Zdroj: Cannes Lions
AKTUALITY DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA

Z CANNES SI BRONZ ODVÁŽÍ ČAP, MCCANN A HERO & OUTLAW

21. 6. 202421. 6. 2024
Na Cannes Lions bodovala česká kampaň „Národní den beze spěchu“, kterou pro Českou asociaci pojišťoven připravily agentury McCann a Hero & Outlaw.

Potřetí za sebou uspěly na mezinárodním festivalu Cannes Lions kampaně České asociace pojišťoven (ČAP), pod kterými jsou podepsány agentury McCann Prague a Hero & Outlaw. Letos získaly bronz v kategorii Direct za kampaň „Národní den beze spěchu“.

Kampaň stejně jako v předchozím roce upozorňovala na nehody z nepřiměřené rychlosti. Národní den beze spěchu spadal na 3. dubna, kdy vyvrcholil zastavením staroměstského orloje a 138 zazvoněními smrtky, která připomněla počet obětí dopravních nehod způsobených nepřiměřenou rychlostí.



Video: Česká asociace pojiťoven – 3. dubna – Národní den bez spěchu

První ročník kampaně byl oceněn v Cannes loni, před dvěma lety si agentury odnesly stříbro za projekt „13 minut“.

Zdroj: mediaguru.cz


Načítání dalších...