žádné dítě nemuselo vyrůstat v ústavu.

Digitál

Soutěžící měli navrhnout digitální kampaň, která motivuje vlastníky zemědělské půdy k aktivní péči o půdu a také k obnově krajiny, aniž by se museli obávat složité byrokracie. Kampaň měla zajistit sběr kontaktů na vlastníky půdy, změnit vnímání vlastnictví zemědělské půdy jako pasivního aktiva a vytvořit komunitu zapojených vlastníků. Návrh je určen pro neziskovou organizaci Živá krajina, která propojuje vlastníky půdy s obcemi usilujícími o udržitelná adaptační opatření.

Print

Soutěžící měli za úkol vytvořit návrh tiskové reklamy, která zvýší povědomí o krizové pomoci poskytované centrem Modré dveře a motivuje lidi v psychické tísni k využití této služby. Reklama by měla oslovit širokou veřejnost, destigmatizovat vyhledání odborné pomoci a vést ke zvýšení počtu lidí, kteří se na krizovou pomoc obrátí. Nezisková organizace Modré dveře se zaměřuje na podporu duševního zdraví a poskytování krizové intervence.

PR

Soutěžící měli navrhnout PR kampaň, která pomůže překonat tabu spojená s dětskou paliativní péčí a zvýší povědomí o její komplexnosti. Kampaň měla oslovit širokou veřejnost, novináře, tvůrce obsahu i politiky a upozornit na nutnost dostupné a variabilní péče napříč regiony ČR. Návrh je připravován pro organizace Česká společnost paliativní medicíny a Pallium.

Marketers

Soutěžící měli vytvořit marketingovou kampaň, která motivuje vlastníky zemědělské půdy k zapojení do projektu na opatření obnovy krajiny. Kampaň měla efektivně oslovit dvě hlavní cílové skupiny – starší generaci vlastníků vnímajících půdu jako rodinné dědictví a mladší generaci rozhodující se na základě investičního potenciálu – a vést je k jednoduchému kroku: vyplnění online formuláře. Návrh je určen pro iniciativu Živá krajina.

Poroty


Média: Prezident – Tereza Svěráková, Creative Lead, OAK Prague, Pavla Hajnová, Managing Director, Dentsu X, Petra Pipková, CEO, Mindsquared, Ondřej Šimůnek, CEO, Wavemaker

Digital: Prezident – Jake Barrow, Chief Creative Officer, VML Czechia, Richard Axell, Associate Creative Director, LEGO Group, Michal Bubeníček, CEO & Partner, Etnetera Motion, David Kotrč, Head of Campaigns, Visibility, Barbora Fryč Šumanská, Head of Family & Youth Audiences, MSL Czech

PR: Prezident - Pavel Vlček, ASCOPA, Jitka Němečková, CEE Corporate Affairs Manager, Haleon, Ivo Půr, Chief Strategy & Innovation Officer, Hero & Outlaw, Jakub Splavec, Head of Strategic Communication, SK Slavia Praha, Václav Sochor, Head of Corporate Communication, Tipsport

Print: Prezident - David Suda, Creative Director, WMC/GREY, Pavel Fuksa, Creative Director, Fuksaworks, Iva Nitkulinec, Creative Director, DDB Prague

Marketers: Prezident - Pavlína Rieselová, Owner & Managing Partner Ewing Group, Honza Dvořák, Senior Brand Manager RTD, Plzeňský Prazdroj, Karolína Kostková, Head of Marketing, Refresher CZ

Přehled vítězů Young Lions 2025






Zdroj: Lionhearted.com


Všechny soutěžní práce jsou zveřejněny na https://younglionscz.circle.so/c/work/

Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...